Obecne to nema s jazykem nic spolecnyho, je to vyhradne o tvurcich. A ti radi a hodne hazou behu na vice jadrech klacky pod nohy. Staci se podivat tam, kde je vykonu treba hodne a vzdy je ho malo - gamesky. Neznam moc dalsich aplikaci, kde se da naprosto vpohode vyuzit klidne desitek i stovek procesoru, protoze hry obsahuji hromady na sobe defakto zcela nezavislych prvku.
Pak to dopada jako trebas wot, coz je zarny priklad ... ;D. Singlecore hruza plna flashe, ktera spolehlive vysaje jadro na 100% a zcela vpohode dava jednotky FPS i na HW za 50k+.
Pochopitelne v tomhle pripade je to jeste o to "hezci", ze znacna cast vypoctu probiha na strane serveru, a samozrejme ... jak jinak, misto by se vyuzilo to, co je k dizpozci, a co je dokonce onomu HW zcela vlastni (vypocet viditelnosti na GPU v mnoha threadech bude asi o cele eony rychlejsi, nez na CPU) ... tak se to pocita sofwarove a neustale se resi, proc to nefunguje jak by melo.