Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Samsung přidal blokovač reklam do prohlížeče pro Android od nobody - Uzivatel ma pravo se branit proti agresivite reklamy,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2016 16:47

    nobody (neregistrovaný) ---.pel.cz

    Uzivatel ma pravo se branit proti agresivite reklamy, ma pravo vybirat si co zobrazi a rozhodovat o tom jestli JEHO cas bude venovat prodleve pri nacteni stranky kvuli reklame (a mericum) 3rd stran, JEHO internetova konektivita se pouzije pro nacteni reklamy, JEHO vypocetni vykon se pouzije pro nacteni reklamy a s tim souvisejici JEHO spotreba elektriny ktere se zvedne diky nacitani reklamy.... pri merenem pripojeni navic JEHO vycerpavani FUP za ktery plati...

    Pokud se to provozovateli nelibi, tak at zakaze pristup uzivatelum co si nezaplati, nebo kteri nezobrazi reklamu. ZOBRAZENI REKLAMY NENI POVINOST, ALE VOLBA

    urcite stoji za zamysleni i to ze reklamu NEVKLADA tvurce obsahu, ale (na nem) nezavisla reklamni agentura, on muze maximalne v ramci urcitejch hranic pozadat o urcite cileni...

    pokud mluvime o CILENE navsteve webu A, tak pri nacteni reklam ktere se nacitaji z NECILENEHO webu B jde o nasilnou kombinaci CILENEHO a NECILENEHO webu, neco jineho by bylo pokud by tvurce mel vlastni reklamni system na sve domene, kde by navic ROZHODOVAL o tom ktere reklamy prijme a ktere nikoliv... jako cist na root.cz reklamu "za 1 den se mu narovnal krivej palec" bylo opravdu moc...

    to jestli je reklama v TV vystrizena pomoci "SW", nebo pomoci "Prepnuti na jinej kanal" nebo pomoci docasneho vypnuti TV je lhostejne, porad jde o VYHEJBANI reklamy, tedy nemuzes odsuzovat jeden technicky zpusob a obhajovat jiny technicky zpusob, kdyz z vecneho a moralniho hlediska jde o totoz...

    stejne tak u TV se pocita s tim ze lide nebude vzdy sledovat reklamy? proc se s tim tedy nepocita u jineho media WebPages? root.cz ma nove moznost podpory financni, i kdyz zatim pouze pro registrovane uzivatele...

    myslis ze zacne platit uzivatelum za jejich cas venujici komentarum u clanku? (kdyz forum povazujes nesmyslne za neco jineho ;) clanek bez komentaru je mrtvej clanek, komentare ho ozivuji a pritahuji znovu a znovu ctenare kteri by bez noveho komentare stranku s clankem (a reklamou) nezobrazili... tedy 10 komentatoru s blokovanou reklamou muze pridahnout stovky az tisice uzivatelu bez blokovane reklamy...