Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Ubisoft: mikrotransakce generují větší příjmy než prodej her od Kate - Co myslíš že jsem myslela tím „Ale co...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2017 19:04

    Kate

    Co myslíš že jsem myslela tím „Ale co předvádí EA je čistý Pay to win.“. Battlefront II.

    Ostrakizaci hráči jsem viděla hlavně v LoL… U kterého mi to spíš přijde jako jeden ze symptomů přehnaně elitářské komunity, než důsledek placených skinů :) Každopádně, můžu se mýlit.

    Jinak osobně hraju pár f2p a nemám problém si i něco koupit a podpořit autory hry, ale jakmile z toho začnou dělat p2w, končím s hraním. Už jsem byla párkrát u toho, že zavedení P2W modelu zničilo hru.
    Takže například hraju Star Trek Online, ve kterém jsou placené lodi a nějaké další věci, ale 1) není vůbec nutné vlastnit je, nepřináší žádné velké výhody (navíc, hra je hlavně PvE MMORPG, kde k tomu není už vůbec důvod), 2) není problém našetřit na ně hraním a rozhodně to netrvá tak šíleně dlouho jako u SW: Battlefront II a 3) některé z nejsilnějších věcí padají ze speciálních eventů a některých questů :)

    BTW, 10x větší DPS fakt není něco co bych nazvala „směšně malá výhoda“. Třeba mnou zmíněný TF moc nehraju, ale tam mi ty zbraně z boxů přijdou dost vyvážené. Některé s lepšími bonusy mají zároveň debuffy v jiných věcech a tak.

    To co popisuješ v MMO jsem kdysi zažila na jednom neoficiálním Lineage 2 serveru. Nejdřív se dělaly sbírky na provoz. To bylo ještě v pohodě. Pak přišlo zrychlené levelování pro platící… To už se lidi začali cukat. No a pak začalo serverem pobíhat hafo nabuffovaných PK se zaplaceným max equipem, zatímco zbytek hráčů se k s-grade věcem ještě zdaleka nedostal… A to byl konec.