Hlavní navigace

Filesonic končí s veřejným sdílením

Vymetení serverů a zatčení několika lidí z nejužšího vedení ze služby Megaupload minulý týden, zaklepalo celou filesharingovou scénou. Zavření Megauploadu zkomplikovalo život mnoha lidem a další podobné projekty začaly přehodnocovat dosavadní postupy. Jedním z nich je Filesonic, který svou činnost neukončuje kvůli policejní razii, ale z vlastní vůle omezil nabízené služby. Soubory jsou nyní dostupné jen z účtu, ze kterého byly nahrány a všechny veřejně dostupné odkazy byly zrušeny.

I když nezazněl žádný oficiální hlas, který by změnu vysvětloval, dá se odhadnout, že buď na službu někdo tlačil a tak provozovatelé couvli nebo se po zkušenostech s Megauploadem rozhodli z vlastní vůle.

Dalším hráčem co omezil své služby je uploaded.to. Ten se ale na rozdíl od Filesonic rozhodl pro méně razantní krok a „jen“ zablokoval přístup z USA.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Tweetni to
dejfson
dejfson (neregistrovaný) ---.cern.ch
23. 1. 2012 11:10 Nový

takhle by to snad slo

celé vlákno

„jen“ zablokovat přístup "do" USA ze vsech filehostingovych serveru, ktere nejsou na uzemi USA a tudiz _nepodlehaji_ jejich zakonum. Urcity "problem" nastava v pripade prizdispacu jako UK, kteri vydaji _vlastniho_ obcana do rukou _cizi_ mocnosti, pac jsou s nimi dobri "kamaradi" - tedy asi jako za komancu CSSR-SSSR :( Je otazkou, zdali se pak takto vydany obcan muze uspesne branit sva lidska prava u "mezinarodnich" soudu, jejichz clenem je i _jeho vlastni_ macessky stat, kteremu prispiva na chod ze svych vlastnich dani.

... ufff, jsem se nejak rozepsal.

B.F.U.
B.F.U. (neregistrovaný) ---.host-telecom.com
23. 1. 2012 11:29 Nový

Re: takhle by to snad slo

celé vlákno

Zašel bych ještě o kousek dál...

zablokoval bych cokoliv Z a DO usa. Ale abychom neomezovali svobodu slova, tak by nespíš stačilo zablokovat všechny obchodní a reklamní služby z odtama pocházející.

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
23. 1. 2012 12:45 Nový

Re: takhle by to snad slo

celé vlákno

Presne tak. At si svuj model/druh svobody a demokracie USA nechaji doma a nerozsiruji ho do sveta. KARANTENU! Treba se tou svoji "svobodou" zadusi. :-)

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
23. 1. 2012 13:16 Nový

Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Netušil jsem, že Mayové měli takové znalosti o warezu a předpověděli jeho zánik tak přesně. :-)

Osobně se docela těším na dobu, kdy nebude možné nic ukrást. A všichni ti lobbisti duševního vlastnictví zjistí, že budou ještě víc v pr.. než teď.

Pokud jde o audio-vizuální díla .. zapomínají, že to je jen zábava a není nutná k přežití. Zisk se jim nezvýší, pouze budou autoři mnohem méně známí, což způsobí jen a pouze další snížení jejich zisku.
Muziku budou muset mnohem více propagovat v mediích. Což se nedozvím, hudební radia prolezlá reklamami fakt neposlouchám.
Dnes lidi z warezu zjistí, že nový film je jen to, co ukázali v traileru a zbytek je hnusná omáčka a do kina nejdou. Tomu chtějí lobbisti zabránit. Ale nedochází jim důsledek. Lidé jsou sice ovce, do toho kina tedy půjdou, ale po pár filmech, co "za to vstupné nestály" se ovce naserou a přestanou žrát tu trávu co jim nechutná. Návštěvnost kin se vrátí tam kde je dnes.
A vůbec. Dobré muzika a dobré filmy už byly. Teď už se jen chrlí tuny odpadu, jen sem tam mezi nimi zapadlý šperk.

