Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Apple blokuje používání Google Voice Apps na iPhone

Společnost Apple zavřela dveře všem Google hlasovým aplikacím, včetně aplikací třetích stran které podporují Google VOIP. Dle vyjádření tiskové mluvčí, společnost pokračuje v práci na vlastní službě, kterou chce klientům nabídnout. Není to poprvé, co Apple zrušil nějakou aplikaci a vrátil jí Googlu. Podobný osud na iPhone potkal i Google Latitude.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
funtomas aura:34
30. 7. 2009 11:05 Nový

Apple?

celé vlákno

Z nadpisu lze vyvodit, že jedině Apple je ten zlý. Není to tak docela pravda.

Tom
Tom (neregistrovaný) 93.99.58.---
30. 7. 2009 11:17 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Ale stejně je Apple ten zlý, že jeho super obchod má taková omezující pravidla, která mu dovolují odstavit aplikace jenom z důvodu, že duplikují jeho funkcionalitu…

Co potom ty peníze nalité do vývoje? To je hodně motivující, když víte, že vás mocný Apple (ať už na kohokoliv popud) může takto zruinovat.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.eltodo.cz
30. 7. 2009 11:48 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Mně by zajímalo, kde je naše evropska unie? To že je ve widlích IE a media player, to ji vadí, ale chování applu ji necháva chladným.

pSipi
pSipi (neregistrovaný) ---.horizon21.com
30. 7. 2009 11:54 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Ved prave Apple nema monopolne postavenie na trhu z mobilnymi telefonmi. Nepaci sa ti, kup si iny, mas na vyber. S MS to uz take lahke nie je.

Tom
Tom (neregistrovaný) 93.99.58.---
30. 7. 2009 12:03 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Ma monopol na instalace aplikaci na iPhone, tudiz omezuje moznost volby uzivatele…tre­ba tak…

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
30. 7. 2009 12:08 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Až bude mít Apple kolem 90 % trhu, tak bude mít monopolní postavení. Takhle je jen jeden ze subjektů na trhu a výrobci SW mohou stejně jednoduše prodávat své aplikace na konkurenčních telefonech.

Libor Šedivý aura:53
30. 7. 2009 19:40 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Souhlasím s tímto i předchozím názorem. Každopádně se mi ale nelíbí to, že Apple vylučuje konkurenční aplikace, které mají smysl. Pořád si každý dělá svý standardy, kdypak nastane doba standardní komunikace, kdy nebudeme řešit, jaký máme třeba prohlížeč, ale informace bude zobrazena naprosto stejně? Hm, asi nikdy. :-(

uzivatele a jejich volba ...
uzivatele a jejich volba ... (neregistrovaný) 195.113.183.---
31. 7. 2009 13:48 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

ta doba nastane v okamziku kdy uzivatele dostanou rozum … kdyz si uzivatele vyberou iPhone presto ze vi jak silene omezuje vyvojare a konkurenci … pak se samozrejme nemuzou divit ze se situace celkove nijak nezlepsuje … to je preci jasne jako facka

Miroslav Prýmek aura:56
31. 7. 2009 13:53 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

>> kdyz si uzivatele vyberou iPhone presto ze vi jak silene omezuje vyvojare a konkurenci

Nepřijde mi to zas tak šílené, ale to je věcí názoru, uznávám.

Ale důležitější věc: jako zákazníkovi mi může být docela jedno, že Apple vypudil z iPhonu Google POKUD jsou Applí aplikace kvalitní – a to zpravidla bývají.

(sám iPhone nemám, pro mě je to zbytečná věc – s telefonem telefonuju :)

Libor Šedivý aura:53
31. 7. 2009 14:24 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Prostě mě vyhovují Google aplikace a proto jsem šáhl po Androidu. Asi u něj i zůstanu. Dřív jsem uvažoval o Symbianu a docela se mi líbí i WebOS. WM taky nemám, ale co jsem viděl na diskuzích, tak ho ani nechci. Mojí G1 restartuji tak jednou za 1/2 a 1 měsíc, sama se restartovala snad 3 x za tu dobu, co mám. Pro mě dost dobrý výsledek oproti tomu, jak někdo řeší restarty 3× do dne a třeba ještě nemůže volat a jiné „roztomilosti“. No, snad se z toho WM poučí jako v případě Win7 (ale k těm se prokoušu asi až za hodně dlouho, až budu mít dostatečně velký disk na notebooku :-D ).

