Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalianew Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

10 důvodů proč nepoužívat Skype

Skype se dokázalo během velmi krátké doby prosadit na celém světě. Mnoho lidí jej denně používá k telefonování po Internetu. Má ale i své nevýhody, o kterých byste měli vědět. Řada z nich se vás totiž přímo týká.

Tento článek nemá být štvavou kampaní proti konkrétnímu software. Skype má mnoho předností a výhod, ale zároveň je potřeba upozornit na jeho stinné stránky, o kterých mnoho uživatelů neví. Kdyby věděli, možná by ho ani nepoužívali.

Když se objeví software s uzavřeným vývojovým modelem a hlavně nedostupnými zdrojovými kódy, stává se velmi často terčem kritiky ze strany sympatizantů open source. Ti jsou ale druhou stranou okamžitě nařčeni ze sektářství a extremismu.

Bohužel nejde jen o prostý fakt, že si můžete přečíst zdrojové kódy, ale především o další výhody, které z toho plynou. Běžného uživatele samozřejmě kód přímo nezajímá, ale jeho dostupnost má přímé důsledky, které se ho dotýkají, ať si je připouští, nebo ne. Přesně tohle je i případ Skype. Chcete-li, můžete tento článek považovat za modelový příklad špatných vlastností, které plynou z uzavřenosti software a ovlivňují každého.

Abych jen nehaněl, musím uznat, že Skype přineslo VoIP mezi běžné uživatele. Do jeho zrození považovali BFU internetovou telefonii za něco magického a nadpřirozeného. Mezi hlavní přednosti Skype, které mu pomohly na výsluní, patří jistě jeho jednoduchá obsluha a použitelnost téměř kdekoliv. Žádný firewall ani NAT jej nezastaví a vy můžete v klidu proklábosit celý den.

Nevýhod je ovšem také mnoho, sepsal jsem deset záporných vlastností, které jsou minimálně důvodem k zamyšlení.

1. Uzavřený protokol

Samotný protokol, který Skype používá ke komunikaci se servery, ale i ostatními klienty, je uzavřený. To pro nás na jedné straně samozřejmě znamená, že nevíme, co o nás vytrubuje do světa.

Zároveň to má i praktické následky. Nemůžeme vytvářet nové klienty pro Skype, které by možná uměly víc než ten originální a zároveň by řešily většinu nevýhod v tomto seznamu.

Navíc jsme omezeni jen na platformy, které se líbí společnosti vyrábějící Skype. Pokud jste uživateli některého z minoritních operačních systémů nebo používáte nějakou exotickou kombinaci hardware a software, máte prostě smůlu. Nezavoláte si.

2. Centrální řízení služby

S centrálním řízením čehokoliv máme jistě bohaté zkušenosti. Zejména my z bývalého východního bloku o tom víme své. Centrální správa nikdy nevěstí nic dobrého.

Samotný Internet byl od začátku definován jako decentralizovaná síť, která je naprosto odolná proti jakémukoliv výpadku, změně politického myšlení nebo jakémukoliv pokusu ji zastavit.

Ne tak Skype ovládaný jednou společností, která má právo jej kdykoliv vypnout, změnit, zpoplatnit a podobně. Navíc jsou veškeré údaje jako naše heslo a contact list uloženy na centrálním serveru, který může být kdykoliv úspěšně napaden. Asi byste nechtěli, aby někde na Internetu visel seznam vašich kontaktů.

A opět jeden praktický důsledek: Při technických potížích nebo výpadku v centrále si nezavolá nikdo.

3. Kontrola nad tokem dat

Ze strany uživatele žádná. Ze strany společnosti Skype ohromná. Díky modelu, který Skype používá k přenosu dat, je naprosto nemožné, abyste kontrolovali, kudy tečou vaše data.

Cestu od uživatele k uživateli totiž přímo vybírá centrální server, takže nemáte šanci. Navíc se může během hovoru mnohokrát změnit. Nikdy proto nevíte, kudy vaše data tečou a jestli není na trase někdo nebezpečný.

4. Funkce supernode

S principem přenosu dat úzce souvisí i další bod. Model je jednoduchý: uživatelé, kteří sedí za proxy, NAT nebo nějakým striktním firewallem, jsou prosté nody. Naopak ti, kteří jsou na slušné lince s veřejnou IP adresou, jsou povýšeni na takzvané supernody. Stanou se z nich uzly, které pak slouží jako ústředny pro přenos komunikačních dat a audio proudů.

Je tomu tak proto, aby bylo možno spojit dva uživatele za NAT, a zároveň proto, aby nebylo možno odříznout spojení na firewallu.

Praktický důsledek? Vy máte zatíženou draze zaplacenou linku a váš soukromý hardware. Když máte navíc omezené množství stažených dat, začíná to zavánět problémem. Zvlášť, když bez vašeho vědomí proudí tam a zpět desítky hovorů najednou.

5. Podpora komerční firmy

Další nepříjemné důsledky, které z toho plynou, jsou zřejmé. Společnost Skype využívá váš hardware a připojení k Internetu, a vy jí tak umožňujete provozovat její službu. Tato služba je ovšem komerčního charakteru. Samozřejmě mezi uživateli umožňuje telefonovat zdarma, ale celkově slouží Skype k výdělku jedné společnosti.

Čili: oni na tom vydělají, vy nedostanete nic. To není úplně fér, že? Oni tak nemusejí platit za drahý hardware a připojení k Internetu, získají to zdarma od vás. Vypečený model.

Argument typu: „Ale oni vydělávají jen při telefonování ven a to přece přese mě nejde.” je zcela lichý. Hovory jdou přes supernody v každém případě. Jinak by bylo jednoduché zamezit používání Skype pro telefonování do běžných sítí. Stačilo by nastavit na firewallu správné pravidlo a zamezit přístup na správný server.

6. Možnost odposlechu

Toto je velmi podstatná nevýhoda pro mnoho uživatelů. Přestože je při přenosu použita poměrně silná šifra RSA s délkou klíče 2048 bitů, Skype jasně svým uživatelům říká, že v případě soudního rozhodnutí je schopno hovory poslouchat.

To mohou mít zařízeno dvěma způsoby. Mohou dát klientu příkaz, aby převedl komunikaci na konkrétní supernod a aby nešifroval nebo nějak oslabil šifrované spojení. Stačí k tomu použít omezenou množinu klíčů.

Tuto možnost potvrdil i Vlastimil Klíma, odborník na šifrování z Crypto-World:

Pokud bude systém (včetně generování klíčů) pod kontrolou, bude vidět, že se používá jen 100 klíčů a také bude vidět, jaké to jsou. Čili ten, kdo bude mít přístup k popisu celého systému (algoritmus plus klíčové hospodářství), bude toto vědět a může dešifrovat velmi jednoduše.