Pokud jde o SW .. když už to nepůjde, tak prostě lidi přestanou krást ten "Photoshop" a začnou používat free verze jiných SW. Výsledkem opět bude jen méně lidí ovládajících komerční SW, což se může odrazit v nákupu firem. Obzvláště, když se zjistí, že ten free SW kupodivu stačí na těch pár běžných činností.
Sice např. MS cpe studentům ty aplikace "levně", ale proč se s nimi zdržovat, když po ukončení studia si je nebude moci dovolit? Osobně si myslím, že warez SW je těm firmám spíše ku prospěchu. Domácí použití (bez generovani zisku) by mělo být za hubičku. Není. Tak to řeší Warez. A MS a spol proti němu u těch domácností nezakročí. Oni to vědí, že je to pro ně výhodné. Samozřejmě varianty "používání ve firmě" a "prodej warez SW" jsou vždy špatně, tam jde o nezákonné obohacování.
Před 7 roky jsem opustil sféru Windows, s kterou se skoro vždy pojí warez, .. a jsem spokojen.

.... po
.... po (neregistrovaný) 78.108.103.---
23. 1. 2012 13:33 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

je to tak... teď už fakt tu jejich propagandu neuvidím a vlastně jsem tak trochu rád budu mít víc času na dělání věcí jen tak za nic pro lidi ;)

A tím jak budu mít víc času tak vznikne více mé "propagandy" třeba pod CC :)

kubacech aura:94
23. 1. 2012 16:43 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

zpátky do pravěku :D staré dobré díla se zase budou šířit na fyzických mediích :-) stejně většina nové produkce už je odpad, bezduchá hudba, videoklipy, kde umělkyně víc prodávají tělo, než hudby, filmy plné efektů, ale s chabým dějem a když chci dobrou hru, tak taky většinou sáhnu po nějaké klasice z 90% jedoucí pod DOSboxem

ale souhlasím s názorem, že když chce Amerika zavádět cenzuru, tak jim ji dopřát a izolovat se od nich, což se mělo udělat už dávno...

kubacech aura:94
23. 1. 2012 23:39 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

ale zapomněl jsem uvést, že tímto šíření na fyzických mediích těmto parazitům nakonec přispějeme...

My jim vlastně platíme i za cd, na které si vypálíme naši oblíbenou distribuci a za disk v počítači, na kterém ji máme!

...a toto je teprve pořádné svinstvo! Proč musím platit zkur*enému ochranému svazu autorskému za to, že si koupím CD, DVD, nebo paměťovou kartu to fotoaparátu?!

neni
neni (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 1. 2012 23:55 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

muzu se zeptat cim se zivis?

kubacech aura:94
24. 1. 2012 0:07 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

programování, rýsování CAD výkresů, výuka ve škole, občasné focení na akcích, administrace serveru místního skiclubu a studium

jestli nesouhlasíš s mým názorem, tak ti doporučuji přečíst Autorský zákon(121/2000 Sb.) a možná by ses divil, za co vše se jim platí

neni
neni (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 1. 2012 1:02 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

ze platim za tiskarnu nebo hdd me fakt trapi ze vseho nejmene. beru to jako vysledek racionalniho kompromisu. ostatne i ja na tom hdd mam audiovizualni dila, takze takhle vlastne platim min :-). daleko vic me vadi ten solarni tunel, na ktery musim prispivat. tam mi racionalni duvod chybi.

kubacech aura:94
24. 1. 2012 1:22 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

racionální důvod tam je :D zajistit kamarádům podnikatelům luxusní možnost, jak oškubat společnost, protože takový kamarád si na mě při dalších volbách vzpomene a zasponzoruje mi kampaň. Tady nezbývá, něž modlit se za pořádné krupobití :D ale to je stejné, jako nákup vojenské techniky, stavba silnic, předražené státní maturity a naprosto každá státní zakázka

Stejně "racionální" důvod ale vidím v tom, že by podnikatelé měli platit autorský poplatek za to, že mají ve služebním autě rádio...
Smutné na tom je, že k samotným autorům se těch peněz dostane minimum

mat. aura:18
24. 1. 2012 1:53 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

>Smutné na tom je, že k samotným autorům se těch peněz dostane minimum

je, zrovna jsem to tu nekde cetl, ze 85% jde autorum

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 4:02 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

To jsi čet v Dikobrazu nebo v ročence OSA? :-)))))))

mat. aura:18
24. 1. 2012 8:24 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Ve výroční zprávě OSA. Je na jejich webu.

mat. aura:18
24. 1. 2012 8:27 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Tak sry, 84%.