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 8. 2009 23:45 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Pokud je WM třeba restartovat 3× za den, tak někdo zprasil implementaci. Já měl takovou cihličku od E-TEN. Už leží pár měsíců ve stole, a k plné spokojenosti používám T-Mobile MDA Compact IV (aka HTC Touch Diamond).

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 8. 2009 23:30 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

MS je také jen jeden ze subjektů na trhu. Desktopové OS nabízí Apple, Novell, Red Hat, a řada je jich dostupných i zdarma. Hovořit o monopolu je nesmysl. Navíc pro Windows mohou autoři psát přehrávače multimédií, jak je jim libo. Kupodivu přesto WMP ve Windows vadí. A kupodivu i přesto, že spotřebitelé nechtějí Windows bez WMP.

Miroslav Prýmek aura:56
30. 7. 2009 13:25 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Když si koupím tiskárnu od HP a dám tam neoriginál toner, tak přijdu o záruku. Má HP „monopol“ na tiskárnu?

fake
fake (neregistrovaný) ---.kn.vutbr.cz
30. 7. 2009 13:40 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Srovnavat aplikace a toner, hm hm …

Mimo jine, vedly se spory, jestli muze vyrobce branit vkladani cartrigii a toneru od jinych vyrobcu, pokud si pamatuji spravne verdikt, tak nemuze.

Takze pokud budeme srovnavat, aplikaci si vlozit muzete, ale prichazite o zaruku, v poradku, ale vlozit si ji mohu a nemuze mi nikdo blokovat provoz tiskarny – ani vyrobce.

Jinak asi lepsi srovnani je asi takove, pokud vyrobce PC vam zakaze provozovat jiny OS.

Tom
Tom (neregistrovaný) 93.99.58.---
30. 7. 2009 13:40 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Jenže HP vám nebrání si tam dát neoriginální toner, je to vaše volba, u iPhone ji nemáte…

Miroslav Prýmek aura:56
30. 7. 2009 13:48 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Pardon, pánové, já se nechci hádat a uznávám, že srovnání SW s tonerem nebylo úplně šťastné.

Šlo mi spíš o to, že když firma X vyrábí produkt Y (a nemá monopolní postavení), tak může (podle mého názoru!) produktu Y dát do vínku libovolné parametry – např. že tam nejde nainstalovat žádná aplikace, jejíž jméno nezačíná na „A“.

Pokud půjdeme cestou diktování soukromým firmám, co smějí a nesmějí vyrábět za produkty*, tak si moc nedovedu představit, kde to skončí.

* samozřejmě nezpochybňuju potřebu norem apod., ale to je trochu něco jiného

cleb
cleb (neregistrovaný) 213.235.102.---
30. 7. 2009 13:54 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Lepší by bylo, kdyby tam nešla žádná aplikace, jejíž jméno nezačíná na „K“ :-)

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 8. 2009 23:49 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Firmám mají být dány objektivně měřitelná pravidla. Tedy například „pokud firma ve kterémkoliv okamžiku zvýší cenu produktu o více než 200% za posledního půl roku, a zároveň je její měsíční obrat vyšší než 100 průměrných měsíčních platů, tak se dopustila nekalého jednání. Za to bude pokutována následujícím způsobem…“ A ne takové to „pokud soud bez použití pevných kritérií dojde k názoru, že je firma dominantní, tak určí cokoliv uzná za vhodné…“

dracul
dracul (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 7. 2009 20:01 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

co si pamatuju, tak zrovna tonery EU resi, nebo resit bude;)

Libor Šedivý aura:53
30. 7. 2009 19:35 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