Nikdy nevíte, jestli váš důležitý hovor někdo neposlouchá. Nepochybuji o tom, že kouzlu Skype podlehli i vysocí manažeři velkých firem.

7. Nebezpečná licence

Samotná licence, pod kterou je Skype šířeno, je také velmi zajímavá. To, že neumožňuje přístup ke zdrojovým kódům, nás nepřekvapí, ale zarážející jsou jiné body.

Licence je silně jednostranná a nedává uživatelům příliš mnoho práv. Naproti tomu umožňuje kdykoliv firmě Skype vypovědět komukoliv služby. Obecně je to velmi zajímavé čtení.

Nejhorší na celé licenci ale je, že výslovně umožňuje změnu licenční politiky, kterou firma oznámí pouhým vystavením nové licence na svých stránkách. Vy projevíte svůj souhlas jednoduše tím, že budete dál používat program Skype.

Prostě přesný opak licence GNU GPL, na kterou jsme zvyklí.

8. Proměnlivá kvalita hovoru

Poslední trojice nevýhod je ryze praktického charakteru. První je proměnlivá kvalita hovoru, na kterou poukazuje mnoho uživatelů. Je opět způsobena komunikačním modelem. Kvalita supernodů se totiž s časem mění vlivem mnoha faktorů, jako je různé zatížení hardware a linek.

Rovněž routing není vždy optimální a uživatelé komunikující z Prahy do Kladna jsou velmi často propojováni třeba přes Atlantu. To způsobuje nemalé zpoždění.

9. Provoz Skype nelze jednoduše omezit

Toto je nevýhoda pro mnoho správců na celém světě. Bezpečnostní politika mnoha firem striktně zakazuje jakékoliv IM formy komunikace, mezi které samozřejmě Skype patří. Díky tomu, že je od začátku navržen s cílem projít kudykoliv, je jeho blokování více než obtížné.

To sice nahrává uživatelům, ale zároveň komplikuje život správcům sítí, kteří mohou mít ze Skype hodně těžkou hlavu. Průmyslová špionáž může mít za jistých okolností zelenou.

10. Nedostupnost zdrojových kódů

Nakonec se dostáváme k onomu kontroverznímu bodu, o kterém jsem psal na začátku. Samy o sobě jsou zdrojové kódy na první pohled nezajímavé, ale poté, co jste prošli předchozích devět bodů, asi víte, že by jejich zveřejnění vyřešilo všechny zde zmíněné nevýhody.

Pochopitelně to, že by je Skype někdy zveřejnilo, je naprostou utopií. Přestože by nadále mohlo vydělávat na hovorech do běžných telefonních sítí, už by nebylo tak snadné využít k tomu cizí hardware.

Závěrem

Máte před sebou deset bodů, které shrnují největší nevýhody programu Skype. Zkuste nad nimi přemýšlet předtím, než jej budete instalovat. Možná vás neodradí, protože vám i tak stojí používání Skype za to. Alespoň budete vědět, kde je zakopán pes, a to je možná víc, než jste tušili předtím.

Anketa

Používáte Skype?

       

Petr Krčmář

Petr Krčmář

Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy, nyní se zabývá médii, především těmi elektronickými.

Školení: SQL pro začátečníky

Akademie Root
  • k čemu nám slouží databáze
  • organizace dat v tabulkách
  • základní příkazy pro obsluhu databáze
  • využití příkladů v praktických ukázkách

Detailní informace o kurzu...

Ohodnoťte jako ve škole:
Průměrná známka 2,66

Přehled názorů

ad 9)
petris 16. 9. 2005 00:22
├ 
Re: ad 9)
petris 16. 9. 2005 01:28
│
├ 
Re: ad 9)
J 16. 9. 2005 09:33
│
│
├ 
Re: ad 9)
petris 16. 9. 2005 10:28
│
│
│
└ 
Re: ad 9)
JD 16. 9. 2005 11:52
│
│
│
 
├ 
Re: ad 9)
anonymní uživatel 16. 9. 2005 13:44
│
│
│
 
│
└ 
Re: ad 9)
petris 16. 9. 2005 15:37
│
│
│
 
│
 
└ 
Re: ad 9)
lyon 16. 9. 2005 16:04
│
│
│
 
│
 
 
└ 
Re: ad 9)
raxas 16. 9. 2005 17:22
│
│
│
 
│
 
 
 
└ 
Re: ad 9)
ax 16. 9. 2005 19:12
│
│
│
 
│
 
 
 
 
├ 
Re: ad 9)
anonymní uživatel 16. 9. 2005 21:32
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
├ 
Re: ad 9)
Milan 16. 9. 2005 22:17
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
│
└ 
Re: ad 9)
petris 17. 9. 2005 00:21
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
│
 
└ 
Re: ad 9)
PaJasoft 17. 9. 2005 08:35
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
│
 
 
└ 
Re: ad 9)
petris 17. 9. 2005 10:56
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
│
 
 
 
├ 
Re: ad 9)
dzzin 17. 9. 2005 11:53
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
│
 
 
 
└ 
Re: ad 9)
HKMaly 17. 9. 2005 12:09
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: ad 9)
anonymní uživatel 18. 9. 2005 08:01
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
└ 
Re: ad 9)
Kaa 6. 12. 2006 13:03
│
│
│
 
│
 
 
 
 
│
 
└ 
Re: ad 9)
benghi 8. 2. 2007 15:08
│
│
│
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: ad 9)
benghi 8. 2. 2007 14:32
│
│
│
 
└ 
Re: ad 9)
BlackRider 19. 9. 2005 14:10
│
│
├ 
Re: ad 9)
rajo 19. 8. 2007 12:51
│
│
└ 
Re: ad 9)
anonymní uživatel 2. 7. 2008 14:33
│
└ 
Re: ad 9)
Elf 6. 8. 2009 09:17
├ 
A PAN CHYTRY
Sigma 11. 11. 2005 18:43
│
└ 
Re: A PAN CHYTRY
mabrik 20. 2. 2007 09:08
├ 
Re: ad 9)
Hvězdlický 29. 10. 2008 13:47
│
├ 
Re: ad 9)
tom262 2. 9. 2009 00:56
│
└ 
Re: ad 9)
Zdena 18. 2. 11:01
└ 
Re: ad 9)
Codex 9. 9. 2009 15:30
Co jiného tedy?
Martin_J 16. 9. 2005 00:42
├ 
Tohle (ne)berte vážně. :-)
#Tom 16. 9. 2005 00:44
├ 
Re: Co jiného tedy?
Jirka 16. 9. 2005 02:02
│
├ 
Re: Co jiného tedy?
vrabcak 16. 9. 2005 07:07
│
│
└ 
Re: Co jiného tedy?
Jiri Maly 16. 9. 2005 08:09
│
│
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
IA 16. 9. 2005 08:44
│
│
 