Mimochodem jaký je tvůj zdroj informací?

kubacech aura:94
24. 1. 2012 10:30 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

jak jsem psal, že občas fotím akce, tak jsem se o tom v zákulisí bavil s některými zpěváky a lidmi od nich... Většinou říkali, že v životě neviděli od OSY ani korunu, nebo dokonce že je OSA nezastupuje, i když u nic na stránkách se dozvíš, že zastupují všechny...

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 10:53 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Nezklamal jsi. To je opravdu zdroj jako stehno. Hele, 85% dostává možná Gott a naše "kulturní" dědictví, ale asi ani ti ne, protože to by se pak Helenka se se svým hochštaplerem nemuseli stokrát do roka soudit s nadějí, že z toho pár se tisíc kápne. Jinak je transparentnost jejich nakládání s penězi taková, že v normálním státě by všichni dávno seděli a ministerstvo jim odebralo licenci pro kolektivní správu práv. 85% je naprosté sci-fi a lež nehorázného kalibru. Ono se jim to asi popletlo a chtěli napsat 15%, což by (se značnou nadsázkou a zrakem Žižky po obléhání hradu Rabí) bylo jakž takž reálné číslo.

mat. aura:18
24. 1. 2012 11:24 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Nějak jsi zapomněl uvést ten zdroj tvých informací. (I když nám dvou je jasné, že je to JPP). Takže tu máme auditovaný výsledek vs. JPP. Hmm.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 11:31 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Zdroj? Několik zastupovaných autorů a dlouholeté zkušenosti s praktikami OSA posbírané během soudních řízení... Ne, konkrétnější opravdu být nemohu. Na téma OSA toho bylo ostatně popsáno tolik, že argumentovat jejich výroční zprávou jakožto ověřeným/audi­tovaným zdrojem pravdivých informací může tedy s odpuštěním pouze zcela neinformovaný člověk, který žije dlouhodobě mimo ČR, případně jedinec výrazně mdlé inteligence.

mat. aura:18
24. 1. 2012 11:46 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Proč byste nemohl být konkrétnější? No o jednom důvodu bych věděl :-)

Oni také autoři dost často podepisují smlouvy a nemají nejmenší šajn, co v nich je, resp. podle jakého schématu se rozdělují honoráře. A pak se pochopitelně soudí. Ale to je jejich blbost. Ano jistě, nemají moc šanci pravidla změnit (to by se museli mezi sebou dohodnout, což je nereálné). Ale nemusejí to podepisovat.

Na téma OSA toho bylo napsáno opravdu dost. Ale byly to především bláboli od lidí, kteří ani nevěděli, koho OSA zastupuje. Ostatně stejné je to i tady na rootu.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 11:56 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Nemohl bych být konkrétnější, neb mi to zákon zakazuje. Jinak kdybyste o problematice vůbec něco věděl alespoň z rychlíku, tak byste tady nepsal takové do nebe volající hovadiny. Těmi smlouvami jste to dorazil. Víte, OSA je kolektivním správcem autorských práv, který autory zastupuje ze zákona, i bez jakékoliv smlouvy. Konkrétně viz §95 a násl. AZ (práva povinně kolektivně spravovaná). Vy jako autor naopak musíte podnikat aktivní kroky, abyste kolektivním správcem zastupován nebyl, a v některých specifických případech vám ani to nepomůže, protože "nebýt zastupován" prostě nelze ze zákona.

mat. aura:18
24. 1. 2012 13:01 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Nebavíme se tu o konkrétních osobách - nikdo tu nechce jména a adresy. Žádný zákon vám nezakazuje sdělit v čem měli vaši známí problém s OSA?

Tak jen poslední 2 centy pro vás: OSA *zastupuje* autory *pouze* na základě jejich žádosti. V zákonem definovaných případech pak spravuje i jejich majetková práva - tzv. kolektivní správa majetkových práv *nezastupovaných* autorů.

