Mno ... neni. wowko beha vpodstate na naprosto cemkoli, urcite by bezelo vpohode i na lowendovym telefonu kdyby to na tom nekdo chtel hrat. Protoze mila zlata, kdyby nekdo chtel provadet nejaky zasadnejsi zasahy do engine, musel by taky zcela zasadne prepracovat cely existujici svet. Na coz si kazdorocne nemalo patlalu nabehne, trebas proto, ze po 3 letech vyvoje engine vymenej, protoze ta nova verze je prece otolik uzasnejsi. Pak to dopada jako DNF.
Skyrim a Morrowind jsou dve ruzny hry 10 let od sebe bezici na uplne jiny technologii.
„Milý zlatý“, Morrowind běhá na engine Gamebryo, který Bethesdě (tedy, v případě NV Obsidianu) ve vylepšených verzích vydržel až do Fallout: New Vegas, Skyrim na jeho forku Creation Engine. (forkovalo se od Falloutu 3). Takže mezi technologií Morrowindu a Skyrimu zas až takový rozdíl není, je to jen (nemalé) vylepšení stejného engine.
Jinak, stačí se podívat na grafický rozdíl mezi první verzí WoW a posledním datadiskem. To fakt není stejně vypadající a stejně náročná hra. Čímž neříkám že je WoW nějaký hardcore, hlavní důvod slabého výkonu pod Linuxem je nejspíš ten přechod z OpenGL na Direct3D (vida, zásadnější zásah do engine).
https://twitter.com/OccupyGStreet/status/391644371239444480
Jinak požadavky na WoW první verze byly 800Mhz CPU, 256 MB RAM a 32 MB grafika. Hodně štěstí s hraním posledního datadisku :)