Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Prodejce odmítl opravit notebook kvůli Linuxu od Miloš - Kdysi jsem koupil jeden výrobek a po třech...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2007 16:43

    Miloš (neregistrovaný)
    Kdysi jsem koupil jeden výrobek a po třech měsících ho reklamoval. Prodejce tvrdil, že záruka už uplynula, protože výrobek u něho ležel rok na skladě... Taky logika. Prodejce se ovšem musí řídit zákonem a dalšími předpisy a na podobné "objevy" nemá nárok. Počítač a systém jsou dva různé výrobky, od různých výrobců, samostatně prodejné a záruka se vztahuje také na každý z nich samostatně - i když je systém už instalovaný.(Jde pouze o další službu zákazníkovi). BFU se může dívat na obojí jako na jeden celek, ale prodejce nikoliv. Pokud reklamujete nefunkčnost softu a máte vadný hardware, výrobce softu se svámi bavit nebude a tvrzením, že jde o jeden výrobek, ho určitě neukecáte. Stejně tak vám nikdo nevymění hardware, protože systém chcípnul na virus. A pokud memtest86 nahlásí chybu paměti, budu jí reklamovat a vůbec mě nezajímá, že program instalovaný prodejcem náhodou běží.

    Pokud program, zabudovaný ve videopřehrávači chytne virus, pak celý výrobek vyměnám jako nefunkční. S počítačem to udělat nelze.