Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Valve zpřístupnilo vrstvu pro překlad Direct3D do OpenGL pod svobodnou licencí od KarelI - Ohledne toho scope se neco zmenilo takovym zpusobem,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 3. 2014 19:47

    KarelI

    Ohledne toho scope se neco zmenilo takovym zpusobem, ze najednou nepomohlo ani zapnuti ani vypnuti bez toho, ze by se musely menit zdrojaky nebo to hazelo warningy nebo tak neco. Uz si to presne nepamatuju, je to hodne let.

    Kazdopadne ja to psal jen jako priklady, faktem zustava, ze kazdy prechod na nove studio vyzaduje zhruba tak jeden clovekomesic, takze my prechazime obverzi abysme se z toho nezblaznili.

    Ten editor neni o zvyku. To si rychle vsimnete, ze v mistech kde treba netbeans doplnuje vyrazy s ohledem na typ, coz je vetsinou jen jedna moznost a v drtive vetsine ta co chci, tak VS bud zaryte mlci nebo nabizi kdejakej balast co kde po projektech najde. A je to opet jen jeden priklad z mnoha vlastnosti co ve VS proste nejsou. A to ne ze nejsou tim zpusobem, ze jsem nenasel zkratku. To jakoze nula, nic, neexistuje to.

    Jeste jsem si vzpomnel na goto definition, to me taky hodne bavi. Skocite jednou, je to hned, podruhy, je to hned, potreti - a 20s premejsli kde to asi tak muze byt. A ejhle, ono ve vedlejsim tabu.
    Vzhledem k tomu, ze VS vlajkova lod MS to vypovida mnohe o te spolecnosti.