No jak tak čtu, tak nějaké hmatatelné informace se od vás asi nedočkáme, co? Tak nám aspoň prozraďte, kdo ten soud vyhrál. Ale pokud OSA, tak to jistě bylo podplaceným soudcem, že? ;-)

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 13:12 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Již jsem vám sdělil, že nemohu sdělovat ani naznačovat, a to ani bez jmen, protože detaily identifikují dané osoby. Zbytkem příspěvku skutečně netuším, co jste chtěl říci, celou dobu se tady bavíme o penězích (majetkových právech). Asi došly argumenty, tak začíná mlžení, že...

P.S. Vzhledem k rychlosti naší justice a nekonečnému kruhu rozsudek -odvolání/dovolání - zrušení = všechno vylejt, nepřišly gumičky nemohu touto informací posloužit.

mat. aura:18
23. 1. 2012 20:11 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Omyl. Lidé potřebují ten brak z TV, kina, rádia. A je irelevantní, za k přežití či ne.

Můžete jim říkat ovce nebo ne, ale že by se změnil konzumní trend společnosti? Neznám větši konzumenty než linuxáře, co ostatní nazývají ovce. (To neberte osobně, beru to obecně).

Když bude firmě vyhovovat domácí použití za hubičku, tak to tak svobodně udělá. Nemá důvod to neudělat (ostatně i ten Photoshop existuje ve verzi Express, a dodává se např. k tabletu zdarma). A co je to "za hubičku"? Proč není 80USD pro člověka z ČR "za hubičku"?

to_je_jedno
to_je_jedno (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 1. 2012 21:00 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Dalsi blabol tohohle idi.ta !
F*cked Mat ! Viz jeho sr.cky na jinem threadu...

A na margo "...Neznám větši konzumenty než linuxáře...".
Tenhle id.ot nechape rozdil mezi "schopnosti si neco vychutnat" aka "schopnosti rozlisovat shit od neceho hodnotneho" a "prijimat vse, bez rozdilu, cracknute a na podnosu".

Linuxaci (ti co tomu trochu vic rozumi) na rozdil od win$ ovci, o dost vic pouzivaji hlavu a ne ne trolling, jako Mat. a jemu podob. id.oti.
Win$ uzivatel "nic neresi" pac chce mit vse na podnosu, aniz by musel hnout prstem.

Jdi "Mate" uz se svymi nazory do p*dele, mag0re!!

_
_ (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 1. 2012 21:44 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

jestli ty pouzivas o dost vic hlavu, tak v ni mas o dost vic sena

-
- (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 1. 2012 22:10 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

A ty zrejme take.

mat. aura:18
23. 1. 2012 21:46 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Slušně vylitý nervy

hawran diskuse aura:61
24. 1. 2012 12:27 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Studené sprchy a froté ručníky.

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
24. 1. 2012 13:05 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Bla bla bla .. rekl jeden z dvojice Pat a Mat. A podle toho to tak vypada ..

Napsal jsem odpoved a odeslat mi zobrazilo internal server error .. a text je fuc .. chjo ..

mat. aura:18
24. 1. 2012 14:19 Nový

Re: Konec stareho sveta se blizi ..

celé vlákno

Většinou stačí reload. Měl by poslat celý POST

vi po ls
vi po ls (neregistrovaný) 78.108.103.---
23. 1. 2012 13:35 Nový

Už je jich víc dole

celé vlákno

- Duckload

- Hotfile

- X7

- Uploadbox

- Megaupload

- Fileserve

- Filesonic

takže tyhle už nepoužívat .. to to jde rychle

to_je_jedno
to_je_jedno (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 1. 2012 17:49 Nový

Re: Už je jich víc dole

celé vlákno

vi po ls ... ? :O
Wocogo, nechapu a odkud jsi vzal ten seznam ? :O
A co rikas na multiupload.com ? :D

hu tz gf
hu tz gf (neregistrovaný) 78.108.103.---
23. 1. 2012 18:35 Nový

Re: Už je jich víc dole

celé vlákno

seznam mám ze stránek na kterejch beru linky novinek a ty to tam píšou...

abc
abc (neregistrovaný) ---.194.broadband13.iol.cz
23. 1. 2012 19:51 Nový

Re: Už je jich víc dole

celé vlákno

Minimálně Hotfile.com a Fileserve běží podle všeho normálně.

