Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Sociální síť bez reklamy WT:Social od null null - @Martin Prokop Tak nejprve byste vůbec musel definovat co...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 11. 2019 9:30

    null null (neregistrovaný)

    @Martin Prokop

    Tak nejprve byste vůbec musel definovat co je to "kvalitní obsah" a pak byste zjistil že ještě musite definovat kdy a pro kterou skupinu uživatelů. Tímto byste se dostal k psychologii.

    Pak byste si musel uvědomit že reklamy i sledování samozřejmě na obsah vliv mají, spec. na soc. sítích protože reklamy jsou jisty druh potenciálně nekvalitního obsahu - viz. první odstavec - a to že jsou graficky "vymakané" ještě není kvalitní obsah. Co se týče sledování, tak to se přece dělá nejen kvůli big data ale taky to vede k filtrování/ur­čování/nabíze­ní personalizovaneho obsahu a to tedy opět souvisí s kvalitou obsahu ... to ale neplati jenom u soc. sítí, platí to přece i u mailů (spam), firewallů, ... přece signály jsou neustále filtrovany a neustale se deje nejaky broadcast.

    Takže lze jednoznačně vidět že majitel určuje obsah, speciálně co se soc. sítí týče. Nevěříte? FB přece má centra kde hodnotí content, filtruje na základě algoritmů a už jenom přijetím reklamy určuje část obsahu.
    Svádět to na pomocné dělníky nemá smysl, krom toho že volí takové ty údajně špatné, takové ty nežádoucí jak někdo určil, tak se chovají úplně stejně jako všichni ostatní - někdy i lépe.