Ono to není tak hrozné, stačí se podívat, co se ve Wine vyvíjí dnes a co v té době bylo. Před 15 lety byly „jen“ Windows 3.1, ale současné Wine implementuje přednostně Windows 2000 a částečně XP. Z původního kódu tam moc nezůstalo.
Díky tomu, že se vývoj Wine „zastavil“ u Windows 2000, konečně se našel milestone pro verzi 1.0. Veškerý vývoj předtím (rok 2000) bych spíš nazval analýzou než skutečným vývojem, obzvláště ve světle toho, že v podstatě celá architektura Wine se do roku 2000 dost razantně měnila, zatímco od roku 2000 zůstává víceméně stejná.
Vyznamne bych doporucil se podivat na bugs.winehq.org co za chyby se tam resi. Tento tyden jsem reportoval 2 chyby v USER32.dll.so; pri zapisovani do Bugzilly jsem si trosku rikal, jestli to spis neni chyba naseho kodu (pod MFC). No mozna je/neni, to asi nikdo nerozlouskne, protoze MSDN o mnoha vecech mlci.
Prijde mi to tak, ze vyvoj pod Unixem funguje tak, ze nastudujete dokumentaci, pripadne zdrojaky a aplikaci napisete, funguje. Pod Windows vlezete na nejake codeproject.com a hledate, jestli nekdo neco podobneho neresil ... a kdyz najdete, tak kod okopirujete. Kdyz ne, tak se pokousite s pomoci MSDNcka a EXPERIMENTU vymyslet nejake reseni.
Takhle vyvoj Wine brzdi jen to, ze se neustale neco "zkouma" a upravuje tak, aby to chodilo stejne jako ve Win.