Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Firefox má prý v Evropě 31 % trhu

Společnost XiTi Monitor v dubnu letošního roku oznamovala, že Firefox používá v Evropě asi 29 % uživatelů. Podle aktuálních statistik, zjištěných z listopadových dat, má Firefox asi 31% podíl na trhu a Internet Explorer poprvé klesl pod 60 % – na 59,5 %. Na dalších místech se umístily prohlížeče: Opera s 5,1 %, Safari s 2,5  a Google Chrome s 1,1 %.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
LENIN POWER! aura:41
24. 12. 2008 16:26 Nový

vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Jo a nevite kdy bude firefox 3.1? Trojka mne nejak nechytla, ten address bar je hroznej
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
24. 12. 2008 17:53 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
co je v trojce s address barem?
PedX
PedX (neregistrovaný)
24. 12. 2008 17:58 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
tak si ho prepni na stary zpusob... ja jsem si chvilku zvykal na vyzor, ale funkcnosti mi vyhovuje maximalne, mozna bys mu mel dat sanci par dnu.
eh
eh (neregistrovaný)
25. 12. 2008 0:29 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
+1, já si zvykl do 2 dnů.
24. 12. 2008 23:56 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
On celý Firefox je dost hrozný :)
Adam Schubert aura:48
25. 12. 2008 0:37 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Vy radši IE co ? :-D :-D :-D :-D
25. 12. 2008 12:03 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Než Firefox? Mnohem raději. Pokud bych měl seřadit browsery subjektivně podle kvality, dopadlo by to (od nejlepšího) takhle: Opera, IE8, Google Chrome, Firefox, Safari.
Petr Tomeš aura:38
25. 12. 2008 15:34 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Tak vzhledek k tomu, že preferujete nejhůře zabezpečený, nejpomalejší a technicky i funkčně nejzaostalejší prohlížeč, navíc v betaverzi, máte dost pofidérní povědomí o kvalitě.
Petr Tomeš aura:38
25. 12. 2008 15:40 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
A vzhledem k tomu, co jsem našel u vás na blogu, musíte být navíc i imbecil a kretén. Podle všech prestižních testů za posledních několik let, které jsem viděl, byl IE suveréně několikanásobně nejpomalejší prohlížeč ze všech. Nejméně bezpečný. A pokud jde o odborníky, vyhrává Firefox. Ukázat něco podobného pro IE nemůžete. A tvrdit že jsou Windows bezpečnější Windows, když mají na rozdíl od jiných systémů dle Secunie neopravené vážné chyby, člověče, vy jste fakt blázen.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
25. 12. 2008 15:49 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Spíš bych řekl vlezdoprdelka...
25. 12. 2008 16:09 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
A komu tam lezu? Sobě? :)
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
27. 12. 2008 12:40 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Jestli to bereš podle úsloví "vytáhnout hlavu z p...ísku", tak i sobě. ;)
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
25. 12. 2008 17:22 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
nechcete si dat alespon o vanocich pokoj?
Amarok
25. 12. 2008 18:20 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Taky bych rekl, ze se diskuze nemusi az takto vyhrotit. S.M. jednoduse nektere veci ze sveta Linuxu (Linux _neni_ zdaleka jen KDE nebo GNOME) a FF nepochopil nebo nechtel pochopit, jinak by nepsal takove clanky na svem blogu, ale nemusi se zacit hned takovym stylem utocit.
25. 12. 2008 18:43 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Musím říct, že jste dnes první rozumný člověk, na kterého jsem v diskuzích narazil :). Samozřejmě, že Linux není jen uživatelské prostředí. Linux má vynikající kernel, vynikající správu paměti, ext3 je výborný souborový systém, skvělou úroveň zabezpečení a spoustu dalších věcí, ale o tom vám nemusím říkat :). Nejsem vyznavač žádného operačního systému, rád zkusím cokoli. Na blogu v podstatě jen prezentuji, že Windows Vista mi zatím vyhovuje nejvíc ze všech systémů, které jsem zkoušel.
Adam Schubert aura:48
25. 12. 2008 18:48 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Tak to jste první kterého jsem potkal a to i ze řad widláků , jediné co si lidi na wistách chválí je vzhled
Petr Tomeš aura:38
26. 12. 2008 7:31 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Ti rozumní lidé vás upozorňují na naprosto idiotské kecy a lži, které prezentujete. Když o tom nic nevíte, buďte zticha a nepiště bláboly. Jak jednoduché. Ale vy zjevně máte potřebu prezentovat vaši absenci kritického myšlení, a proto spolknete každou MS propagandu i s navijákem. To jsou všechno věci, které se dají aspoň s kapkou intelektu a logiky rozpoznat.
26. 12. 2008 11:34 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Gratuluji, dostal jste mě, už nemám kam uhnout. Za vaši vynikající analýzu byste měl dostat nějaké ocenění. A k tomu medaili za věrnost Firefoxu. :)
26. 12. 2008 12:40 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Doufám, že tento krok oceníte. Prohlédl jsem si naši konverzaci a uznávám, že jsem se kvůli své zaujatosti a irelevantním informacím ztrapnil. Na blog jsem proto k odstavci o Firefoxu přidal následující pasáž:

