Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

(Mozilla) Opera 9

Opera Watch oznámila, že vyšlo první preview nové verze Opera 9, které si můžete stáhnout a vyzkoušet. Pikantní je ale seznam nových vlastností, které se podivně podobají vlastnostem Mozilly/Firefo­xu. Posuďte sami:

  • konfigurační stránka opera:config
  • konzola pro chybová hlášení
  • přidán integrovaný prohlížeč zdrojových kódů
  • panely se nyní otvírají pomocí Ctrl+T
  • Ctrl+N nyní otevírá nové okno
  • Ctrl+D a Ctrl+Shift+D přidávají záložky (předtím +T)
  • implementován designMode (demo – zatím Opera nezobrazí)
  • rozhraní pro Netscape pluginy

Opera určitě vidí Firefox jako svého největšího současného rivala a proto se mu snaží za každou cenu podobat. Výhodou pro uživatele je, že alespoň dojde ke sjednocení ovládání.

Kromě přidání vlastností Mozilly a FF byla také opravena řada chyb a Opera teď například projde i Acid2 testem. Podívejte se, na pořízený screenshot.

Upozornění: Jedná se o neoficiální preview, které používá nový formát pro ukládání profilu. Pokud jej budete zkoušet, určitě si proto zálohujte profil!

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Adam Hauner aura:100
21. 10. 2005 14:58 Nový

Reakce kolegy

celé vlákno
Kolega na přehled nových vlastností reagoval slovy: Konečně bude Opera trochu použitelná!
Kero
Kero (neregistrovaný)
21. 10. 2005 15:07 Nový

Re: Kazdy ma rad neco jineho

celé vlákno
Myslim, ze to je pouze otazka preferenci, Opera je vynikajici prohlizec, ktery byl je a bude (doufam) dobre pouzitelny - na zkratky se da zvyknout. Nevim jak pro vyvojare webu, ale pro obycejneho uzivatele v pohode.
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
24. 10. 2005 13:43 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
Tak to ten kolega bude jistě velmi moudrý muž, takový (skoro)poloviční Péťa Tomšů :))
Adam Hauner aura:100
24. 10. 2005 13:52 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
Nene, je to člověk, který používá různé prohlížeče, posuzuje je bez ohledu na logo a prostě mu vadilo, že Opera jako jediná měla výrazně odlišné ovládání v základních věcech.
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
24. 10. 2005 14:38 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
Už od prvních verzí 7.x šlo ale ovládání Opery (klávesové zkratky i jednotlivá menu) upravit podle potřeb uživatele, navíc výrobce nabízí na svých stránkách hotová přepracovaná rozhraní pro switchery z IE/FF jako konfigurační soubory, aby jim přechod na Operu maximálně usnadnil - kdyby o to onen kolega stál, jistě by tyto možnosti využil.
Adam Hauner aura:100
24. 10. 2005 15:00 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
Rekonfigurace kláves - zdlouhavé (byť jde o skvělou formu úpravy). Hledání na webu? Také zdlouhavé, nejprve by ale o této možnosti musel vědět, bohužel dřív než o ní začne uvažovat, bude zpátky u svého prohlížeče. Totéž platí o přechodu mezi MSIE <-> Firefox a jinými prohlížeči.
n00bie
n00bie (neregistrovaný)
4. 11. 2005 16:42 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
Kolega je prostě BFU lamka a žadné browser guru..s tím se musí smířit on i Vy ;)
Já ne i když používam SM :)

