kdyby tak v singleplayeru trosku zkrotili tok casu - dohrat tycoona za vecer je opravdu pekna pitomost. original sem byl nucen hrat nekolik tydnu. navic je opravdu kuriozni, kdyz se poroucha masinka, tak to defacto trva treba 14 dni... tam tak stoji a blokuje provoz.
a pak - at nastavuju skill oponenta jakkoliv, i na nove ai, porad tam jen tak zivori a o "protihracstvi" se skutecne mluvit neda.
single se da hrat do nekonecna a nemusite skoncit v roce 2050.. a ta porouchana masinka je tak udelana samozrejme naschval, aby hrac stavel depa tak aby se vlaky nekazili, a kdyz jo tak aby mel hrac ztraty, nebo si hrac muze breakdown-y vypnout uplne. AI je nic moc a stale ve vyvoji.. doporucuju multiplayer, serveru existuje dost.
no jenze "dohrat" pro me znamena, ze uz neni co delat... mam na ucte nekolik miliard a nudim se... a pise se rok treba 1970. 6 oponentu porad zivori, i kdyz obcas pouziju cheat a chvilku hraju za ne. ... to je konec hry :(
a breakdown chapu samozrejme - ale v originalnim tycoonu sel cas mnohem dele. v OpenTTD je 1 den nekolik vterin realneho casu... z tohoto pohledu je porucha vlaku nekolikatydeni, pad letadla trva 3/4 roku a podobne.
Najvacsie $$$ sa daju ziskat z osobnych vlakov. Odporucam na zaciatku hry si rezervovat pozemky vo velkych mestach a potom neskor postavit osobnu dopravnu siet medzi mestami.
Ja sem mnel jeste nekdy minulej rok taky tenhle pocit, a zadnou podporu pro spomaleni casu sem nenasel, a tak sem zacal prohledavat zdrojove kody. Sice to co sem vyvedl udelalo trosku paseku v hernich statistikach protoze sem natvrdo zrusil nekolik aktualizaci data ve hre. Tedy nasledek je ze vsechno co je ve hre real-time bezi tak jako normalne, jenom ty roky nabihaj pomalej, a nevyhoda je ze napriklad vlaky maj zivotnost fixovanou na real-time casovadlo v enginu a teda i kdyz datu uvadi ze je to jenom napriklad 3 roky od koupy vlaku, v statistice vlaku se uvadi ze je uz 15 let starej { zalezi jak si to v tom zdrojovem kodu nastavite } .. co ja inak beru ako lepsi nez kdyby vlaky diky tomuto memu "tweaku" vydrzeli mnohonasobne dele v porovnani s jejich schopnosti vydelavat v real-time.
Kto chce tech cca 5 radku co treba pridat do souboru date.c nech se koukne na tenhle { vcelku malej } topic trhead na forach openTTD. http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?f=29&t=32208&st=0&sk=t&sd=a
{ Podotikam ze nejdem developer dane hry a kdyz sem dosahl danej ucinek v tehle hre pro mne i tymhle dost neelegantnim spusobem, dale sem se o to uz nezajimal, a ani nevym jestli je to aplikovatelny v tehle nejnovsi verzi kdyz stale hraji mnou opatchovanou 0.5.2 }
Adam Štrauch je redaktorem serveru Root.cz a svobodný software nasazuje jak na desktopech tak i na routerech a serverech. Ve svém volném čase se stará o komunitní síť, ve které je již přes 100 členů.