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
Michal Kubeček 16. 9. 2005 09:46
│
│
 
 
│
└ 
Re: Co jiného tedy?
HKMaly 16. 9. 2005 14:16
│
│
 
 
│
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
Michal Kubeček 16. 9. 2005 14:34
│
│
 
 
│
 
│
├ 
Re: Co jiného tedy?
HKMaly 16. 9. 2005 16:42
│
│
 
 
│
 
│
│
└ 
Re: Co jiného tedy?
Petr Novak 16. 9. 2005 16:50
│
│
 
 
│
 
│
│
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
Dan Ohnesorg 16. 9. 2005 16:54
│
│
 
 
│
 
│
│
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
HKMaly 16. 9. 2005 17:36
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
Petr Novak 16. 9. 2005 17:47
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
└ 
aplikacni firewally
Mikulas Patocka 16. 9. 2005 20:57
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
├ 
Re: aplikacni firewally
Michal Kubeček 16. 9. 2005 21:36
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
└ 
Re: aplikacni firewally
Petr Novak 16. 9. 2005 22:28
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
├ 
Re: aplikacni firewally
Michal Kubeček 16. 9. 2005 22:47
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
└ 
Re: aplikacni firewally
DEV 6. 12. 2005 17:44
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
 
├ 
Re: aplikacni firewally
hju 5. 1. 2006 11:37
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
 
│
├ 
Re: aplikacni firewally
anonymní uživatel 22. 4. 2006 20:06
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
 
│
├ 
Re: aplikacni firewally
boban 15. 8. 2006 08:50
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
 
│
│
└ 
Re: aplikacni firewally
HKMaly 19. 8. 2006 23:39
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
 
│
└ 
Re: aplikacni firewally
beli 27. 12. 2006 10:31
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
 
└ 
Re: aplikacni firewally
HKMaly 5. 1. 2006 18:08
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
├ 
Re: aplikacni firewally
Petr Novak 16. 9. 2005 22:25
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
└ 
Re: aplikacni firewally
Michal Kubeček 16. 9. 2005 22:41
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
├ 
Re: aplikacni firewally
hju 5. 1. 2006 11:40
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
│
└ 
Re: aplikacni firewally
HKMaly 5. 1. 2006 18:09
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
│
 
└ 
Re: aplikacni firewally
anonymní uživatel 29. 3. 2006 12:51
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
│
 
└ 
Re: aplikacni firewally
vulgar von hulwaath 25. 6. 2006 00:11
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
├ 
Re: aplikacni firewally
Pazu 7. 4. 2006 22:38
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
│
 
└ 
Re: aplikacni firewally
TNX 8. 1. 2007 11:01
│
│
 
 
│
 
│
│
 
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
Jerry 2. 2. 2006 19:23
│
│
 
 
│
 
│
└ 
Re: Co jiného tedy?
adsl suxx ... 12. 10. 2005 01:45
│
│
 
 
│
 
│
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
PedroKV 17. 8. 2007 21:32
│
│
 
 
│
 
│
 
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
chosino 2. 12. 2007 12:19
│
│
 
 
│
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
BlackRider 19. 9. 2005 14:20
│
│
 
 
│
 
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
HKMaly 20. 9. 2005 00:55
│
│
 
 
│
 
 
│
├ 
Re: Co jiného tedy?
Clovicek 28. 9. 2005 15:13
│
│
 
 
│
 
 
│
└ 
Re: Co jiného tedy? NETSTAT
... 12. 10. 2005 02:06
│
│
 
 
│
 
 
│
 
└ 
Re: Co jiného tedy? NETSTAT
... 12. 10. 2005 02:12
│
│
 
 
│
 
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
... 12. 10. 2005 01:56
│
│
 
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
onovy 16. 9. 2005 12:23
│
│
 
 
├ 
Re: Co jiného tedy?
anonymní uživatel 5. 10. 2005 15:09
│
│
 
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
Hooonza 14. 2. 2007 14:38
│
│
 
 
 
└ 
Re: Co jiného tedy?
Hooonza 14. 2. 2007 14:39
│
├ 
Re: Co jiného tedy?
anonym 19. 9. 2005 13:59
│
└ 
Re: Co jiného tedy?
Michal N 7. 7. 2006 09:17
├ 
Re: Co jiného tedy?
Mirátor 16. 9. 2005 08:08
│
└ 
Re: Co jiného tedy?
whisperer 22. 9. 2005 00:36
├ 
Re: Co jiného tedy?
Vasek 16. 9. 2005 10:38
├ 
Re: Co jiného tedy?
anonymní uživatel 16. 9. 2005 11:08
├ 
Re: Co jiného tedy?
rushid 16. 9. 2005 15:53
├ 
Re: Co jiného tedy?
anonymní uživatel 5. 12. 2005 20:58
└ 
Re: Co jiného tedy?
??? 24. 12. 2007 21:41
Supernode
#Tom 16. 9. 2005 00:42
├ 
Re: Supernode
ivdo 16. 9. 2005 09:44
└ 
Re: Supernode
HKMaly 16. 9. 2005 14:20
 
└ 
Re: Supernode
shrek 18. 7. 2006 22:06
 
 
└ 
Re: Supernode
HKMaly 23. 7. 2006 17:58
alternativa
anonymní uživatel 16. 9. 2005 00:53
├ 
Re: alternativa
David 16. 9. 2005 01:01
│
├ 
Re: alternativa
anonymní uživatel 16. 9. 2005 02:27
│
│
└ 
Re: alternativa
noname 16. 9. 2005 09:52
│
│
 
└ 
Re: alternativa
anonymní uživatel 16. 9. 2005 11:33
│
├ 
Re: alternativa
nepovim 16. 9. 2005 10:02
│
│
└ 
Re: alternativa
anonymní uživatel 16. 9. 2005 11:33
│
│
 
└ 
Re: alternativa
Culibrk 16. 9. 2005 15:36
│
├ 
Re: alternativa
dzzin 17. 9. 2005 12:07
│
└ 
Re: alternativa
Bubak 5. 10. 2005 15:28
├ 
Re: alternativa
HKMaly 16. 9. 2005 14:22
└ 
Re: alternativa
vd 16. 9. 2005 23:15
 
