Bankovní služby jsou dost regulované, ale někde možná až moc a někde zase málo. Moc: Třeba víc "bezpečnosti", než by mi bylo milé, což vede buď k otravnému chování (všechno pořád potvrzovat přes SMS) nebo k nucení používat nějakou debilní appku (smartphone nemám a pořizovat nehodlám). Málo: To, jak můžou nakládat s osobními údaji a komu je můžou předávat. Fakt nestojím o to, aby údaje o mně nebo o mém chování spojeném s využíváním bankovních služeb, sdíleli jakékoliv třetí straně nad rámec legislativních požadavků. Ani pro to nevidím nejmenší důvod, minimálně do doby, než u nich budu chtít nějakou půjčku nebo hypotéku. Bohužel ale tohle má ve smluvních podmínkách nemálo bank, ne-li všechny (mnou používané banky to tam, pokud jsem dobře četl v době podpisu smlouvy, neměly - ale možná dnes už mají, ty změny smluvních podmínek dost dobře není v lidských silách sledovat).