Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Podle Gartnetu do roku 2025 prudce stoupne využítí software a robotů od Lael Ophir - Ad cim hnusnejsi, tim mene pravdepodobne je, ze...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2014 20:31

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Ad cim hnusnejsi, tim mene pravdepodobne je, ze ji to nekdo lohne - doporučuji ještě kabát vytažený z popelnice, a jako vůz Škodu 120. Takové věci vám fakt nikdo neukradne :)

    Ad maso - přístup US je ten, že pokud není možné prokázat škodlivost toho kterého postupu, je v pořádku ho používat. Samozřejmě pokud s někým podepíšete dohodu o volném obchodu, a pak zakazujete dovoz nějakého zboží bez objektivních důvodů, druhá strana se bude bránit. Například tak že zakáže dovoz nějakého vašeho produktu, nebo na něj uvalí cla.

    Ad ilegalni delnici - myslíte něco jako jsou v ČR Vietnamci, Ukrajinci, Bělorusové, otročící severokorejské šičky atd.? Nebo Čechy sklízející v Holandsku okurky? :)

    Ad americka auta - nýtované svislé čepy mají třeba evropské Opely. Oproti šroubům prý lépe drží, nejsem na to odborník. Nýty ale normálně odvrtáte a nahradíte pomocí šroubů, které dostanete s novými čepy.

    Auta jako Nissan Note jsou fakt výhra. Malinký diesel s turbodmychadlem a DPF, tj. líné reakce, vysoká spotřeba na dálnici a mizerný komfort. Zákazníci je používají jako městská vozítka, takže se DPF neregeneruje jak by měl, dochází k dalšímu zhoršení už tak mizerných jízdních i emisních charakteristik vozu, a nakonec zaplatíte desítky tisíc za nový DPF.
    BTW s naftou si Evropa pěkně naběhla. Na prvním místě jsme snížili spotřební daň z nafty, a ve velkém se prodávaly vozy s dieselovými motory. A nikoho nenapadlo, že ty dieselové saze zamoří vzduch, nejvíc například v alpských údolích.

    Co se týká amerických aut, líbí se mi třeba Chevrolet Camaro. Samozřejmě malý vůz si můžete koupit i v US, ale na delší cesty (které jsou tam častější) je to dost nevhodné.

    Ad v Nemecku... useku dalnic, kam jeste nedali omezeni na 130 a mene, uz moc neni - pořád je jich přes 60%, a na dalších minimálně 5% (to procento se postupně zvyšuje) se zavádí dynamické omezení rychlost. Právě ta dynamická omezení rychlosti jsou podle mě dobrý krok. Když je na dálnici hustý provoz nebo náledí, dá se rychlost omezit (dobrý řidič by se měl omezit sám, ale svět je plný idiotů). Naopak za suché letní noci ve tři ráno nemá smysl řidiče šikanovat omezením, které v tu dobu nemá žádný smysl.