btw přechod z MSIE na Fx neexistuje, protože jsou až na pár drobností, které jsou IMHO způsobené "zažráním" IE do windows -> takže dialog pro nastavení sitě resp. proxy bude jiný....jsou prostě stejné prohlížeče :-)
A ano máte pravdu je to způsobeno tím, že Fx má přitahovat lidi z bluE..
that's all
Kolemjdouci
Kolemjdouci (neregistrovaný)
3. 2. 2006 0:36 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
Reaguji na vetu: ... "Konečně bude Opera trochu použitelná!" ... Nevim jak vy, ale co jsem jen zkusil OP tak FF povazuji za naprosto zbytecny produkt. To ze neprojde Acid2 je uplne spatny mela by se hanbou propadnout. Hlavene ze mi ucetri cas a to myslim ve vsech smerech!!! POHYBOVE GESTA, KLIENT NA E-MAIL, RSS, IRC. To mi mi stacilo abych porovnal. Hlavne to ovladani :-* nepoznal jsem nic tak promysleneho. Dobre zbozi se chvali samo, ja chvalim operu.
lucky
lucky (neregistrovaný)
18. 2. 2006 2:51 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
jj, je to hlavne videt v % pouzivani opera vs Firefox ;)) myslim ze jestli se nekdy opera dostane pres 5% (prumerne) tak to bude moc...
Honza
Honza (neregistrovaný)
1. 11. 2006 1:19 Nový

Re: Reakce kolegy

celé vlákno
>Nevim jak vy, ale co jsem jen zkusil OP tak FF povazuji za naprosto
>zbytecny produkt.
Pro mne je zas Opera těžko ovladatelný moloch, ve kterém nemám náladu se pitvat a zkoumat ho.

>To ze neprojde Acid2 je uplne spatny mela by se hanbou propadnout.
Já na onu Acid2 stránku se svým prohlížečem onanovat nechodím, vy ano?

>Dobre zbozi se chvali samo, ja chvalim operu.
Proto nemusím chválit Firefox - děkuji za argument z Vaší strany.

Každému co jeho jest. Na Vaši argumentaci mne nenapadla oduševnělejší odpověď. FF má otevřený zdrojový kód, silnou komunitu a tím zajištěný vývoj. Opera je pro jisté procento uživatelů skvělá, ale mé srdce si nezískala. Proč? Nemusím se vyspat s každou ženskou jen proto, abych se ujišťoval, že ta moje je ta nejlepší. FF mi vyhovuje, až to bude na rozvod, budu hledat dál.
Petr Kudrhalt
21. 10. 2005 15:29 Nový

co na to Operáři?:)

celé vlákno
Jsem zvědav co na to budou říkát "skalní uživatelé" Opery. Kterým na FF vadí každá "pi*****a" a teď jim tam ještě změní klávesové zkratky. To je všechny asi "vodvezou".... :D
wessan
wessan (neregistrovaný)
21. 10. 2005 15:55 Nový

Re: co na to Operáři?:)

celé vlákno
Myslim, ze napsat ze Opera kopiruje FF je trosku prehnane, vzhledem k tomu ze jedina vec, ktera je prakticky zkopirovana je ten config.

Je tam navic spousta veci, co jsou dlouho na wishlistu uzivatelu, ale jeste to bude chtit zamakat.

Jinak zbytek mi prijde, ze je jen proto, aby totalni paka co pouzivaji FF a nevi, ze jine programy mohou mit jine klavesove zkratky, nenadavali, "ze Opera nefunguje".

Viz pripominka ke klavesovym zkratkam .... prestoze ve vetsine sw pouzivam klavesove zkratky, tak k browseni se vic hodi mys ne klavesnice, takze gesta jsou daleko pohodlnejsi a od doby co jsem je poprve pouzil, jsem uz klav. zkratky nepouzil a krome adresoveho radku mam jen tlacitko zapivajici hlavni menu kdyby neco, a bocni panel s emailama.

Pokud vim, tak uzivatelum Opery vadi na FF hlavne extensions a nepritomnost mnoha integrovanych funkci. Opera neni jen o jedne z jejich features, ale o tom, jak do sebe vsechny zapadaji.
IA
IA (neregistrovaný)
23. 10. 2005 12:09 Nový

Re: co na to Operáři?:)

celé vlákno
ad totalni paka - mit stejne klavesove zkratky je velmi rozumne, treba ctrl-t a ctrl-d pouziva i total cmd a kdyz je vic programu ktere maji sjednocene ovladani a jeden to ma jinak, tak je slozitejsi ten jeden pouzivat. sice lze zkratky premapovat, ale kdyz jich je vic, tak to je pekna pruda, ja jsem napr. takhle narazil u eclipse, ktera je uplne mimo nez ostatni bezna ide. osobne si myslim, ze cim min zmen defaultniho nastaveni je potreba, tim lip.
wessan
wessan (neregistrovaný)
23. 10. 2005 12:38 Nový

