Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Valve potvrdila Steam pro Linux, nejprve bude pro Ubuntu od dip - No, sice muzu kombinovat ruzne komponenty z ruznych...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2012 15:43

    dip (neregistrovaný)

    No, sice muzu kombinovat ruzne komponenty z ruznych jazyku, ale proc bych to mel sakra delat? Jenom proto, ze to jde? To, ze je neco podporovane, jeste neznamena, ze to tak ma byt primarne pouzito. To je spis z duvodu zpetne kompatibility, z ruvodu interoperability mezi ruznymi dodavteli, ale jako vyvojovy model pro nove projekty dost tezko.

    Rekneme, ze pisu aplikaci typo Photoshop (nepisu, ale to co delam je podne - pulka gui, pulka vypocetni kod). V cem to mam teda podle vas psat?

    Mam psat vypocty v C++ a GUI v C#? Jenom proto, ze prostredi si s tim poradi, se mam ja zblaznit a prechazet mezi dvema jazyky? Nebo proto, abyste mohl tvrdit, ze .NET neni na vedlejsi koleji?

    A v cem mam psat dlazdicove metro?

    Microsoft jasne rekl, ze "C++ is frist class citizen". Ja to ctu jako to, ze tento jazyk bude pro MS primarni a nejvic podporovany. Proto, ze VM a managed jazyky berou moc prostredku. Pak nevim, proc bych mel cas ztracet cas cimkoliv jinym a jeste to dokonce kombinovat mezi sebou.