I kdyz budete na zkousku startovat dieselagregat kazdy tyden, moznou zavadu to odhalit nemusi (aneb akumulator nutny pro start muze odejit i behem dalsiho pokusu o start). Je to technika, odchazi to... proto se v DC delaji dve vetve, proto by servery i aktivni sitove prvky mely byt skutecne i napajene z obou vetvi - a takovym zpusobem, aby druha vetev v pripade problemu plne prevzala zatez (tzn. tam musi byt dostatecna rezerva). A kazdopadne ty veci, co vypadly uz pred devatou ranou tohle asi meli v nejakem bode ponekud podcenene... a pred jedenactou to mohla byt klidne jen chyba manipulace ve snaze sluzby co nejrychleji zprovoznit (mohla se pripojit moc velka zatez z vypadle vetve naraz a vznikly proudovy raz vyhazi jistice az buhvikam po ceste...).
Mimochodem, zkuste rict zakaznikum, ze jim v DC s A+B vetvi jednu vetev na chvili odpojite na testy... :-) Ono ne vsechno si otestujete, zakaznici vas proste nenechaji...