Re: co na to Operáři?:)

celé vlákno
souhlasim, napriklad apple je v jednotnych zkratkach super ... ale kdo rika, ze ff je standard? ... me je jedno, ze se tentokrat prizpusobila opera, protoze, jak jsem napsal, pouzivam gesta, ale psat v clanku, ze kvuli tomu opera kopiruje ff je podle me uplne smesne a je to jen zoufala snaha videt ff jako nejvetsiho inovatora a obvinovat operu z kopirovani, protoze s novejsimi verzemi opery postupne odchazeji rozumne argumenty, jak se zlepsuje
n00bie
n00bie (neregistrovaný)
4. 11. 2005 17:01 Nový

Re: co na to Operáři?:)

celé vlákno
apple je shit a nevim co to sem pletete, vždyť ve Windows jsou klávesové zkratky taky stejné :o)


"zoufala snaha videt ff jako nejvetsiho inovatora" naprosto souhlasím..nevím proč si někdo myslí, že OSS je např. v UI inovativní :D pche..

Ale na druhou stranu prostě musíte uznat, že "about:config" (jak je to v Mozille) funguje (přepíše se) na "opera:config"..no až takové sbližování není zdravé ;) ale hold je to marketing, ale už samotné použití ":config" je a bude kopírování..

Stejně tak kopíruje Fx Operu např. v RSS ikonce, která byla umístěna do "navigation toolbaru"..k dokonalostí už chybí jen Modrá Barvička ;)
wosa
wosa (neregistrovaný)
21. 10. 2005 16:06 Nový

Re: co na to Operáři?:)

celé vlákno
Nic, protože tohle je preview verze, takže ve final to tak být nemusí:P Ale jestli ANO, tak lze zkratky za běhu jednoduše změnit. Já v tom vidim pouze +, aspoň když ladim stránky ve Fx atd.. si nemusim pořád zvykat..

Článek je dost o ničem..autor by se měl o Operu trochu (hodně) více zajímat, jinak nebude psát takovey balast. (chce to číst víc, než jen Opera Watch)
ATom
ATom (neregistrovaný)
21. 10. 2005 17:07 Nový

Re: co na to Operáři?:)

celé vlákno
Jako v Opeře jdou klávesové zkratky snadno změnit a dokonce mezi sebou sdílet svá nastavení, takže nevím proč by měli někoho odvážet.
Ondra aura:80
21. 10. 2005 16:02 Nový

Bojiste se presunulo

celé vlákno
Bohuzel jak typicke pro 'nasi' komunitu. Sotva utichly flames, ze FF je rozhodne lepsi/bezpecnejsi/inteligentnejsi/atd... nez IE, tak abychom se nenudili, zacnem se dohadovat, ktery z OS browseru je pro zmenu lepsi, ktery ma z ktereho co a vubec...
Jsem spokojeny uzivatel FF, ale Operu jsem napriklad pouzival pote, co mi jedno rozsireni ohledne tabs tak rozje*balo FF, ze nebylo jineho zbyti, nez pouzivat jiny browser. Pak jsem reinstaloval notas a zase pouzivam FF, ale abych se hadal o takych blbostech...
Cim dal casteji mam pocit, ze lidi tocici se kolem OS asi nemaji co delat, kdyz jich vetsina porad nekde na webech diskutuje 'o skutecnych problemech lidstva'... :(
Voidless
Voidless (neregistrovaný)
21. 10. 2005 16:13 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Presne!

Na druhou stranu jsem docela zvedavy jak na to zareaguje treba Radek Hulan, az mu bude ta jeho "teenagerska spodina" plnit web komentarema o tom, jak Opera kopiruje z FF :)

Jinak sjednocovani shortcutu jenom vitam, zkousel jsem Operu pouzivat a prave jine klavesove zkratky mi vadily.
wosa
wosa (neregistrovaný)
21. 10. 2005 16:23 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Říkám, si je můžš změnit, nevim z hlavy, ale někdo možná udělal .ini soubor se zkratkama jako má Fx..