└ 
Re: alternativa
navi 17. 9. 2005 00:28
1 duvod proc pouzivat skype
anonymní uživatel 16. 9. 2005 00:55
├ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
anonymní uživatel 16. 9. 2005 07:29
│
└ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
eqs 16. 9. 2005 09:30
│
 
└ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
anonymní uživatel 16. 9. 2005 10:40
├ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
HKMaly 16. 9. 2005 14:25
├ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
anonymní uživatel 22. 9. 2005 14:04
├ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
anonymní uživatel 22. 9. 2005 14:05
├ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skype
anonymní uživatel 8. 2. 2007 13:23
└ 
Re: 1 duvod proc pouzivat skypel,dfelrtzm,r,ll šč,.,wk
lrřtltlojčřjšjf nffrbnbenwšnmkwskěšmeššj 1. 3. 2007 19:28
Zopar komentarov k zopar bodom
Lubos "herrman" Moscovic 16. 9. 2005 01:13
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
benzin 16. 9. 2005 08:46
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
J 16. 9. 2005 09:43
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
michich 16. 9. 2005 10:57
 
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
Jarek Šeděnka 16. 9. 2005 12:14
 
 
│
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
HKMaly 16. 9. 2005 14:28
 
 
│
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
Culibrk 16. 9. 2005 15:39
 
 
│
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
Maverick 16. 9. 2005 22:39
 
 
│
 
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
HKMaly 17. 9. 2005 12:18
 
 
│
 
 
│
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
radical.ed 3. 5. 2006 18:30
 
 
│
 
 
│
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
RA25 13. 5. 2006 00:00
 
 
│
 
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
anonymní uživatel 17. 9. 2005 17:13
 
 
│
 
 
│
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
HKMaly 17. 9. 2005 17:48
 
 
│
 
 
│
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
xdrm 17. 9. 2005 20:38
 
 
│
 
 
│
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
HKMaly 17. 9. 2005 20:54
 
 
│
 
 
│
 
├ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
benzin 19. 9. 2005 09:25
 
 
│
 
 
│
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
kuli 29. 9. 2005 18:14
 
 
│
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
benzin 19. 9. 2005 09:19
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
nezlocinec 19. 9. 2005 20:19
 
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
whisperer 22. 9. 2005 01:04
 
 
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
HKMaly 22. 9. 2005 01:37
 
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
Martin V 28. 10. 2006 23:40
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
HKMaly 29. 10. 2006 00:34
 
 
└ 
Re: Zopar komentarov k zopar bodom
medved 5. 5. 2006 16:04
Zopar komentarov k zopar bodom
Lubos "herrman" Moscovic 16. 9. 2005 01:15
└ 
Zdvojeny prispevok - sorry
Lubos "herrman" Moscovic 16. 9. 2005 01:22
Ad bod 3
Bilbo 16. 9. 2005 05:53
└ 
Re: Ad bod 3
anonymní uživatel 16. 9. 2005 07:33
 
├ 
Re: Ad bod 3
Pepé 16. 9. 2005 08:26
 
│
├ 
Re: Ad bod 3
51>< 16. 9. 2005 08:40
 
│
├ 
Re: Ad bod 3
vd 16. 9. 2005 23:24
 
│
└ 
Re: Ad bod 3
vd 17. 9. 2005 11:49
 
└ 
Re: Ad bod 3
xmen 16. 9. 2005 09:09
 
 
├ 
Re: Ad bod 3
#Tom 16. 9. 2005 09:52
 
 
│
└ 
Re: Ad bod 3
anonymní uživatel 16. 9. 2005 11:44
 
 
│
 
└ 
Re: Ad bod 3
#Tom 16. 9. 2005 12:35
 
 
└ 
Re: Ad bod 3
J 16. 9. 2005 09:52
A co tedy používat ?
Martin 16. 9. 2005 07:29
└ 
Re: A co tedy používat ?
lyon 16. 9. 2005 16:18
 
└ 
Re: A co tedy používat ?
vd 17. 9. 2005 11:52
 
 
└ 
Re: A co tedy používat ?
vfb 18. 9. 2005 09:52
 
 
 
├ 
Re: A co tedy používat ?
kuli 29. 9. 2005 18:25
 
 
 
└ 
Re: A co tedy používat ?
johnyx 17. 6. 2006 16:03
 
 
 
 
└ 
Re: A co tedy používat ?
Martin V 28. 10. 2006 23:44
 
 
 
 
 
└ 
Re: A co tedy používat ?
Mortarz 19. 8. 2007 18:50
Software pro VoIP
martin2 16. 9. 2005 07:39
├ 
Re: Software pro VoIP
aahz 16. 9. 2005 09:39
└ 
Re: Software pro VoIP
anonymní uživatel 16. 9. 2005 10:31
 
└ 
Re: Software pro VoIP
anonymní uživatel 16. 9. 2005 19:01
To snad nemyslíš vážně...
Milan Keršláger 16. 9. 2005 08:03
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
JP 16. 9. 2005 08:15
│
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Jirka 16. 9. 2005 13:47
│
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
PSIkappa 16. 9. 2005 20:04
│
│
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
niekto 30. 9. 2005 05:22
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
PHATE 26. 4. 2007 15:01
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
benzin 16. 9. 2005 08:56
│
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Milan Keršláger 16. 9. 2005 09:17
│
│
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
lyon 16. 9. 2005 16:26
│
│
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymní uživatel 7. 11. 2005 18:03
│
│
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymní uživatel 17. 9. 2005 16:12
│
│
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymní uživatel 7. 11. 2005 18:05
│
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymní uživatel 7. 11. 2005 18:00
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
ppp 19. 9. 2005 03:52
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Michal Kubeček 16. 9. 2005 09:49
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
nepovim 16. 9. 2005 10:07
│
 
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Daniel Smolik 16. 9. 2005 10:17
│
 
│
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymní uživatel 16. 9. 2005 11:08
│
 
│
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymni virus 16. 9. 2005 11:25
│
 
│
│
 
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
anonymní uživatel 16. 9. 2005 12:31
│
 
│
│
 
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
antivirus 16. 9. 2005 23:37
│
 
│
│
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Vector 11. 1. 2007 16:10
│
 
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Ondrej Végh 20. 9. 2005 08:55
│
 
│
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
xkamil 22. 9. 2005 13:52
│
 
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Michal Kubeček 16. 9. 2005 10:22
│
 
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
#Tom 16. 9. 2005 10:40
│
 
│
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Michal Kubeček 16. 9. 2005 11:11
│
 
│
 
 
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Bilbo 16. 9. 2005 13:30
│
 
│
 
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
mrd) 6. 8. 2009 11:02
│
 
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
petris 16. 9. 2005 10:48
│
 
│
├ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Petr Novak 16. 9. 2005 11:03
│
 