I proto tu máme androidí telefonky ;). Vlastním jeden a ač to má ještě mouchy, je to výborný počin s potencionálem do budoucna. Hlavně tam nikdo neblokuje aplikace, jen protože jsou duplicitní k již nějaké jinde. Ale abych nepěl jen chválu, občas některé typy aplikací mě fakt … (každý si doplní dle svého) některé prdící aplikace a jiné hovadinky, ale ty jsou i jinde. Kdyby ti programátoři věnovali tolik, co prdící aplikaci, do něčeho rozumnějšího, byl by svět hned krásnější. ;) Myslím, že i WM je ke Google přívětivější. Z toho plyne, co máme kupovat a co ne. Já si od Apple nic kupovat nehodlám, podpořím tak konkurenci. ;) Navíc kupovat něco, co není doporučeno používat v létě ani nemám chuť. ;) Má G1 v létě používat jde. Teď ještě tam dostat ten multitouch, který si Apple tak chrání. Ne, to byla legrace, protože multitouch mi fakt nechybí, fotky přibližuji jinak ;), a stačí mi jeden prst. :-D

Miroslav Prýmek aura:56
30. 7. 2009 20:24 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

S potenciometrem do budoucna :)

Libor Šedivý aura:53
31. 7. 2009 0:43 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Chybka se vloudila. ;) Mělo to být „potenciálem“.

Miroslav Prýmek aura:56
31. 7. 2009 0:46 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

Jasně, akorát jsem si ten vtípek nemohl nechat pro sebe ;)

mark16
mark16 (neregistrovaný) 195.113.183.---
31. 7. 2009 13:52 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

ja ho nepochopil .. :_)

ale vazne ten potentát tu rozhodne je, sakra kdyz je dobry zaklad nemusite se bat ze vam to spadne na hlavu az nad nim postavite mrakodrap

Miroslav Prýmek aura:56
31. 7. 2009 13:57 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

>> ja ho nepochopil .. :_)

Představil jsem si posuvný potenciometr s jedním koncem v současnosti a druhým v budoucnosti – moc dobrý vtip to nebyl :)

biq
biq (neregistrovaný) 195.91.79.---
30. 7. 2009 16:33 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

a co sa da vyvodit z toho odkazovaneho clanku ? mozno som ho nedokazal pochopit, ale vcelku h.

MArkdd
MArkdd (neregistrovaný) 195.113.183.---
31. 7. 2009 13:39 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

neni to pravda ? vzdyt kazdy okamzik jen omezuje konkurenci v ramci platformy kterou mezi uzivatele pustil a to JEN proto aby nahodou nestratil prilezitost sam danou oblast obsadit svym resenim a ostatni proste „zabanovat“

neumim posoudit zda se to da oznacit slovem „ZLý“ ale to co na applu vidim ne proste nelaka si iPhona koupit … tecka. Radeji android.

Miroslav Prýmek aura:56
31. 7. 2009 13:47 Nový

Re: Apple?

celé vlákno

>> ale to co na applu vidim ne proste nelaka si iPhona koupit … tecka.

No prave – a to je presne znamka toho, ze by to nemelo byt nezakonne. Nic vas nenuti si iPhone kupovat.

Laco
Laco (neregistrovaný) ---.78-98-6.t-com.sk
30. 7. 2009 11:23 Nový

mmmm

celé vlákno

Kreteni zasrani Applacky. Je to banda uboziakov. Microsoft by nieco take na Windows Mobile neurobil..

Ondra Nekola aura:82
30. 7. 2009 11:56 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

A proto soudim, ze anonymni komentare by mely byt zruseny.

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
30. 7. 2009 12:11 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

Můžeš mu dát mínus a nechat ho zešednout. I když má vyjadřování jako nejposlednější ožrala z Bistra na Konečné, tak má docela i pravdu.

Ondra Nekola aura:82
30. 7. 2009 12:33 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

Souhlasim s tim, ze Apple dela chybu. Ale nemam chut se probirat v diskusich nazory formulovanym tak, jako byl tento. Pokud se nekde mluvi jako mezi dlazdici, tak nevidim duvod tam chodit.