Na Hulána není nikdo zvědavey, to sem ani nepiš.
Ondra to vystihl pěkně, další bodík proč nečtu root.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 10. 2005 16:41 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
vy roota nejen ctete, ale i do nej prispivate :), tak nelzete sam sobe.
wosa
wosa (neregistrovaný)
21. 10. 2005 16:45 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
acho ouvj, další nemyslící stroj že ano? Odkaz na tento článek jsem našel na fóru. Takže sem přijdu, přečtu abych byl v obraze, a nechal jsem se unést a něco jsem přispěl. Mohl by jste se také podepsat..
Petr Fischer
Petr Fischer (neregistrovaný)
21. 10. 2005 19:41 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
A Ty si zrejme myslis, ze kdyz napises \\"wosa\\", ze ses podepsanej co? Pašááák!!!
wosa
wosa (neregistrovaný)
22. 10. 2005 21:48 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Pokud to tu někdo bude číst, tak je větší pravděpodobnost že bude vědět kdo je to wosa než nějaký Petr Fischer;) A netykejte mi prosím, děkuji.
Adam
Adam (neregistrovaný)
24. 10. 2005 10:02 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
To je ale debilní odpověď. Buď se podepiš a nebo nedělej ramena, sráči.
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
24. 10. 2005 13:08 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
VOT KULTURA (uzivatelu hadejte ktereho prohlizece)! Ja bych fanatiky kolem opensource ponechal osudu, at se sami se svymi polofunkcnimi bastly umlati v kotrmelcich. Ted se navazeji do Opery, jednoznacne nejlepsiho prohlizece soucasnosti, pred par dny si to tady na Rootu "odnesl" Skype. Nema cenu nekoho presvedcovat, at si kazdy pouziva soft, ktery mu vyhovuje :)
wosa
wosa (neregistrovaný)
25. 10. 2005 18:54 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Dáváš najevo svoji 'vysokou' inteligenci. Nechám tě osudu, ona tě nějaká umoudří..
Poctivě podepsaný člověk-N00bie
Poctivě podepsaný člověk-N00bie (neregistrovaný)
4. 11. 2005 17:08 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Sráč si ty..hold pár lidi neunese argumenty na články jejich zamilovaných serverech.. :P
elerhc
elerhc (neregistrovaný)
21. 10. 2005 16:45 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Opera neni OS prohlizec. Je to freeware s uzavrenym zdrojovym kodem.
Ondra aura:80
21. 10. 2005 16:57 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Omlouvam se, samozrejme, ze je freeware...
JP
JP
22. 10. 2005 11:21 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Tohle není "typické pro naši 'komunitu'". Každý píše sám za sebe a jenom on je za svoje texty zodpovědný. Podobné příspěvky se objevují všude možně; docela by mě zajímalo, jaký má Tvůj příspěvek podle Tebe přínos pro "komunitu" nebo pro jakýkoliv jiný užitečný účel.
Ondra aura:80
22. 10. 2005 11:31 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Cilem meho prispevku bylo upozornit na fakt, ze se toto opravdu deje (viz. originalni prispevek). Nic vic muj nazor prinest nemel a rozhodne jsem se nehodlal vyjadrovat k tak banalni veci, jako je Ctrl+T ve FF v. Ctrl+N v Opere...
JP
JP
22. 10. 2005 17:49 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Pořád ale nechápu, proč jsi místo kritiky článku, který se Ti patrně nelíbil, stvořil jakýsi generalizující stesk směrem k jakési imaginární komunitě. To je takový rozdíl jako říct "my Pražané jsme vandalové" namísto "nosím s sebou baseballovou pálku a každému sprejerovi, kterého přistihnu, s ní zvalchuju hřbet" (když to přeženu).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 11. 2005 17:11 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
Nešlo o článek, ale o komentáře..
Petr Bren
22. 10. 2005 12:44 Nový

Re: Bojiste se presunulo

celé vlákno
ktery z OS browseru je pro zmenu lepsi

opera neni open source.