│
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Daniel Smolik 16. 9. 2005 11:24
│
 
│
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Michal Kubeček 16. 9. 2005 11:30
│
 
│
 
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
Daniel Smolik 16. 9. 2005 13:58
│
 
│
 
 
 
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
petris 16. 9. 2005 15:55
│
 
└ 
proti NAT
anonymní uživatel 16. 9. 2005 14:21
│
 
 
└ 
Re: proti NAT
JJ 16. 9. 2005 15:17
│
 
 
 
├ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 15:46
│
 
 
 
│
└ 
Re: proti NAT
anonymní uživatel 16. 9. 2005 18:17
│
 
 
 
│
 
├ 
Re: proti NAT
Michal Kubeček 16. 9. 2005 18:47
│
 
 
 
│
 
│
├ 
Re: proti NAT
Izak 16. 9. 2005 19:49
│
 
 
 
│
 
│
│
└ 
Re: proti NAT
Michal Kubeček 16. 9. 2005 20:05
│
 
 
 
│
 
│
└ 
Re: proti NAT
anonymní uživatel 16. 9. 2005 20:21
│
 
 
 
│
 
│
 
├ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 20:34
│
 
 
 
│
 
│
 
│
└ 
Re: proti NAT
anonymní uživatel 16. 9. 2005 21:54
│
 
 
 
│
 
│
 
│
 
└ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 21:59
│
 
 
 
│
 
│
 
└ 
Re: proti NAT
Michal Kubeček 16. 9. 2005 21:42
│
 
 
 
│
 
└ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 19:04
│
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: proti NAT
martin 16. 9. 2005 19:54
│
 
 
 
│
 
 
 
├ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 20:01
│
 
 
 
│
 
 
 
├ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 20:11
│
 
 
 
│
 
 
 
│
└ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 20:13
│
 
 
 
│
 
 
 
│
 
└ 
Re: proti NAT
martin 16. 9. 2005 21:57
│
 
 
 
│
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 22:19
│
 
 
 
│
 
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: proti NAT
martin 16. 9. 2005 22:59
│
 
 
 
│
 
 
 
│
 
 
 
 
├ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 23:09
│
 
 
 
│
 
 
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: proti NAT
HKMaly 17. 9. 2005 12:31
│
 
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: proti NAT
petris 17. 9. 2005 00:44
│
 
 
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: proti NAT
Honza (Jerry) Jaroš 17. 9. 2005 01:04
│
 
 
 
└ 
Re: proti NAT
x 18. 9. 2005 13:45
│
 
 
 
 
└ 
Re: proti NAT
choose 6. 10. 2005 11:45
└ 
Re: To snad nemyslíš vážně...
bullhead 16. 9. 2005 10:35
Ad 2
Zizi 16. 9. 2005 08:05
├ 
Re: Ad 2
benzin 16. 9. 2005 08:58
│
└ 
Re: Ad 2
Bilbo 16. 9. 2005 13:34
│
 
└ 
Re: Ad 2
blah 17. 9. 2005 17:01
├ 
Re: Ad 2
martin 16. 9. 2005 09:21
├ 
Re: Ad 2
petris 17. 9. 2005 00:53
└ 
Re: Ad 2
petris 17. 9. 2005 01:02
 
└ 
Re: Ad 2
HKMaly 17. 9. 2005 12:35
s operátory o nic lépe
anonymní uživatel 16. 9. 2005 08:24
skype
jaroslav pribyl 16. 9. 2005 08:53
├ 
Re: skype
Jarda 16. 9. 2005 09:07
│
├ 
Re: skype
Marian Kyral 16. 9. 2005 09:43
│
├ 
Re: skype
bullhead 16. 9. 2005 10:39
│
├ 
Re: skype
onovy 16. 9. 2005 12:34
│
│
└ 
Re: skype
#Tom 16. 9. 2005 13:09
│
│
 
└ 
Re: skype
JJ 16. 9. 2005 15:14
│
│
 
 
└ 
Re: skype
#Tom 16. 9. 2005 19:03
│
│
 
 
 
└ 
Re: skype
mp 17. 9. 2005 08:16
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: skype
anonymní uživatel 17. 9. 2005 12:55
│
├ 
Re: skype
mp 17. 9. 2005 08:20
│
│
└ 
Re: skype
Dan Ohnesorg 17. 9. 2005 09:05
│
│
 
└ 
Re: skype
anonymní uživatel 17. 9. 2005 10:30
│
│
 
 
└ 
Re: skype
vd 17. 9. 2005 12:27
│
│
 
 
 
└ 
Re: skype
anonymní uživatel 17. 9. 2005 12:47
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: skype
JP 17. 9. 2005 12:48
│
├ 
Re: skype
anonymní uživatel 17. 9. 2005 11:19
│
├ 
Re: skype
vd 17. 9. 2005 12:23
│
└ 
Re: skype
Jiřík 6. 10. 2005 11:44
└ 
Re: skype
Tomáš Guziurek 16. 9. 2005 10:39
 
└ 
Re: skype
Petr Novak 16. 9. 2005 10:56
 
 
├ 
Re: skype
Michal Kubeček 16. 9. 2005 11:16
 
 
│
└ 
Re: skype
Petr Novak 16. 9. 2005 11:24
 
 
│
 
└ 
Re: skype
Michal Kubeček 16. 9. 2005 11:34
 
 
│
 
 
└ 
Re: skype
Petr Novak 16. 9. 2005 11:46
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: skype
Michal Kubeček 16. 9. 2005 11:52
 
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: skype
Petr Novak 16. 9. 2005 12:06
 
 
│
 
 
 
 
 
├ 
Re: skype
Michal Kubeček 16. 9. 2005 12:53
 
 
│
 
 
 
 
 
└ 
IPV6
Mintaka 18. 9. 2005 22:58
 
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: IPV6
Dan Ohnesorg 18. 9. 2005 23:50
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: IPV6
Honza (Jerry) Jaroš 19. 9. 2005 00:33
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: IPV6
Dan Ohnesorg 19. 9. 2005 01:17
 
 
└ 
Re: skype
Tomáš Guziurek 16. 9. 2005 11:32
 
 
 
└ 
Re: skype
Petr Novak 16. 9. 2005 11:42
 
 
 
 
├ 
Re: skype
Michal Kubeček 16. 9. 2005 11:48
 
 
 
 
│
└ 
Re: skype
Petr Novak 16. 9. 2005 11:58
 
 
 
 
├ 
Re: skype
petris 17. 9. 2005 01:31
 
 
 
