Jak to vypadá s podporou DirectX 11? Koukal jsem se na statistiku úplnosti implementaci různých částí WinAPI a je tam zmiňován jen DirectX 9 (plná implementace) a 10 (částečná implementace).
Kdysi proběhla zprávička o možné podpoře DirectX 11 na Phoronixu, ale to bylo z projektu Gallium 3D, nikoliv Wine, a pak ticho po pěšině.
Nevíte někdo podrobnosti? Takové zásadní věci by mě přijdou mnohem zásadnější než
"využívání Koše na Mac OS X" hmm, to je jak z kategorie "blbinka dne", když to řeknu drsně.
Jestli s Direct X 11 ještě nezačali, tak to si pecky jako Battlefield III ještě roky na linuxu nezahrajeme :( To je škoda, protože třeba takový CoD4 (aka MW1) byl hratelný relativně krátce po vydání i na linuxu.
Mám takový pocit, že podpora DirectX 11 je na tom zle - není podporován vůbec :D
A nevím proč, podle mne na tom ani (budoucí) Wine 1.6 mnoho nezmění (alespoň DirectX 10(.1) by tam ale podporován být mohl).
Dle mého názoru je mnohem důležitější přidat podporu pro programy jako Skype (verze pro Linux je k ničemu a pod wine se nejde přihlásit - to je to, co běžné uživatele zajímá nejvíce).
sice neviem co ma za problem ale mna by zaujmalo co vsetko pod linuxom funguje ?
- video hovor ?
- live chat ?
- remote desktop share ?
- dorucenie sprav po pripojeni , (ak boli odoslane vam a vy ste prave boli offline) ?
- fungovanie statusu ? (tazko sa telefonuje s niekym ked je offline ;) )
btw DirectX & Wine , pichnem si do hniezda , v oktobry (rijen ?) ma officalne byt vydany Windows 8 a mal by obsahovat featuru zvanu DirectX 12 , kedy asi bude mozne vidiet podobne featury co ma priniest nova rada DirectX aj na Linuxe ci inom Unix like systeme (nepocitajuc levobocka apple :D)