"Největší inovací homepage jsou zjednodušené statistiky mojeID, zobrazující aktuální počet mojeID účtů a růst nových registrací za určité období."
Ach jo, zase nějaký Manažer realizoval, co ho ve škole učili. Důležitý jsou čísla a grafy, nikdy to nesmí klesat,... A bez grafu návštěvnosti / zisků / uživatelů / poklesu IQ přestane o půlnoci Země rotovat a nastane trvalá noc. Ale v čem je to tak důležitý pro normálního uživatele, který tam zavítá, aby to měl mít na titulce? Tohle je důležitý a) pro manažery b) pro vlastníky a za c) pro investory.
Třeba mě osobně, když nějakou službu používám, primárně zajímá, jestli je dostupná a jestli funguje. Jestli nás je tam registrovaných 1000 nebo 1200 už není tak posdstatný. A ani vysoký čísla v grafu nejsou pro mě jako zákazníka argumentem, když aplikuju zákon tří nas...í jako u O2 nebo RWE.