 
└ 
Re: skype
mp 17. 9. 2005 08:28
OpenWengo
Vredy 16. 9. 2005 09:00
└ 
Re: OpenWengo
anonymní uživatel 24. 2. 2006 09:45
 
└ 
Re: OpenWengo
teo 22. 4. 2007 20:43
Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
LS_999 16. 9. 2005 09:33
├ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
Petr Krčmář 16. 9. 2005 09:44
├ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
BobTheBuilder 16. 9. 2005 09:58
├ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
Vredy 16. 9. 2005 11:11
│
└ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
anonymní uživatel 16. 9. 2005 11:35
└ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
kuli 29. 9. 2005 19:17
 
└ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
anonymní uživatel 8. 2. 2006 00:38
 
 
├ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
Some 8. 2. 2006 01:12
 
 
└ 
Re: Autor clanku je opravdovy linuxovy M*GOR
Martin V 29. 10. 2006 00:02
ještě k bodu 9
Michal Kubeček 16. 9. 2005 09:41
Proc nezbastlit daco podobne
igi 16. 9. 2005 09:57
└ 
Re: Proc nezbastlit daco podobne
Janosik 21. 9. 2005 23:30
free comunita X supernode
xdrm 16. 9. 2005 10:02
├ 
Re: free comunita X supernode
Michal Kubeček 16. 9. 2005 10:27
│
└ 
Re: free comunita X supernode
Petr Novak 16. 9. 2005 10:51
│
 
└ 
Re: free comunita X supernode
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 11:11
│
 
 
├ 
Re: free comunita X supernode
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 11:23
│
 
 
└ 
Re: free comunita X supernode
Zdenek 16. 9. 2005 11:35
│
 
 
 
└ 
Re: free comunita X supernode
Honza (Jerry) Jaroš 16. 9. 2005 11:48
│
 
 
 
 
└ 
Re: free comunita X supernode
Bilbo 16. 9. 2005 13:52
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: free comunita X supernode
HKMaly 16. 9. 2005 14:50
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: free comunita X supernode
Bilbo 17. 9. 2005 02:36
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: free comunita X supernode
HKMaly 17. 9. 2005 11:15
└ 
Re: free comunita X supernode
Karel 16. 9. 2005 11:55
skype a fw
Adam Přibyl 16. 9. 2005 10:45
└ 
Re: skype a fw
Petr Novak 16. 9. 2005 10:58
 
└ 
Re: skype a fw
Adam Přibyl 16. 9. 2005 14:10
Haneni clanku
Casik 16. 9. 2005 11:10
└ 
Re: Haneni clanku
Jarda 16. 9. 2005 12:02
 
├ 
Re: Haneni clanku
michich 16. 9. 2005 14:20
 
│
└ 
Re: Haneni clanku
roman 16. 9. 2005 17:36
 
└ 
Re: Haneni clanku
martink 16. 9. 2005 15:07
 
 
├ 
Re: Haneni clanku
Jarda 16. 9. 2005 23:25
 
 
│
└ 
Re: Haneni clanku
Michal Kubeček 16. 9. 2005 23:37
 
 
│
 
└ 
Re: Haneni clanku
Jarda 18. 9. 2005 20:39
 
 
│
 
 
└ 
Re: Haneni clanku
Michal Kubeček 18. 9. 2005 21:16
 
 
└ 
Re: Haneni clanku
PetrM 10. 6. 2007 08:14
alternativa
Samuel Kupka 16. 9. 2005 11:50
└ 
Re: alternativa
Petr Novak 16. 9. 2005 12:04
Musim se Petra zastat
Dan Ohnesorg 16. 9. 2005 12:06
├ 
Re: Musim se Petra zastat
Petr Novak 16. 9. 2005 12:16
│
├ 
Re: Musim se Petra zastat
Pichi 16. 9. 2005 13:09
│
│
└ 
Re: Musim se Petra zastat
#Tom 16. 9. 2005 13:11
│
├ 
Re: Musim se Petra zastat
Michal Kubeček 16. 9. 2005 13:16
│
│
└ 
Re: Musim se Petra zastat
Petr Novak 16. 9. 2005 13:46
│
│
 
├ 
Re: Musim se Petra zastat
michich 16. 9. 2005 14:12
│
│
 
│
└ 
Re: Musim se Petra zastat
Dan Ohnesorg 16. 9. 2005 16:36
│
│
 
│
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
HKMaly 17. 9. 2005 12:43
│
│
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
JJ 16. 9. 2005 16:01
│
│
 
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
Ondřej Čečák 16. 9. 2005 17:29
│
│
 
 
 
├ 
Re: Musim se Petra zastat
HKMaly 17. 9. 2005 12:46
│
│
 
 
 
├ 
Re: Musim se Petra zastat
anonymní uživatel 17. 9. 2005 13:40
│
│
 
 
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
pexxi 19. 9. 2005 09:12
│
│
 
 
 
 
├ 
Re: Musim se Petra zastat
Ondřej Čečák 20. 9. 2005 20:46
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
Cosmo 24. 9. 2005 13:27
│
└ 
Re: Musim se Petra zastat
Dan Ohnesorg 16. 9. 2005 16:51
└ 
Re: Musim se Petra zastat
cervajs 16. 9. 2005 17:14
 
├ 
Re: Musim se Petra zastat
Petr Novak 16. 9. 2005 17:22
 
│
└ 
Re: Musim se Petra zastat
HKMaly 17. 9. 2005 12:49
 
│
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
anonymní uživatel 15. 11. 2005 19:01
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
Daniel Smolik 18. 9. 2005 18:57
 
 
├ 
Re: Musim se Petra zastat
Dan Ohnesorg 18. 9. 2005 21:07
 
 
└ 
Re: Musim se Petra zastat
anonymní uživatel 20. 9. 2005 14:25
Dekuju pekne
Yokotashi 16. 9. 2005 13:29
otevrenost
pht 16. 9. 2005 15:10
skype analysis
anonymní uživatel 16. 9. 2005 16:02
proc nebyla OS komunita rychlejsi...
Petr Kudrhalt 16. 9. 2005 16:26
├ 
Re: proc nebyla OS komunita rychlejsi...
ba*d 16. 9. 2005 17:48
├ 
Re: proc nebyla OS komunita rychlejsi...
Mikulas Patocka 16. 9. 2005 21:21
└ 
Re: proc nebyla OS komunita rychlejsi...
Igor Lazo 17. 9. 2005 22:38
ad bod 7 (licence)
jam 16. 9. 2005 17:31
└ 
Re: ad bod 7 (licence)
HKMaly 17. 9. 2005 12:55
 