Anonymus Bimbas
Anonymus Bimbas (neregistrovaný) ---.ckr.transnet.cz
24. 1. 2012 4:17 Nový

Re: Už je jich víc dole

celé vlákno

O RLY? :)

petrvlk
petrvlk (neregistrovaný) 78.108.103.---
23. 1. 2012 13:44 Nový

a te mi došlo

celé vlákno

This is the end of internet

Big Brother
Big Brother (neregistrovaný) ---.host-telecom.com
23. 1. 2012 14:21 Nový

Re: a te mi došlo

celé vlákno

correction: This is just a beginning.
specification: This is beginning of a world without crime.
clarification: This is the end of free will.

this is the end o an illusion, Mr. Anderson.

Mr. Anderson
Mr. Anderson (neregistrovaný) 78.108.103.---
23. 1. 2012 18:51 Nový

Re: a te mi došlo

celé vlákno

Yes, this is start of imagination

m
m (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 1. 2012 22:19 Nový

alternativa

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.vsb.cz
24. 1. 2012 12:15 Nový

Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Dnesni zparchantela internetova generace si zvykla, ze software, filmy, hudba je zadarmo a je to jejich svate pravo. Pritom si neuvedomuji, ze tvorba techto del stoji nemale penize.

Pokud s tim nesouhlasite, poslouchejte muziku nekomercnich kapel na bandzone, kterym penize z koncertu nezaplati ani najem na zkusebnu. Misto filmu chodte na ochotnicke divadlo nebo si ctete knizky, ktere se daji dnes sehnat za par korun v antikvariate. Nebo zkuste sami taky neco vytvorit, a pak uvidite, jake to je, kdyz lide kradou vase dilo, do ktereho jste dali nemalo casu a penez.

Priklad z meho zivota : pracuju na vyvoji komercniho SW. Pri hledani v Googlu je jeden z top odkazu na blog, kde je ke stazeni plna verze naseho SW, samozrejme pres fileshare a dalsi sharingove sluzby. V soucasne dobe s tim nemuzeme nic delat. Pokud by platila SOPA i v EU, mohli bychom pozadat o zablokovani teto stranky a odkazu ke stazeni.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 12:23 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Fňuk. Trudný život autora komerčního softwaru. A byste si prosím od toho zablokování sliboval? Že se stanete rychle a snadno milionářem? Ne, dotyčný by si s pravděpodobností tak 95% uwarezil tu aplikaci někde jinde, nebo místo ní nějakou jinou. Nějaké hlubší úvahy nad zneužitelností toho blokování se od vás asi taky nedočkáme, co?

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.vsb.cz
24. 1. 2012 12:37 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Zas tak trudne to neni, penez mam vic, nez kdybych byl autor otevreneho SW :) Zlodejum je treba znesnadovat praci, proto se davaji zamky do dveri. Idealne kdyby nam uhradili uslou skodu v radu stovek tisic. Ja verim, ze ta doba prijde a zlodejstvi se bude nalezite trestat.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 12:46 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Kdysi za majetkou kriminalitu sekali ruce a popravovali. Odstrašující účinek se jaksi nedostavil. Nedostaví se ani cenzurou internetu pod záminkou ochrany autorských práv. (Obligátní rant na téma terminologie krádež vs. porušování autorských práv si pro tentokrát odpustím.) Jen na margo navrhovaného řešení zkonstatuji, že fatálně propadá v testu proporcionality - a to IMHO již v jeho prvním kroku. Teď sem plácnu citát jednoho náhodného judikátu ÚS, který to je, na tom nezáleží, neb tento test je v judikatuře zcela standardní a opakuje se stále dokola:

Test proporcionality se odvíjí ve třech krocích. Prvním krokem je hodnocení zásahu hlediskem vhodnosti, jehož obsahem je zvažování zásahu z pohledu možného naplnění sledovaného účelu. Není-li daný zásah způsobilý sledovaného účelu dosáhnout, jde o projev svévole, jenž se považuje za rozporný s principem právního státu. Druhým krokem testu je posouzení zásahu kriteriem potřebnosti, jež sleduje analýzu plurality možných prostředků ve vztahu k zamýšlenému účelu a jejich subsidiaritu z hlediska omezení ústavou chráněné hodnoty - základního práva nebo veřejného statku. Lze-li sledovaného účelu dosáhnout alternativními prostředky, je pak ústavně konformní ten, jenž danou ústavně chráněnou hodnotu omezuje v míře nejmenší. Sleduje-li prověřovaný zásah ochranu určité z ústavně chráněných hodnot, současně však jinou omezuje, pak třetí hledisko principu proporcionality, jímž je poměřování, představuje metodologii vážení těchto v kolizi stojících ústavních hodnot.

