od té doby co jsem dělal autoškolu se řada věcí změnila, na kruhových objezdech to bylo jiné, více proudé ani neexistovaly, stejně tak si ani nepamatuji souběžné odbočovací pruhy.
Tohle je hoby projekt jednoho řidiče, který se spíše chtěl naučit pracovat s arduino a využít ho v autě než, aby dělal nějakou smyslupnou věc.
No nevim, na mem BMW blinkry vzdy fungovaly v poradku.
On ten problém samozřejmě bývá spíš mezi volantem a sedadlem řidiče. Ale poslední dobou bych řekl, že zrovna u blinkrů ta korelace s cenou auta není zdaleka taková jako dřív, tento nešvar se nám demokratizoval a už zdaleka není výsadou řidičů dražších značek.
Spis nez s nepouzivanim blinkru, se setkavam s pozdnim pouzivanim blinkru.
No, to je taky radost, třeba při vyjíždění z vedlejší na "téčku", kdy jedno auto za druhým dává důsledně blinkr až v okamžiku, kdy už je auto zřetelně natočené do odbočky. Zásada "blinkr - brzda - volant" už se holt moc nenosí. Stejně tak jsem nikdy nepochopil myšlenkové pochody, které vedou nemalé procento řidičů k tomu, aby s blinkrem důsledně čekali, dokud jim nenaskočí zelená.
2. 11. 2021, 20:57 editováno autorem komentáře