Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Výkonnostní dopad všech záplat na bezpečnostní chyby procesorů od Adam - Ono je to spíš tak, že nárůstu výkonu...

  • 31. 8. 2018 8:13

    Adam (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Ono je to spíš tak, že nárůstu výkonu se dosahovalo za cenu mírného snížení bezpečnosti. ("Naše I-auto může jet i 240 km/h, když má řidič rychlé reakce. - ale vaše A-auto jen 200!") Jakmile se začne primárně tlačit na bezpečnost, tak je dopad paradoxně horší tam, kde dotáhli výkon "dál". ("Maximální povolená rychlost je 140 km/h, to znamená I-auto je o 41 % pomalejší, ale jenom o 30 % pomalejší.")
    Docela by mne zajímalo, nakolik se "srovnal" výkon procesorů v jednotlivých testech.
    (Poznámka: ten příklad s auty je vlastně špatně. Spíš než omezení rychlosti je to omezení výkonu nebo otáček motoru, takže dopad na rychlost je daný i dalšími konstrukčními rozdíly.)