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.vsb.cz
24. 1. 2012 12:59 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Myslim ze nejde o odstrasujici ucinek, spise o prime zamezeni porusovani autorskych prav. V soucasnosti je velmi jednoduche stahnout nelegalni obsah treba z uloz.to. Zvladne to i laik na par kliknuti. Pokud by to musel slozite tahat z nejakych obskurnich serveru na druhem konci sveta, bude se radeji poohlizet po legalnich variantach.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 13:15 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Ano, uloz.to nahradíme torrenty s magnet linky a byli jsme tam, kde jsem byli, že... :-) To v uTorrentu zvládne taky úplný laik.

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
24. 1. 2012 12:43 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Ano, souhlasim s vami. Zmizet veskere nelegalni sdileni komercnich veci. Zaroven ale take ZRUSIT vypalne a vsechny poplatky a prerozdelovani. At kazdy autor dostane PRESNE to, co si zaslouzi. Zadne statem zakonem vynucene poplatky, ktere pak "autori" (tedy spis vydavatele) dostanou bez ohledu, jestli jejich dilo vubec nekdo chce. A suita, co dostava vetsinu vypalneho od OSA by dostala pakatel a to zcela spravedlive.
Nekomercni kapely posloucham a vydavaji mene hruz nez vetsina komercnich "taky-kapel". Divadlo mam rad, casto vetsi zazitek nez megasrackovy megatrikovy megafilm. A Knihy ? Driv psalo mene lidi. Ale ti co psali, to se da cist i dneska.

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.vsb.cz
24. 1. 2012 12:53 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Souhlasim. OSA je takovy "tunel". Mozna se nekdy dostane na verejnost, jakym zpusobem si OSA "koupila" ceske zakony.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 13:21 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

To se dostalo nebo dostává na veřejnost průběžně, viz např. zprávy "Pirátů" k novelám AZ a další legislativy. Ještě v minulém tisíciletí :-) se tomu jednu dobu podrobně věnoval Reflex. Dokonce už za bolševika o tom napsal Horáček (v Mladém světě) pod názvem OSA Nostra. Že to veřejnost nesleduje a pak tady nějaký "mat" prezentuje ty své neskutečné zhovadilosti, to je věc jiná.

mat. aura:18
24. 1. 2012 14:42 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Zhovadilosti tu píšete spíš vy. Snažíte se tady malovat chobotnici, ale plátno vám jaksi chybí, takže zůstavá jen u představ. A tady pochopitelně pro konspirační teorie najdete živnou půdu, protože tohle studenty a punkery baví.

Tvrdíte, že autor dostane z OSA 7% a zbytek schrábne někdo jiný. Takovou věc, když už neberete v potaz oficiální výsledky hospodaření, lze jistě velmi jednoduše ověřit v rámci trestního řízení. Ovšem pokud si nemyslíte, že v tom jedou i policajti a soudy a další. To už je pak spíš pro Chocholouška

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 14:59 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Joooo tak soudruzi z OSA už vyhrožují trestním řízením, jo? No vy jste komik. :-)))

Mimochodem, 7% jsem nikdy nevyslovil, ale jen tak mimochodem, když už tady žvaníte o tom, že 85% příjmů z autorských práv dostane autor, tak i podle zdrojů s vámi zpřízněných zdrojů např. z prodaného CD/DVD jde polovina ceny na DPH a marži prodejce. Ze zbylé poloviny se přiživí "brand" (vydavatel) no a dejme tomu těch mou zmíněných 15 procent při velkém stěstí dostane samotný umělec. No, a to se bavíme o fyzických nosičích. U těch různých výpalných neexistuje naprosto žádná veřejně kontrolovatelná metodika výpočtu rozdělení příjmů mezi autory. Když se s nimi budete bavit, tak (jak píše kolega výše) vám až na vyvolené "kluky, co spolu mluví" vám řeknou, že jejich příjmy od OSA jsou naprosto směšné. Kampak ty miliony mizí, asi tak? Hmmmm, to chce ale fištróna na to přijít.