└ 
Re: ad bod 7 (licence)
jam 19. 9. 2005 08:41
Ach jaj
Pali 16. 9. 2005 19:37
├ 
Re: Ach jaj
martink 16. 9. 2005 20:56
│
└ 
Re: Ach jaj
zenek 16. 9. 2005 22:04
│
 
└ 
Re: Ach jaj
Michal Kubeček 16. 9. 2005 22:45
└ 
Re: Ach jaj
anonymní uživatel 16. 9. 2005 21:56
OS - mate co dohanet!
Tvurce programu pro obycejne uzivatele 16. 9. 2005 21:48
├ 
Re: OS - mate co dohanet!
Petr Novak 16. 9. 2005 22:30
├ 
Re: OS - mate co dohanet!
Peter Helcmanovsky 16. 9. 2005 23:38
├ 
Re: OS - mate co dohanet!
antivirus 16. 9. 2005 23:40
├ 
Re: OS - mate co dohanet!
vd 17. 9. 2005 14:20
├ 
Re: OS - mate co dohanet!
Kill Bill 17. 9. 2005 17:27
├ 
Re: OS - mate co dohanet!
michal 17. 9. 2005 21:34
│
└ 
Re: OS - mate co dohanet!
mom 17. 9. 2005 22:14
│
 
└ 
Re: OS - mate co dohanet!
anonymní uživatel 26. 3. 2007 09:21
└ 
Re: OS - mate co dohanet!
oryG 9. 2. 2006 20:42
taky nazor :-)
MarekM 16. 9. 2005 23:27
└ 
taky nazor :-)
MarekM 16. 9. 2005 23:38
DOS pomoci supernodu
petris 17. 9. 2005 01:27
Mozna alternativa (http://www.jajah.co m) ?
PSIkappa 17. 9. 2005 01:28
├ 
Re: Mozna alternativa (http://www.jajah.co m) ?
Dan Ohnesorg 17. 9. 2005 01:36
│
└ 
Re: Mozna alternativa (http://www.jajah.co m) ?
anonymní uživatel 20. 9. 2005 14:40
└ 
Re: Mozna alternativa (http://www.jajah.co m) ?
AgentX 21. 9. 2005 12:33
Prostě nechápu...
Milan Keršláger 17. 9. 2005 22:12
├ 
Re: Prostě nechápu...
mom 17. 9. 2005 22:28
│
└ 
Re: Prostě nechápu...
xdrm 18. 9. 2005 19:03
└ 
Re: Prostě nechápu...
Matysek 18. 9. 2005 07:06
Rizika se Skype?
Milan Keršláger 18. 9. 2005 08:01
├ 
Re: Rizika se Skype?
mom 18. 9. 2005 12:56
│
├ 
Re: Rizika se Skype?
Milan Keršláger 18. 9. 2005 16:13
│
└ 
Re: Rizika se Skype?
xdrm 18. 9. 2005 19:08
└ 
Re: Rizika se Skype?
martink 18. 9. 2005 17:22
An Analysis of the Skype Peer-to-Peer Internel Telephony Protocol
Petr 18. 9. 2005 19:26
└ 
Re: An Analysis of the Skype Peer-to-Peer Internel Telephony Protocol
Jerry 18. 9. 2005 20:25
"history" ?
Vanda v.D. 18. 9. 2005 21:38
Neco mi vadi, neco ne...
M.R. 19. 9. 2005 08:43
└ 
Re: Neco mi vadi, neco ne...
Michal Kubeček 19. 9. 2005 13:16
 
└ 
Re: Neco mi vadi, neco ne...
M.R. 20. 9. 2005 11:32
 
 
└ 
Re: Neco mi vadi, neco ne...
Michal Kubeček 20. 9. 2005 12:43
Delsi zamysleni
Dan Ohnesorg 19. 9. 2005 10:48
RSA snad jen k predani klice, ne?
Lukáš Zapletal 19. 9. 2005 12:18
└ 
Re: RSA snad jen k predani klice, ne?
Michal Kubeček 19. 9. 2005 13:07
Ideologie
Pavel Richter 20. 9. 2005 07:27
├ 
Re: Ideologie
ohm 20. 9. 2005 09:01
│
├ 
Re: Ideologie
Pavel Richter 20. 9. 2005 12:31
│
└ 
Re: Ideologie
bossak 5. 12. 2005 13:42
└ 
Re: Ideologie
Michal Kubeček 20. 9. 2005 12:45
 
└ 
Re: Ideologie
Pavel Richter 20. 9. 2005 13:25
 
 
└ 
Re: Ideologie
Michal Kubeček 20. 9. 2005 14:19
 
 
 
└ 
Re: Ideologie
benzin 26. 9. 2005 10:42
nic
anonymní uživatel 22. 9. 2005 08:21
odposlech?
kevin 22. 9. 2005 15:48
└ 
Re: odposlech?
benzin 26. 9. 2005 10:45
Nic ve zlým, ale....
Kambo 22. 9. 2005 17:33
├ 
Re: Nic ve zlým, ale....
anonymní uživatel 23. 9. 2005 14:17
└ 
Re: Nic ve zlým, ale....
benzin 26. 9. 2005 10:46
Nesmysl
Frantom 25. 9. 2005 08:19
└ 
Re: Nesmysl
salam banan 28. 9. 2005 07:33
 
└ 
Re: Nesmysl
strmir 29. 9. 2005 20:11
SKYPE
themic 30. 9. 2005 12:35
NEJLEVNĚJŠÍ TELEFONY NAJDETE ZDE
Maxinoha 10. 10. 2005 10:37
10 dovodov
pitr 26. 10. 2005 10:16
Skype a zadarmo?? nesmysl!
fisero 26. 10. 2005 20:53
├ 
Re: Skype a zadarmo?? nesmysl!
Honza 26. 10. 2005 21:43
│
└ 
Re: Skype a zadarmo?? nesmysl!
anonymní uživatel 3. 11. 2005 21:37
└ 
Re: Skype a zadarmo?? nesmysl!
holsa 9. 3. 2006 16:22
Jakpak nám komunikuje Skype na PC s veřejnou IP adresou?
anonymní uživatel 8. 11. 2005 23:17
a co GoogleTalk?
radoš 15. 11. 2005 07:10
Placený skype
miki 25. 11. 2005 10:15
Skype pro pokec
Martin Š. 26. 11. 2005 14:43
└ 
Re: Skype pro pokec
Hvězdlický 29. 10. 2008 13:53
Alternativa
Martin Š. 26. 11. 2005 14:55
propaganda
wit.cz 17. 12. 2005 13:19
Skype a Dokument vo formate Word
jmx 17. 12. 2005 20:45
moc přísné
abysser 25. 1. 2006 19:44
nejede
ajka3333 7. 3. 2006 20:53
:))))
Vendy 9. 3. 2006 10:58
prosím o radu
MONKII 13. 4. 2006 22:17
└ 
Re: prosím o radu
xdrm 14. 4. 2006 09:35
 