Miroslav Prýmek aura:56
30. 7. 2009 13:26 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

Marketingová chyba to být může. Ovšem to neznamená, že je to nemorální nebo nezákonné.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
30. 7. 2009 17:43 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

Nemorální to je (navíc kde jinde než u SW vám výrobce aktivně brání používat neoficiální produkty?), nezákonné není.

Miroslav Prýmek aura:56
30. 7. 2009 18:02 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

>> kde jinde než u SW vám výrobce aktivně brání používat neoficiální produkty?

Kde jinde by to šlo?

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
31. 7. 2009 9:52 Nový

Re: mmmm

celé vlákno

Úplně všude. Třeba nedodržet ISO velikost a zapojení autorádií nebo rovnou do autorádií dát ověření, že je originální, a při zapojení neoriginálního jej odmítnout napájet. Nebo smontovat notebook pomocí bezpečnostních šroubů. Možností je spousta. Jinde než u SW se ale prakticky nevyužívají.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
30. 7. 2009 14:46 Nový

Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

Cekam na zastupy jasajicich zakazniku Applu… Vzdyt je to tak skvele, vas guru Steve Jobs vi nejlepe, ktereho operatora muzete pouzivat a co si na jeho HW muzete spoustet, tak rychle jasejte! A nezapomente si koupit Lesteny Prd 3GS, bude mit zbrusu novy odstin bile, a to se za bratru 15 litru vyplati! :P

Miroslav Prýmek aura:56
30. 7. 2009 15:10 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

>> Cekam na zastupy jasajicich zakazniku Applu…

To cekas spravne. Applu raketove rostou zisky v dobe, kdy MS je rado ze je rado a propousti zamestnance.

jarda
jarda (neregistrovaný) 213.191.125.---
31. 7. 2009 8:19 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

nebojte windows 7 uz klepou na dvere a myslim , ze linuxu na desktopu ubude i to co tam ma . Kolik, ze vlastne 1% ? :))

Nj ten velky MS proste tomu linuxu nedopreje jeho nefer zpusobama a ona si EU neco vymysli cim by tuto firmu zas oholila.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
31. 7. 2009 9:57 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

To 1 % jsou desítky milionů. Také vás nezajímají desítky milionů zákazníků? Přes 50 000 zákazníků jen v ČR? No ještě že nejste v žádné vedoucí pozici.

EK (nikoliv celá EU) nemá nic proti Windows na počítači, má toho ale spoustu proti tomu, když MS ve svých produktech využívá nedokumentované funkce nebo Windows prodává se SW (= v ceně, žádné zadarmo, jak se tu spousta lidí snaží naznačovat!), které ani nedodržují standardy a navíc likvidují konkurenci jen tím, že se tam nachází (o kvalitě nemůže být řeč).

treebeard
treebeard (neregistrovaný) 193.87.86.---
31. 7. 2009 10:38 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

Tak, tak, fanatizmus si treba pestovať… :-(

1. Percentá sú percentá. Majú význam aj pri veľkých počtoch. V praxi sa prejavujú tak, že naraziť na užívateľa Linuxu je veľmi ťažké. Bez ohľadu na to, koľko ich je, sú rozptýlení. Nie je to jediný argument, ale argument to je.

2. Výrobca čohokoľvek má právo používať aj nezdokumentované funkcie. Vždy, pokiaľ to neodporuje nejakému zákonu. Ale nemyslím si, že v prípade MS by to bolo nejaké horúce – aké funkcie sú nezdokumentované a čo proti nim EK podniká. Akosi neviem o žiadnom prípade a pochybujem, že sa vám podarí niečo významné vytiahnuť.

