@j
Neuraz se, znám spoustu lidí z VŠ a nemyslím si programátor který vyleze z VŠ neví co je smyčka. Možná se mu ta smyčka poplete se smyčkou na provazu, když si představí že by tam pracoval a slyší ty tvoje kecy.
Hlavně si vědom, že učit se jazyk neznamená jenom zopakovat první tři díly z nějakého tutoriálu. Daleko víc se člověk naučí při tvorbě něčeho reálného než přeťukáváním nějakých lekcí někde z Moodlu. A když děláš něco reálného, tak zahrneš i ty knihovny, ostatně znalost IDE, includování souborů a knihoven, jejich aktualizace, VCS atd. jsou důležité disciplíny.
Ono to právě často vypadá jak to vypadá proto, že v současné době se na ZS a SS většinou ty frameworky vůbec k výuce nepoužívají a učitel nakonec než by to s 20 lidma celé prošel a měsíc předělával, tak jim dá něco jako 2- a hurá.
U Vás dáváte jako test pro programátory seředit 10 čísel? To jste co za výzkumný ústav, že máte takové nároky?