Tomáš Tintěra
Tomáš Tintěra (neregistrovaný)
21. 10. 2005 17:13 Nový

Tak toho bych si ve What's new nevšim

celé vlákno
Ale je to major verze, tak by se měla lišit i něčím jiným, než jen klávesovými zkratkamim, že.
Namátkou:
* Added support for XSLT 1.0 and the XSLTProcessor constructor.
* Added support for XPath 1.0.
Martin Povolny
21. 10. 2005 18:25 Nový

chybi HTMLArea

celé vlákno
XSLT, XPath, to je pekny, ale chybi z hlediska ruznych intranetu a bohatsich webovych aplikaci daleko dulezitejsi HTMLArea.

Dokud tohle nepridaji, tak je pro me a spoustu dalsich lidi Opera naprosto k nicemu :-(
pepa
pepa (neregistrovaný)
21. 10. 2005 21:05 Nový

Re: chybi HTMLArea

celé vlákno
Nevím přesně, co máte na mysli pod pojmem HTMLArea, ale tuším, že to má být něco jako zmiňovaný designMode, který je (měl by být) v Opeře 9 už implementován...
LS_999
LS_999 (neregistrovaný)
22. 10. 2005 13:39 Nový

Ach jo,

celé vlákno
myslim, ze pan Petr Krcmar silne nenavidi vse, co neni open source && zadarmo
a podle toho jeho zpravy vypadaji - jsou silne neobjektivni.

Opera byla rozhodne prvni v tabbed brosingu - minimalne od verze 3.5,
coz bylo kolem roku 1999. Po peti letech to zavedli u ff, konqueroru
a prijde to i do IE. Takze co se cemu podoba, by se dalo dost polemizovat.
Nakonec se da rict, ze vsechny browsery okopirovali Netscape, nebo
ja nevim jaky prohlizec byl prvni - maji
radek s adresou, tlacitka vpred vzad a ja nevim co jeste...

A mimochodem: CTRL+N otevira v opere nove okno uz leta.

Co se tyka opera:config, tak to neni zase tak nic moc noveho,
opera v tomhle stylu uz dlouho pouziva opera:about, takze je to mozna
prirozeny vyvoj, nezavisly na ff (firefoxu).
Mozna ne, mozna to proste okopirovali,
ale to prece neni nelegalni ani nemoralni...
No a pokud budou klavesove zkratky jednotne pro vsechny browsery,
budu primo zarit stestim. Anebo se lide of ff chystaji
patentovat vzhled browseru, klavesove zkratky a vsechno ostatni,
aby to nikdo nemohl pouzit?

Mozna Petrovi Krcmarovi vadi to, ze lide kolem ff tvrde pracovali na zpusobu
ovladani ff a ted to nekdo okopiruje a pouzije ve svem produktu...
to je ale naprosto v poradku a v souladu se vsemi licencemi...
Pokud chcete, aby to nikdo nepouzil, PATENTUJTE SI TO!
Petr Krčmář aura:99
22. 10. 2005 13:54 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
ze pan Petr Krcmar silne nenavidi vse, co neni open source a zadarmo

Takový extrémista, jako mě vykreslujete, zase nejsem .-). Nevadí mi komerční řešení a v tomto případě jsem vůbec nenarážel na freewarovou podstatu software, ale ironicky jsem se snažil poukázat, že Opera mění své chování tak, aby se přiblížila uživatelům Firefoxu. Nic víc a nic míň.

HKMaly aura:99
22. 10. 2005 17:13 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
Nakonec se da rict, ze vsechny browsery okopirovali Netscape, nebo ja nevim jaky prohlizec byl prvni
NCSA Mosaic. Teda nebyl uplne prvni, ale byl prvni graficky a vsechny ostatni prohlizece ho opravdu okopirovali.
JP
JP
22. 10. 2005 17:54 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
Co okopírovali? Že byl v grafice? Já si myslím, že se mu dnešní prohlížeče už zase tolik nepodobají.
HKMaly aura:99
22. 10. 2005 17:56 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
Uz ne.
Co se tyce toho co okopirovaly, myslim ze toho bylo vic, ale nebudu to rozvadet protoze s tim nemam prime zkusenosti. Mozna zareaguje nekdo kdo je ma ...
Jakub Hegenbart aura:85
22. 10. 2005 20:49 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
A nejmenoval se první grafický browser úplně jinak? ;-)
Karel
Karel (neregistrovaný)
24. 10. 2005 13:41 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
Nejen okopirovaly. Napriklad Internet Explorer je na nem postaveny o cemz se muze presvedcit kazdy, kdo ho ma - staci jit do menu "Napoveda" a zvolit "O aplikaci Internet Explorer".
n00bie
n00bie (neregistrovaný)
4. 11. 2005 17:26 Nový

