Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Prohlížeče budou moci odkazovat na část stránky bez kotvy, jen podle textu od Miroslav Šilhavý - To je známý jev. Microsoft se vším přícházel...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 2. 2019 7:42

    Miroslav Šilhavý

    To je známý jev. Microsoft se vším přícházel a přichází jako s převratnými myšlenkami a hned od začátku chce potlesk. Je nabubřelý. O to větší emoce pak budí, když se miu něco nepovede.

    Google dělá ty samé kroky. Z lidí si dělá pokusné králíky. Navenek s lidmi sdílí příběhy, takže úspěchy Googlu jsou úspěchy lidí. Neúspěchy - ukončené projekty - jsou co nejtišší. Lidé to milují, protože mají pocit, že úspěch stojí i za nimi (a neúspěchy moc nevnímají).

    Obojí je jen forma marketingu a cílnení na jinou skupinu. Microsoft to ve skutečnosti špatně nedělá, jen víc cílí na korporátní klientelu, na kterou jeho přístup funguje. Google enterprise řešení tak nedodává, Microsoft na nich stojí. Stejně tak, jako laikové ve fórech nechválí Microsoft, v enterprise kruzích není příliš v oblibě Google.

    Tak či onak, obě firmy mají vynikající výsledky, takže jejich strategie fungují a obě jsou založené na úsloví "není na světě člověk ten, co by se zavděčil lidem všem". Pro nás to může být obohacující, když se nad tím zamyslíme.