Firma, co se zbavila sveho SW, ktery mel verne fanousky po celem svete a misto toho se zivi "rebrandovanim" existujiciho html enginu. Wow. A ted dokonce zmenili logo. MegaWOW.
Nevim jak pro ostatni, ale pro me je to znamka toho, ze nemaji svetu co nabidnout a tak delaji ze zmeny loga velkou udalost.
Opravdu nechapu:
1) ziskame loayalni zakladnu fanousku diky zajimavemu a vyjimecnemu SW
2) vybudujeme si znacku, ktera neco znamena
3) mame stabilni podil mezi browsery, ktery neklesa
4) ok, takze svuj produkt zahodime a zacneme s tim co ma konkurence, jenom jinak zabalenym
5) a take zmenime logo, aby nas nahodou nasi fanouskove nepoznali
6)...
7) profit
Vubec obecne vnimam zmeny loga jako dusledek toho, ze firma ma problemy a neschopni zmrdo-manazeri snazi se odvratit pozornost. Zarazejici je, ze nikoho z tech vylizanych "manazeru" nenapadne, ze zmenou loga, zvlast vyraznou, vlastne splachuji do hajzlu minimalne polovinu veskerych marketingovych investic v minulosti.
Priklad: pepsicola meni svoje logo kazdych par let a ja se priznam ze ani nevim jak ted vypada. CocaCola naproti tomu ma stejne logo (a tvar lahve) vice nez 100 let a prestoze jsou dnesni lahve z plastu, tak nekdo kdo by se prenesl do dnesni doby z roku 2015 by nemel problem v obchode najit CocaColu (bez ohledu na to jak by mu dnes chutnala..).