Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Standard OpenGL 3.1 byl zveřejněn od masi - Vidite, dekuji za informaci, je to uz asi...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 3. 2009 11:07

    masi (neregistrovaný)
    Vidite, dekuji za informaci, je to uz asi ctyri roky, co jsem se tim zabyval, specifikaci opengl 3 jsem necetl. Tak aspon ze neco vyresili.

    Ovsem ted je na vas, jestli kvuli tomu budete pro svou aplikaci vyzadovat opengl3.0, ktere je extremne mlade (napr. ATI jej ma pod linux snad 2 mesice, nvidia jen o chvilku dele) a defaultne neni snad v zadne distribuci.

    GL_ARB_framebuffer_object rozhodne neni standardni rozsireni (resp. je, ale neni spoleh, ze bude vzdycky k dispozici), alespon zde pisou, ze treba do nvidiackych driveru bylo pridano az s prichodem opengl 3.0, tzn. v driverech (180.x). Predtim tam bylo jedno nestandardni (GL_EXT_framebuffer_object). Takze to taky nic neresi(ne elegatne).

    http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=125396

    Tzn. ano, jde to udelat, ja jsem netvrdil ze ne, ale je to silene, protoze kdyz si ty extensiony spocitate, mate jich uz aspon pet a vsechny musite implementovat a odladit na konkretnim hw protoze nevite, ktere na cilovem hw zrovna bude. A od API pro "profesionalni" aplikace bych teda cekal vetsi komfort. Alespon ze to ta verze 3 resi standardne (jen skoda ze prisla tak o osm let pozde).