Re: Ach jo,

celé vlákno
yep ale about:config uz ne ;)

"PATENTUJTE SI TO!" Hm ještě existuje něco jako mentální vlastnictví a kdyby se Opera řídila heslem patentuj si to, tak by dneska ty browsery byli pěkně chudé :-)
Lukáš Tinkl
Lukáš Tinkl (neregistrovaný)
22. 10. 2005 13:49 Nový

acid2

celé vlákno
Tak tvrdit, že prošel acid2 testem a ještě k tomu ukázat obrázek je fakt troufalost :) Mně se tyto dva obrázky nezdají stejné, posuďte sami:

Takhle by to mělo vypadat:
http://www.webstandards.org/act/acid2/reference.html

Takhle to podle autora ukazuje Opera:
http://i.iinfo.cz/urs-att/opera9-p1-acid2test-112989864272733.png
Luboš Doležel
22. 10. 2005 17:47 Nový

Re: acid2

celé vlákno
Projde tím vůbec nějaký browser? Teď jsem to zkusil na Konqueroru 3.4.3 a výsledek byl strašlivý.
wosa
wosa (neregistrovaný)
22. 10. 2005 21:46 Nový

Re: acid2

celé vlákno
Safari
Lukáš Tinkl
Lukáš Tinkl (neregistrovaný)
23. 10. 2005 0:57 Nový

Re: acid2

celé vlákno
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný)
23. 10. 2005 3:42 Nový

Re: acid2

celé vlákno
NO ted jsem to zkusil s operou 9.0 ... a ta skoro projde ... az na ten jeden cerveny ctverecek. Starsi verze (7,8...) ne ....
konqueror se s tim chlubil snad jako prvni ze tim projde
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2005 9:18 Nový

Re: acid2

celé vlákno
To ne, první se s tím chlubilo fakt Safari. Ale Konqueror je jeho svým způsobem starší brácha.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
uživatel si přál zůstat v anonymitě (neregistrovaný)
23. 10. 2005 11:09 Nový

Re: acid2

celé vlákno
Pořád je to lepší než v prohlížeči Mozilla Firefox ;)
joker
joker (neregistrovaný)
8. 5. 2006 0:19 Nový

Re: acid2

celé vlákno
8.54, ACID test bez cervenejch ctverecku a cehokoli jinyho, tak nevim.. :) Ale co vim, Opera RULEZZZ...
yAku
yAku (neregistrovaný)
21. 7. 2006 22:53 Nový

omg

celé vlákno
No tohle je i na me moc, vy ste vazne debilni, firefox sux, ale to ignoranti jako ste vy nikdy nepochopi, opera proste rulez.. Jak se vubec opvazujete napsat takovejhle blabol :-D, fakt se musim maximalen smat, FF je absolutne o nicem a zkopcena Opera.. :-)

dodatek: nebrecte, je to proste tak ;-)
yAku
yAku (neregistrovaný)
21. 7. 2006 22:53 Nový

omg

celé vlákno
No tohle je i na me moc, vy ste vazne debilni, firefox sux, ale to ignoranti jako ste vy nikdy nepochopi, opera proste rulez.. Jak se vubec opvazujete napsat takovejhle blabol :-D, fakt se musim maximalen smat, FF je absolutne o nicem a zkopcena Opera.. :-)

dodatek: nebrecte, je to proste tak ;-)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Reakce kolegy
Adam Hauner 21. 10. 2005 14:58
├ 
Re: Kazdy ma rad neco jineho
Kero 21. 10. 2005 15:07
├ 
Re: Reakce kolegy
Jarda 24. 10. 2005 13:43
│
└ 
Re: Reakce kolegy
Adam Hauner 24. 10. 2005 13:52
│
 