"V tomto odstavci jsem uvedl informace z nepravdivého zdroje kombinované s mojí zaujatostí a uznávám svoji chybu. Tímto se Firefoxu omlouvám :). Nehodící se věty byly odstraněny."
Adam Schubert aura:48
25. 12. 2008 18:36 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
+1
fettgesicht
fettgesicht (neregistrovaný)
26. 12. 2008 19:22 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Ááá, Peťka je zase ve formě!
Amarok
25. 12. 2008 16:59 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Podle "kvality"? Co je kvalita?
O HTML a CSS zrejme moc nevite, jinak byste zaradil IE (jakoukoli verzi) az uplne nakonec. Bohuzel je to tak, a podle me se IE "vyfiltruje" za par let sam od sebe, jelikoz je to neschopny prohlizec, za ktery by si vyvojari zaslouzili poradny kopanec nekam.
Amarok
25. 12. 2008 17:10 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
No to me podrzte, ted se jeste docitam, ze pry delate webdesign. Kde jste nechal oci, ze muzete hlasovat pro IE? Trochu neskromne musim rict, ze o html/css vim skoro vse, a IE a jeho bandu neschopnych vyvojaru proklinam kazdou chvili, jelikoz pro IE musim skoro denne optimalizovat www stranky.
Jasne, pokud se pouziva z velke casti CSS 1 a vsechny stare standarty, tak je IE uz v pohode, ale proste nektere novinky se do nej dostavaji az po letech.
25. 12. 2008 17:28 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil.
Samozřejmě, pro webdesignéry je Explorer peklo, ale většinu jeho bugů není problém obejít.
Já to myslel z pohledu pouhých uživatelů, kteří si web prohlíží. Pokud si IE vezmete z tohoto pohledu, opravdu není nic, co mu lze vytknout - má záložky, rychle se spouští a rychle zobrazuje stránky (pokud tedy neberu v potaz rychlost zpracování Javascriptu, kde je na tom nejhůř), má spoustu nastavení a v kombinaci s IE7Pro se z něj stává opravdu kvalitní prohlížeč.

A právě ta pomalost spouštění a načítání stránek a jeho celková "neohrabanost", to je to, co mi na Firefoxu vadí.

Také jsem používal Firefox. Potom jsem vyzkoušel IE7 a od té doby zastávám názor, že pro běžného uživatele nemá smysl Firefox instalovat. Doplňky - k čemu? Skiny - k čemu? Sám jsem vyznavačem Opery, která se mi zdá stále nejlepší a teď testuji IE8, který se mi hodně zalíbil.
Amarok
25. 12. 2008 17:43 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Tak samozrejme z pohledu uzivatele to je jine, kazdy at uziva, co mu vyhovuje nejvic.
S tou rychlosti startu a celkovou rychlosti se to z 2. verze FF k verzi 3. zmenilo drasticky, myslim nekde na zive.cz je dobry clanek, ktery porovnava ruzne parametry vsech prohlizecu, a pokud si to pamatuju dobre, tak FF 3 je stale znatelne rychlejsi nez IE 8 - nejen pri startu, ale i pri pouzivani. Nesmite zapominat taky na fakt, ze se IE zcela urcite nemusi startovat kompletne, protoze nektere knihovny bude mit Win urcite nactene stale v pameti, takze ve ferovem souboji by IE startoval jeste pomaleji. Ale ten start myslim ani neni tak dulezity, spis jak se to chova pri praci.
26. 12. 2008 11:43 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
FF3 přinesl zrychlení, to ano. Ale pořád mi startuje pomaleji než Opera nebo IE, tak co dělám špatně? :)
26. 12. 2008 11:44 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Jinak plně souhlasím, IE je trochu "nakopnut" systémem :)
Adam Schubert aura:48
26. 12. 2008 14:19 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
používáte wisty :-D :-D :-D
Adam Schubert aura:48
25. 12. 2008 18:44 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
vy jste asi malý sadomasochista ...
k čemu rychlost zapínání prohlížeče když ho nevypínám??? navíc FF se mi spustí hned (nevím jak na widlích beztak je tam někde if(FF){set_cpu_clock(25);}//in mhz :-D)