3. Windows sa pďd je tam trebárs ten IE pribalený, všetci vedia, že ho vyvíja MS za svoje peniaze a že jeho cenu nejako zakalkuloval do ceny Windows. Omnoho netransparentnejšie je, keď sa niečo ponúka akože naozaj zadarmo, či už ide výrobky „sponzorované“ (samozrejme, spozorujú ich čistí altruisti bez akýchkoľvek postranných úmyslov, veríme tomu, veríme) alebo platené z reklamy, či predaja služieb (vždy ide o menej transparentný obchod, než u predaja produktu pozostávajúceho z viac častí).

4. Znepríjemňovať život konkurencii je akosi cieľom každého výrobcu, a pridanie svojho vlastného výrobku do produktu je veľmi bežný postup – pokiaľ je nemorálny, tak u každého – pri hifi veži nesmú byť poriadne reproduktory (nanajvýš nejaké celkom nekvalitné zabudované), konieckoncov, ani žiadna veža by sa nemala predávať, veď môžem chcieť rádio od iného výrobcu…

A odpustite si mantru „ale výrobcovia elektroniky nemajú monopol“, jednak výrobcov hifi veží nie je nejako veľa, takže monopol majú, jednak nijaký súd nezdôvodnil precedens, že by práve v tomto prípade mali byť monopoly hodnotené diametrálne odlišne od menších výrobcov.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
31. 7. 2009 14:09 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

1) Procenta vypadají (ne)zajímavě na papíře. Když se převedou na celá čísla, tak často začnou být pro investory zajímavé. Rozhodně 50 000 potenciálních českých zákazníků (a desítky milionů celosvětově) zní velmi zajímavě. Nebo si myslíte, že třeba Lenovo, Intel, nVidia a ATI podporují Linux jen tak, že je to baví? Mimochodem i snížení obratu o jedno procento kvůli těm „pár“ zákazníkům dokáže spoustu firem poslat do kytek a spousta firem (třeba telekomunikační operátoři) je schopná bojovat i o mnohem méně zákazníků.

2) Tady někdo posledních několik let spal:

http://www.ro­ot.cz/clanky/mi­crosoft-ustoupil-eu-a-nabidl-protokoly-ale-ne-pro-open-source/

http://www.ro­ot.cz/zpravic­ky/eu-microsoft-rekordni-castkou-899-milionu-eur/

3) Ne každý se zajímá jen o peníze jako vy. Spousta lidí vyvíjí SW zadarmo (opravdu zadarmo, nečekají za to žádné prachy), protože je to baví. Další spousta lidí vyvíjí SW placený tak, že nějaká firma chce nějakou funkčnost, zaplatí ji a pak se výsledek uvolní jako open-source. Pro firmu to uvolnění výsledku nemá vůbec žádný finanční význam.

4) Tady si někdo si plete monopol s oligopolem a monopolní postavení s tržním prostředím (hi-fi věže koupíte i u stánkařů, konkurenční systém k Windows ne). Navíc v případě hi-fi věží vám nikdo nebrání vyměnit rádio nebo reproduktory, všichni výrobci používají standardizovaná rozhraní (3,5 mm jack, S/PDIF), což MS nedělá (ani to TCP ve Windows nefunguje pořádně) a ani často nedokumentuje, jak ta rozhraní (včetně různých API funkcí) fungují.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 8. 2009 0:17 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

3) Spousta lidí pěstuje různé rostliny na zahrádce, ale zemědělství na tom nestojí.
4) Používat standardy není povinné. Zvlášť ne „standardy“ typu doporučení W3C. MS dokumentuje to rozhraní, které je určené k veřejnému používání.

Miroslav Prýmek aura:56
31. 7. 2009 13:49 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

Já jsem ale o Linuxu vůbec nehovořil. Řekl jsem, že Applu zisky rostou a MS klesají, nic víc.

Mark Vast
31. 7. 2009 13:58 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

nektere prizpevky by obcas stalo za to nejen nechat zasednout ale rovnou zahazet hnojem … no jeste ze to tu jde a pak tedy neni potreba ani zbytecne na zcela mimojdouci prizpevky vubec reagovat

Miroslav Prýmek aura:56
31. 7. 2009 14:10 Nový

Re: Jen houst a vetsi kapky...

celé vlákno

Tím myslíte ten můj příspěvek? Co vám na něm vadí?