mat. aura:18
24. 1. 2012 21:27 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Kdo vyhrožuje soudním řízením? Vám už se to vážně všechno motá dohromady. Bavíme se tady o rozdělování odměn a režii kolektivních správců konkrétně OSA. Co do toho motáte DPH? Teď se ukazuje, že od začátku diskuse jste mimo probírané téma (ad producenti a další vaše perly), což se dalo tušit.

84% z těch příjmů OSA mizí u autorů. Tečka. Pokud máte nějaké podezření, že tomu tak není, tak podejte trestní oznámení. V opačném případě jsou na ty vaše kecy zvědaví tak akorát v hospodě. Klidně si k tomu přidejte, že reálné příjmy jsou ve skutečnosti dvojnásobné a že OSA tedy zatajuje další přijmy.

Nemám potřebu vás tahat z té vaší žumpy smyšlených nesmyslů. Mlátíte tu jen prázdnou slámu.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
24. 1. 2012 22:06 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

No jistě, podám trestní oznámení na OSA. V tomhle státě, kde mizí stovky miliard a nikdy se nic nevyšetří a kde si OSA a spol. kupují legislativu, jak se jim zamane. To bude určitě produktivní...

Hele víš co, já ti to řeknu tak, abys to pokud možno konečně pochopil. Jak kdysi napsal Miloš Zeman:


"Měli bychom rozlišovat tři stupně lidské hlouposti. První, nejnižší, bych nazval nevědomost. V tomto smyslu jsme nevědomí všichni, protože každý z nás něco neví. Uvědomění si této skutečnosti nás vede k pokoře i ke snaze, abychom hranice svých vědomostí rozšířili. Michel de Montaigne říká: "Člověk potřebuje několik stupňů inteligence, aby poznal, co neví." V tomto smyslu je reflektovaná nevědomost dokonce nejvyšším a obtížně dosažitelným stupněm inteligence.


Druhý stupeň hlouposti bych uzančně označil jako pitomost. To je nereflektovaná nevědomost, duchovní stav člověka, který neví, že neví. Jde o jakousi přechodovou, byť početnou, ale nestabilní kategorii, která ve svém dalším vývoji může zamířit buď k sebepoznávání, nebo naopak k dále zmíněné blbosti. Také dítě neví, že neví. Záleží jenom na nás, zda chceme zůstat v tomto infantilním stadiu.


... Blbost se od pitomosti liší tím, že blbec nejen neví, že neví, ale domnívá se, že ví, a je ochoten to všemi prostředky hlásat."

Tvé rozhodnutí stát se blbcem je dobrovolné, tak si to užij. Čti si dále na webu OSA "výroční zprávy" a mysli si, že to je pravda a že oni jsou parta filantropů, která by zadarmo duši položila na ochranu práv tzv. umělců. Určitě nelžou a nekradou, jsou to přece čestní lidé. Stejně jako naši politici, ti taky nikdy nelžou a nekradou, jinak by s nimi přece policie a soudy zatočily. :-))))

Pápáááá... :-P

mat. aura:18
25. 1. 2012 8:31 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

No jistě, podám trestní oznámení na OSA. V tomhle státě, kde mizí stovky miliard a nikdy se nic nevyšetří a kde si OSA a spol. kupují legislativu, jak se jim zamane. To bude určitě produktivní...

Nežiješ ty v nějakým bunkru s čepicí z alobalu? Plané řeči a skutek utek. Pokud chceš něco změnit, tak bys proto měl něco udělat. Pokud ti ten stav vyhovuje, tak pokračuj jen v tom svým tlachání. Ostatně zapadneš mezi zdejší většinu (nikoli všechny) diskutujících, co z linuxu jen sajou a nic nevrací. Ohánět se marností není argument.

Čas jsem měl jen na první odstavec, takže pokud byly nějaké pseudoargumenty nebo otázky dál, tak je ignoruji.