├ 
Re: prosím o radu
MONKII 15. 4. 2006 12:03
 
└ 
Re: prosím o radu
MONKII 15. 4. 2006 12:53
 
 
└ 
Re: prosím o radu
anonymní uživatel 17. 4. 2006 23:51
MAGORE!!
T.I.P 22. 5. 2006 17:31
└ 
Re: MAGORE!!
Shadow 5. 10. 2008 17:02
skype sh*t
blunt 25. 5. 2006 10:47
└ 
Re: skype sh*t
Harry Potter 25. 5. 2006 20:24
 
└ 
Re: skype sh*t
že by PR článek? 6. 10. 2006 03:03
Suhlasim iba z bodmi 9,4,3
SpaceQ 16. 6. 2006 15:38
stary clanek?
pavian 26. 9. 2006 12:28
└ 
Re: stary clanek?
pavian 26. 9. 2006 12:32
nepravdivá informace v článku
že by PR článek? 6. 10. 2006 03:13
├ 
Re: nepravdivá informace v článku
že by PR článek? 6. 10. 2006 03:19
└ 
Re: nepravdivá informace v článku
Kaa 25. 11. 2007 22:36
Článek je sr*
anonymní uživatel 27. 10. 2006 22:57
└ 
Levicový zaslepenci na root.cz
mpixel 30. 10. 2006 10:11
 
├ 
Re: Levicový zaslepenci na root.cz
Jakub Drnec 19. 12. 2006 20:51
 
└ 
Re: Levicový zaslepenci na root.cz
anonymní uživatel 13. 4. 2008 10:40
Skype fcuk!
ET 2. 11. 2006 11:43
At telecom da nizsi ceny a bude dobre
vitia 18. 11. 2006 07:57
fw+nat
Kaa 6. 12. 2006 13:23
Skype masivně ZDRAŽUJE ... popularity má dost, a teď vás bude ždímat
Ma 20. 1. 2007 21:27
└ 
Re: Skype masivně ZDRAŽUJE ... popularity má dost, a teď vás bude ždímat
anonymní uživatel 30. 4. 2008 18:34
bbb
anonymní uživatel 22. 1. 2007 16:15
TO CO TADY PÍŠETE JE BLBOST!SKYPE JE SUPER A VY ŽÁRLÍTE!
anonymní uživatel 22. 1. 2007 16:21
├ 
Re: TO CO TADY PÍŠETE JE BLBOST!SKYPE JE SUPER A VY ŽÁRLÍTE!
Fonadius 15. 2. 2007 17:21
└ 
SKYPE JE SUPER A VY ŽÁRLÍTE!
w3m 5. 10. 2008 17:13
obvykle pindy
dragon 8. 2. 2007 10:24
Proč?
zdenislav 16. 2. 2007 19:12
Skype
Dobeš 2. 3. 2007 10:04
podstata uzavřenosti
pavlik 17. 3. 2007 23:09
├ 
Re: podstata uzavřenosti
anonymní uživatel 26. 3. 2007 18:01
└ 
Re: podstata uzavřenosti
Shadow 5. 10. 2008 17:37
kam vola autor tohoto clanku - po Praze?
uuholo 20. 3. 2007 01:41
nazor
AX 20. 3. 2007 22:51
Také kecy.......
cezet175 6. 4. 2007 17:06
Když se to někomu nelíbí tak at ho nepoužívá
Dr. Zoidik 17. 4. 2007 06:27
mě to nevadí
kudrnáč 19. 4. 2007 15:02
souhlasim s clankem
is 7. 6. 2007 00:17
socialismus
PetrM 10. 6. 2007 07:51
Autor hmm jo jo jo a Pravda?..?..?
Jenda 16. 7. 2007 02:22
Uspora
Jirka 17. 8. 2007 07:56
└ 
Re: Uspora
anonymní uživatel 9. 11. 2008 12:17
Bod 4
VD 17. 8. 2007 14:50
je to možné
J 13. 9. 2007 18:39
└ 
Re: je to možné
tinkerlatko 12. 11. 2007 21:52
Skype
Nemam 10. 12. 2007 18:22
proč ne Open Source?
Jouda 21. 2. 2008 17:51
prosba
Jana 3. 3. 2008 14:37
pro koho je tento článek?
joe patrick 19. 3. 2008 11:11
proc ne
anonymní uživatel 5. 4. 2008 08:10
└ 
Re: proc ne
xxx 21. 4. 2008 13:49
SKYPE
anonymní uživatel 11. 7. 2008 15:15
Skype nebo Fring v mobilu
m 3. 8. 2008 11:38
SKYPE vs Bezpečnost
ZORGAN 13. 8. 2008 16:54
Jsem si vědom nevýhod
Vlastimil 11. 10. 2008 22:50
misleading information
ondra 25. 2. 2009 14:37
mobily atd. neni hold spukromi
14. 3. 2009 11:05
PROSÍM o POMOC se SKYPE 4.01 CS
feriko 2. 7. 2009 09:51
Finančně to nerujnuje :-)
Sulibrk 6. 8. 2009 11:49
Co by ste jeste nechteli???
dub054 6. 8. 2009 12:00
nesouhlasím
pet 8. 8. 2009 17:38
ČURACI ! SKYPE JE NEJLEPŠÍ !
čuraci !! 21. 8. 2009 21:14
├ 
Re: ČURACI ! SKYPE JE NEJLEPŠÍ !
MÁŠ PRAVDU 21. 8. 2009 21:15
├ 
Re: ČURACI ! SKYPE JE NEJLEPŠÍ !
Vsem pitomcum 1. 9. 2009 22:13
└ 
Re: ČURACI ! SKYPE JE NEJLEPŠÍ !
JamesT 2. 9. 2009 03:37
Jednoduche
Charlie 1. 9. 2009 23:26
Ži a nech žít
Zlatník 13. 11. 2009 15:42
prosím nutně o radu
Bady 13. 12. 2009 10:52
└ 
Re: prosím nutně o radu
Topík 7. 2. 11:28
skype
fr-vídeň 18. 1. 14:26
ale pane autore!
Pasant 30. 1. 22:48
Re: 10 důvodů proč nepoužívat Skype
jarda krupka 28. 2. 12:16
       
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Zasílání upozornění na nové příspěvky je dostupné jen registrovaným uživatelům. Proto budete před aktivací zasílání názorů přesměrováni na přihlašovací stránku, ze které se můžete případně také zaregistrovat.