Jak jste přišel na to, že je to „ne zrovna valný úspěch“? Proč se vybralo méně, než u Omnie, je snad jasné – Mox není Omnia (pro některé je to evidentně překvapení). Omnia byla podstatně dražší a byla určená pro lidi, kteří chtěli víc než obyčejný router, a byli ochotní si za to zaplatit a nevadilo jim, že zaplatí i za něco navíc, co nevyužijí. Mox míří do segmentu s nižšími cenami a s výrazně menší ochotou přeplácet – je tedy logické, že by i při stejném zájmu vybrali méně.
Jak jste přišel na to, že je to „ne zrovna valný úspěch“? Proč se vybralo méně, než u Omnie, je snad jasné – Mox není Omnia (pro některé je to evidentně překvapení).
:) No ono jde o to, že to, co se zdá jasné Vám, nemusí se zdát jasné druhému. A naopak. Oficiálně žádnou informaci nikdo nemá a z marketingových kroků to nelze dovodit.
Mox míří do segmentu s nižšími cenami a s výrazně menší ochotou přeplácet – je tedy logické, že by i při stejném zájmu vybrali méně.
Pokud je cílový segment charakteristický menší ochotou přeplácet, podle mě jde hodnotit nízký počet prodaných kusů právě tak, že se jedná o neúspěch. Tedy, pokud platí premisa citlivosti na cenu, pak je Mox moc drahý.
Ale vysvětlení může být víc. Naopak je možné, že Mox se z části kryje i s lidmi, kteří už koupili Omnii, pak je třeba chybné načasování a je třeba i možné, že někteří litují, že nepočkali až na Mox.
Nebo je také možné, že Omnia se netěší dobrému jménu a tudíž ti, kteří si ji koupili, nedoporučují ani svým známým koupit Turris. Ideální pro projekt by samozřejmě bylo, aby dobré jméno bylo tak velké, aby Franta s Omnií poradil Pepovi, ať si koupí aspoň Mox, když je na něj Omnia drahá.
Nápadů, co všechno může být vysvětlením můžu chrlit spoustu, ale bude to stejná střelba na slepo, jako Váš odhad, že se jedná jen o citlivost cílovky na cenu.