Petr Vorálek aura:84
28. 1. 2012 15:01 Nový

Re: Uz aby platila SOPA i v EU.

celé vlákno

Se překvapením jsem zjistil, že jsem v poslední době (diskuze pod články čtu už raději jen jednou, dvakrát do týdne) nějak začal "pluskovat" Vaše příspěvky.
Kde to všechno skončí? Budu nakonec souhlasit i s názory nějakého dalšího mulťáka ideodiverzní agentury LO?
Znepokojivé.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

takhle by to snad slo
dejfson 23. 1. 2012 11:10
Nový
└ 
Re: takhle by to snad slo
B.F.U. 23. 1. 2012 11:29
Nový
 
└ 
Re: takhle by to snad slo
Kaacz 23. 1. 2012 12:45
Nový
Konec stareho sveta se blizi ..
Kaacz 23. 1. 2012 13:16
Nový
├ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
.... po 23. 1. 2012 13:33
Nový
├ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
kubacech 23. 1. 2012 16:43
Nový
│
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
kubacech 23. 1. 2012 23:39
Nový
│
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
neni 23. 1. 2012 23:55
Nový
│
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
kubacech 24. 1. 2012 00:07
Nový
│
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
neni 24. 1. 2012 01:02
Nový
│
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
kubacech 24. 1. 2012 01:22
Nový
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 01:53
Nový
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
Lol Phirae 24. 1. 2012 04:02
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 08:24
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 08:27
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
kubacech 24. 1. 2012 10:30
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
Lol Phirae 24. 1. 2012 10:53
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 11:24
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
Lol Phirae 24. 1. 2012 11:31
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 11:46
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
Lol Phirae 24. 1. 2012 11:56
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 13:01
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
Lol Phirae 24. 1. 2012 13:12
Nový
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 23. 1. 2012 20:11
Nový
 
├ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
to_je_jedno 23. 1. 2012 21:00
Nový
 
│
├ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
_ 23. 1. 2012 21:44
Nový
 
│
│
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
- 23. 1. 2012 22:10
Nový
 
│
├ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 23. 1. 2012 21:46
Nový
 
│
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
hawran diskuse 24. 1. 2012 12:27
Nový
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
Kaacz 24. 1. 2012 13:05
Nový
 
 
└ 
Re: Konec stareho sveta se blizi ..
mat. 24. 1. 2012 14:19
Nový
Už je jich víc dole
vi po ls 23. 1. 2012 13:35
Nový
└ 
Re: Už je jich víc dole
to_je_jedno 23. 1. 2012 17:49
Nový
 
└ 
Re: Už je jich víc dole
hu tz gf 23. 1. 2012 18:35
Nový
 
 
└ 
Re: Už je jich víc dole
abc 23. 1. 2012 19:51
Nový
 
 
 
└ 
Re: Už je jich víc dole
Anonymus Bimbas 24. 1. 2012 04:17
Nový
a te mi došlo
petrvlk 23. 1. 2012 13:44
Nový
└ 
Re: a te mi došlo
Big Brother 23. 1. 2012 14:21
Nový
 
└ 
Re: a te mi došlo
Mr. Anderson 23. 1. 2012 18:51
Nový
alternativa
m 23. 1. 2012 22:19
Nový
Uz aby platila SOPA i v EU.
Anonym 24. 1. 2012 12:15
Nový
├ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Lol Phirae 24. 1. 2012 12:23
Nový
│
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Anonym 24. 1. 2012 12:37
Nový
│
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Lol Phirae 24. 1. 2012 12:46
Nový
│
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Anonym 24. 1. 2012 12:59
Nový
│
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Lol Phirae 24. 1. 2012 13:15
Nový
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Kaacz 24. 1. 2012 12:43
Nový
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Anonym 24. 1. 2012 12:53
Nový
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Lol Phirae 24. 1. 2012 13:21
Nový
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
mat. 24. 1. 2012 14:42
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Lol Phirae 24. 1. 2012 14:59
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
mat. 24. 1. 2012 21:27
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Lol Phirae 24. 1. 2012 22:06
Nový
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
mat. 25. 1. 2012 08:31
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Uz aby platila SOPA i v EU.
Petr Vorálek 28. 1. 2012 15:01
Nový