A koukl jste se někdo, co je vlastně Lugaru zač? Ač se mi nelíbí výpady anonyma o tom, že uživatelé macků jsou rádi za každý crap (i pro macka se najdou kvalitní hry), tak v tomto případě to je přesné. Ta hra je otřesná. Pro Windows jsou dostupné podstatně kvylitnější, zajímavější i zábavnější hry, takže není divu, že zájem byl minimální. Možná jim uvolnění pro více platforem přineslo více peněz. Otázkou ale je, zda by jim ještě více peněz nepřineslo, kdyby stejné úsilí pro uvolnění pro mac a linux nevěnovali tomu, aby tu hru udělali pořádně.
Ach jo, jako obyvkle se ve zprávičce vyvozují závěry na základě pořádné pitomosti. :(
Tu hru neznam. Ale kamarad dela take hry a ma podobne zkusenosti. Prestoze on je PCckar, tak pote, co zacali portovat hry na Maca zjistili ze se jich proda vic, nez na Wokenicich - a to az nekolikanasobne! Takze neco na tom asi opravdu bude.
Jedna hra neni dukaz, ale to co zpravicka rika nesmysl neni - viz o prispevek driv. Vyzkouseno na vice jak 10ti titulech. Zajimaly by mne zkusenosti i dalsich vyvojaru
Mozne to samozrejme je, ale vezmete prosim do uvahy i fakt konkurence na jednotlivych platformach, to co by na WIN neuspelo, muze byt hitem na MACu nebo LIN.
BTW Uvedte tu prosim ty tituly a jejich prodejnost, resp. to, z ceho vychazite.
Jiste, ze konkurence je vyrazne mensi. To ale nic nemeni na tom, ze se to evidentne vyplati. A take je otazka, zda podil na trhu odpovida podilu z prijmu.
Jinak konkretne jde o hry firmycky Rake in Grass, resp. 300 a.d. Povidani o vyvoji pro Mac a o tech pomerech bylo treba na strankach M. Malera (http://www.maler.cz/index.php?id=952)