IE je největší strašidlo všech lidí co píší stránky , na svém systému je to bezpečnostní díra jak kráva
a to že má záložky je fakt úsměvné , taky jak dlouho je má ? poslední dvě verze? :-D navíc dnes je to samozřejmá věc pro prohlížeč --> IE je shitt který nenabízí zhola nic kromě bandy virů a nízkou bezpečnost
Miroslav Prýmek aura:58
25. 12. 2008 20:26 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Webové prohlížeče nejsou od toho, aby se pro ně optimalizoval web. Webové prohlížeče jsou pro prohlížení webů.
SB
SB (neregistrovaný)
27. 12. 2008 2:28 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
+3
Petr Tomeš aura:38
26. 12. 2008 7:33 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Vzhledem k tomu, že nechápete sílu 5 tisíc doplňků, tak musíte být velmi jednoduchý uživatel webu. Prostě nedokážete pochopit přínos funkcionality, kterou nikde jinde nenajdete.
Amarok
26. 12. 2008 9:54 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Presne tak. Jak jsem uz psal, bud nechape, nebo nechce pochopit. Ale at si pouziva treba IE 8, tam dokonce uz funguje i velka cast CSS, a mozna to jednou (pokud nezanikne) bude podporovat i XHTML podle standartu. A co nefunguje, to se proste definuje jako "nestandartni", protoze uzivatele IE a Woken veri vsemu, co jim jejich vudce nakeca :) a Wisty - tohle tema by se na rootu nemelo vubec nacinat. Skoro cele moje okoli vzhlizi vzhuru k jejich vudci (spis bych mel napsat wudci) a vsichni se nechaji tahat za nos a prijde jim to normalni.
26. 12. 2008 11:48 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
To máte pravdu, uznávám, že tady jsem s tím začínat opravdu nemusel. Ale neřekl bych, že hned každému všechno spolknu. Dokonce bych se odvážil nazvat obezřetným :).
26. 12. 2008 11:42 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Nejsem člověk, který věří doplňkům. Chci mít všechno po ruce ihned a od společnosti, která za prohlížečem stojí, což mi nabízí Opera.
Amarok
26. 12. 2008 12:11 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Aha, tak tento postoj leccos vysvetluje. Pasivni uzivatel. Pak je vse jasne...
Kaacz
Kaacz (neregistrovaný)
30. 12. 2008 10:26 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Jste proste bezny uzivatel-ovce, plynouci s nejakym stadem, zmasirovany reklamami a dodavateli. Takze vam vyhovuje to, co vam nekdo doda jako "spravne" a vy si jen vybirate spravnou ideologii .. eee .. spravny browser. ;-)
Ja jsem dost protipoudovy a nestadni, takze na stribrnem podnose naservirovanou ideologii te ktere komunity ihned likviduji a jdu vlastni cestou pouzivaje vlastni nazor. Defaultni vzhledy a nastaveni vetsinou ihned predelavam aby mi ergonomicky vyhovovaly a pluginy si tam dam ty co opravdu pouzivam. Takze u mne je jasna volba. Beru to, co si muzu upravit podle sebe.
Asi tak jako kdyz kapela vyda vyber hitu a ja si radsi udelam vlastni vyber z radovych desek, protoze se tim vyberem trefi do meho vkusu maximalne tak polovinou pisnicek.
laoce
laoce (neregistrovaný)
27. 12. 2008 10:59 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
No ja si osobne mzslim ze hlavnym prinosom FF boloze vobec vznikol. ved si overte ze MS rusil diviziu IE vyvoja chvilu po vypusteni IE 6.0. Az FF ho opatovne primel k tomu aby sa zacal bat o svoj monopol na WEBe a ako vidim FF sa to zatial dari velmi dobre(a drzim mu palce aby "zozral" aspon 3/4 tinovu vacsinu trhu). Az ked zacalo IE tiect do topanok tak zacali v MS prekotne "otacat" smerovanie IE a pustili sa do vyvoja. Zial(moj sukromny pohlad) maju velku sancu (vela zdrojov) na to aby v dohladnej dobe ten svoj paskvil(moj nazor) postavili ako tak na nohy aby ked uz nie kracal aspon krivkal. Len dufam ze FF ma uz tak "naslapnute" ze uz ho nedobehne. A zaroven dufam ze chrome este oslabi poziciu IE (google vraj rokuje s velkymi dodavatelmi PC aby Chrome bol predinstalovany prehladiac v ich produktoch namiesto IE). Takze na zaver ..tesi ma ze FF donutil MS aby upustila od svojich typickuvch nafukanych monopolnych praktik a zase sa vrhla do roboty a zacala vtlepsovat ten svoj paskvil(IE myslim a v dlhsom horizonte dufam ze linux ich donuti urobit to iste aj s OS Windows)
Adam Schubert aura:48
25. 12. 2008 18:34 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
u mě od nejlepšího FireFox,Opera,Chrome,Konqeror,safari,links,IE
Amarok
25. 12. 2008 18:42 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Tak to se uplne shodneme :) Az an to, ze Chrome a Safari jsem nezkousel a ani v blizke dobe neplanuju - tech prohlizecu uz je proste moc a nechapu smysl ve vytvareni stale novych (ale Chrome fandim urcite vic nez Opere, protoze je open source). Vtipne je ale zarazeni Links jeste pred IE :)) Ale chapu to...
Jaroslav Reznik aura:58
25. 12. 2008 11:53 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
Jej, ja si ani nevsiml, ze je jiny :) Mozna proto, ze ho pouzivam minimalne...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 12. 2008 16:40 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
FF3 ve Fedoře je v pohodě. Na winXP je to s designem horší.
biq
biq (neregistrovaný)
29. 12. 2008 14:49 Nový

Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu

celé vlákno
tak si chod do about:config a tam si ho mozes nastavit, napriklad aby Ti doplnal len uz skutocne pisane url
doctorX
doctorX (neregistrovaný)
29. 12. 2008 13:14 Nový

IE a m$ vista

celé vlákno
neni se cemu divit, kdyz ani IE pod vistami nebeha korektne. U znamich jsem jim musel nainstalovat FF a byl klid.
IE je $hit prohlizec, jak do funkcionality pro usery tak webdesignery zacinaje.
Oni cely widle jsou sajrejt sami o sobe, nebyt toho, ze je pro tento system 99% her a ze to hratelne beha, tak je tento system tak akorat na dve veci. Mit stejnou podporu pod linuxem, tak widle bude mit tak 20% trhu.
Je videt, ze i na nekvalitnim software je mozne zbohatnout, kdyz to vezmou do rukou lidi a zacne se to nekontrolovane sirit. I nelegalni kopie m$ prinasi zisk.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

vypada to ze google roste na ukor firefoxu
LENIN POWER! 24. 12. 2008 16:26
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
M jako Molitan 24. 12. 2008 17:53
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
PedX 24. 12. 2008 17:58
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
eh 25. 12. 2008 00:29
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 24. 12. 2008 23:56
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Adam Schubert 25. 12. 2008 00:37
│
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 25. 12. 2008 12:03
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Petr Tomeš 25. 12. 2008 15:34
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Petr Tomeš 25. 12. 2008 15:40
│
 
 
│
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Inkvizitor 25. 12. 2008 15:49
│
 
 
│
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 25. 12. 2008 16:09
│
 
 
│
│
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Inkvizitor 27. 12. 2008 12:40
│
 
 
│
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
LENIN POWER! 25. 12. 2008 17:22
│
 
 
│
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 25. 12. 2008 18:20
│
 
 
│
│
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 25. 12. 2008 18:43
│
 
 
│
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Adam Schubert 25. 12. 2008 18:48
│
 
 
│
│
 
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Petr Tomeš 26. 12. 2008 07:31
│
 
 
│
│
 
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 26. 12. 2008 11:34
│
 
 
│
│
 
 
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 26. 12. 2008 12:40
│
 
 
│
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Adam Schubert 25. 12. 2008 18:36
│
 
 
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
fettgesicht 26. 12. 2008 19:22
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 25. 12. 2008 16:59
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 25. 12. 2008 17:10
│
 
 
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 25. 12. 2008 17:28
│
 
 
│
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 25. 12. 2008 17:43
│
 
 
│
 
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 26. 12. 2008 11:43
│
 
 
│
 
│
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 26. 12. 2008 11:44
│
 
 
│
 
│
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Adam Schubert 26. 12. 2008 14:19
│
 
 
│
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Adam Schubert 25. 12. 2008 18:44
│
 
 
│
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Miroslav Prýmek 25. 12. 2008 20:26
│
 
 
│
 
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
SB 27. 12. 2008 02:28
│
 
 
│
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Petr Tomeš 26. 12. 2008 07:33
│
 
 
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 26. 12. 2008 09:54
│
 
 
│
 
 
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 26. 12. 2008 11:48
│
 
 
│
 
 
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Štěpán Mátl 26. 12. 2008 11:42
│
 
 
│
 
 
│
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 26. 12. 2008 12:11
│
 
 
│
 
 
│
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Kaacz 30. 12. 2008 10:26
│
 
 
│
 
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
laoce 27. 12. 2008 10:59
│
 
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Adam Schubert 25. 12. 2008 18:34
│
 
 
 
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Amarok 25. 12. 2008 18:42
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
Jaroslav Reznik 25. 12. 2008 11:53
├ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
anonymní uživatel 26. 12. 2008 16:40
└ 
Re: vypada to ze google roste na ukor firefoxu
biq 29. 12. 2008 14:49
IE a m$ vista
doctorX 29. 12. 2008 13:14