Samozřejmě chápu, že Valve s uvedením Windows Store do budoucna zmizí značná část příjmů z digitální distribuce, takže se snaží hledat jiné cesty
Problém není samotný Windows Store jako uzavírání Windows a vynucování WinRT na ARMech. Linux má dnes oproti tomu mnohem lepší kompatibilitu.
U SteamOS předpokládám klasické linuxové problémy: (ne)podpora HW, hromada bugů
To jsou ale klasické problémy všech OS. Nebo chcete říct, že Windows nemají hromady bugů (včetně těch neřešených i deset či více let) a nepodporovaného hardware?
U SteamBoxu a celého Steamu na Linuxu je zase zjevným problémem nabízený obsah, kterého je minimum, a jen tak se to nezlepší.
Většina nových her, pokud ne všechny, budou i pro Linux.
To souvisí také s vývojem, který je pro Windows i konzole prostě daleko jednoduší
Není
lepším nástrojům
To myslíte to tragické Visual Studio, co v něm kolega každý druhý týden najde nový bug nebo chybu implementace C++? Hry nejsou klikací aplikace sesmolené ve stylu Delphi a nakonec i na takové aplikace je Qt Designer o dost lepší než Visual Studio.
lepší dokumentaci
Hlavně lépe nedokumentovaným vlastnostem a race conditions, Wine by mohlo vyprávět :-)
existujícím enginům
Těm, co běží i na Linuxu?
K tomu jsou stávající konzole pro producenty her sázkou na jistotu
S tímto přístupem by nebyl PlayStation ani Xbox a nakonec by nebyly ani hry pro Windows. Amiga je sázka na jistotu ;-)
PC s Windows je o 2000 Kč dražší (cena Windows), ale nabídka SW je nesrovnatelně širší
Nabídka placeného software. A to se vyplatí :-D
Hodit si Steam do startupu a nastavit mu full Big Picture Mode zvládne snad každý.
Asi zapomínáte na běžné uživatele Windows a snahy MS takové pokročilé věci s každou novou verzí Windows co nejvíc znepříjemnit
Konzole jsou naprosto bezúdržbové, levné, a nabídka zábavy je daleko širší.
SteamBox má/měl být konzole