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Apple?
funtomas 30. 7. 2009 11:05
├ 
Re: Apple?
Tom 30. 7. 2009 11:17
│
├ 
Re: Apple?
Honza 30. 7. 2009 11:48
│
│
└ 
Re: Apple?
pSipi 30. 7. 2009 11:54
│
│
 
└ 
Re: Apple?
Tom 30. 7. 2009 12:03
│
│
 
 
├ 
Re: Apple?
Sten 30. 7. 2009 12:08
│
│
 
 
│
├ 
Re: Apple?
Libor Šedivý 30. 7. 2009 19:40
│
│
 
 
│
│
└ 
Re: Apple?
uzivatele a jejich volba ... 31. 7. 2009 13:48
│
│
 
 
│
│
 
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 31. 7. 2009 13:53
│
│
 
 
│
│
 
 
└ 
Re: Apple?
Libor Šedivý 31. 7. 2009 14:24
│
│
 
 
│
│
 
 
 
└ 
Re: Apple?
Lael Ophir 11. 8. 2009 23:45
│
│
 
 
│
└ 
Re: Apple?
Lael Ophir 11. 8. 2009 23:30
│
│
 
 
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 30. 7. 2009 13:25
│
│
 
 
 
├ 
Re: Apple?
fake 30. 7. 2009 13:40
│
│
 
 
 
├ 
Re: Apple?
Tom 30. 7. 2009 13:40
│
│
 
 
 
│
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 30. 7. 2009 13:48
│
│
 
 
 
│
 
├ 
Re: Apple?
cleb 30. 7. 2009 13:54
│
│
 
 
 
│
 
└ 
Re: Apple?
Lael Ophir 11. 8. 2009 23:49
│
│
 
 
 
└ 
Re: Apple?
dracul 30. 7. 2009 20:01
│
└ 
Re: Apple?
Libor Šedivý 30. 7. 2009 19:35
│
 
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 30. 7. 2009 20:24
│
 
 
└ 
Re: Apple?
Libor Šedivý 31. 7. 2009 00:43
│
 
 
 
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 31. 7. 2009 00:46
│
 
 
 
 
└ 
Re: Apple?
mark16 31. 7. 2009 13:52
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 31. 7. 2009 13:57
├ 
Re: Apple?
biq 30. 7. 2009 16:33
└ 
Re: Apple?
MArkdd 31. 7. 2009 13:39
 
└ 
Re: Apple?
Miroslav Prýmek 31. 7. 2009 13:47
mmmm
Laco 30. 7. 2009 11:23
└ 
Re: mmmm
Ondra Nekola 30. 7. 2009 11:56
 
└ 
Re: mmmm
anonym 30. 7. 2009 12:11
 
 
└ 
Re: mmmm
Ondra Nekola 30. 7. 2009 12:33
 
 
 
└ 
Re: mmmm
Miroslav Prýmek 30. 7. 2009 13:26
 
 
 
 
└ 
Re: mmmm
Sten 30. 7. 2009 17:43
 
 
 
 
 
└ 
Re: mmmm
Miroslav Prýmek 30. 7. 2009 18:02
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: mmmm
Sten 31. 7. 2009 09:52
Jen houst a vetsi kapky...
Lol Phirae 30. 7. 2009 14:46
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Miroslav Prýmek 30. 7. 2009 15:10
 
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
jarda 31. 7. 2009 08:19
 
 
├ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Sten 31. 7. 2009 09:57
 
 
│
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
treebeard 31. 7. 2009 10:38
 
 
│
 
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Sten 31. 7. 2009 14:09
 
 
│
 
 
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Lael Ophir 12. 8. 2009 00:17
 
 
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Miroslav Prýmek 31. 7. 2009 13:49
 
 
 
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Mark Vast 31. 7. 2009 13:58
 
 
 
 
└ 
Re: Jen houst a vetsi kapky...
Miroslav Prýmek 31. 7. 2009 14:10