└ 
Re: Reakce kolegy
Jarda 24. 10. 2005 14:38
│
 
 
└ 
Re: Reakce kolegy
Adam Hauner 24. 10. 2005 15:00
│
 
 
 
└ 
Re: Reakce kolegy
n00bie 4. 11. 2005 16:42
└ 
Re: Reakce kolegy
Kolemjdouci 3. 2. 2006 00:36
 
├ 
Re: Reakce kolegy
lucky 18. 2. 2006 02:51
 
└ 
Re: Reakce kolegy
Honza 1. 11. 2006 01:19
co na to Operáři?:)
Petr Kudrhalt 21. 10. 2005 15:29
├ 
Re: co na to Operáři?:)
wessan 21. 10. 2005 15:55
│
└ 
Re: co na to Operáři?:)
IA 23. 10. 2005 12:09
│
 
└ 
Re: co na to Operáři?:)
wessan 23. 10. 2005 12:38
│
 
 
└ 
Re: co na to Operáři?:)
n00bie 4. 11. 2005 17:01
├ 
Re: co na to Operáři?:)
wosa 21. 10. 2005 16:06
└ 
Re: co na to Operáři?:)
ATom 21. 10. 2005 17:07
Bojiste se presunulo
Ondra 21. 10. 2005 16:02
├ 
Re: Bojiste se presunulo
Voidless 21. 10. 2005 16:13
│
└ 
Re: Bojiste se presunulo
wosa 21. 10. 2005 16:23
│
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
anonymní uživatel 21. 10. 2005 16:41
│
 
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
wosa 21. 10. 2005 16:45
│
 
 
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
Petr Fischer 21. 10. 2005 19:41
│
 
 
 
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
wosa 22. 10. 2005 21:48
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
Adam 24. 10. 2005 10:02
│
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Bojiste se presunulo
Jarda 24. 10. 2005 13:08
│
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Bojiste se presunulo
wosa 25. 10. 2005 18:54
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
Poctivě podepsaný člověk-N00bie 4. 11. 2005 17:08
├ 
Re: Bojiste se presunulo
elerhc 21. 10. 2005 16:45
│
└ 
Re: Bojiste se presunulo
Ondra 21. 10. 2005 16:57
├ 
Re: Bojiste se presunulo
JP 22. 10. 2005 11:21
│
└ 
Re: Bojiste se presunulo
Ondra 22. 10. 2005 11:31
│
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
JP 22. 10. 2005 17:49
│
 
 
└ 
Re: Bojiste se presunulo
anonymní uživatel 4. 11. 2005 17:11
└ 
Re: Bojiste se presunulo
Petr Bren 22. 10. 2005 12:44
Tak toho bych si ve What's new nevšim
Tomáš Tintěra 21. 10. 2005 17:13
└ 
chybi HTMLArea
Martin Povolny 21. 10. 2005 18:25
 
└ 
Re: chybi HTMLArea
pepa 21. 10. 2005 21:05
Ach jo,
LS_999 22. 10. 2005 13:39
├ 
Re: Ach jo,
Petr Krčmář 22. 10. 2005 13:54
├ 
Re: Ach jo,
HKMaly 22. 10. 2005 17:13
│
├ 
Re: Ach jo,
JP 22. 10. 2005 17:54
│
│
└ 
Re: Ach jo,
HKMaly 22. 10. 2005 17:56
│
├ 
Re: Ach jo,
Jakub Hegenbart 22. 10. 2005 20:49
│
└ 
Re: Ach jo,
Karel 24. 10. 2005 13:41
└ 
Re: Ach jo,
n00bie 4. 11. 2005 17:26
acid2
Lukáš Tinkl 22. 10. 2005 13:49
├ 
Re: acid2
Luboš Doležel 22. 10. 2005 17:47
│
├ 
Re: acid2
wosa 22. 10. 2005 21:46
│
├ 
Re: acid2
Lukáš Tinkl 23. 10. 2005 00:57
│
└ 
Re: acid2
Bilbo 23. 10. 2005 03:42
│
 
└ 
Re: acid2
anonymní uživatel 23. 10. 2005 09:18
└ 
Re: acid2
uživatel si přál zůstat…nonymitě 23. 10. 2005 11:09
 
└ 
Re: acid2
joker 8. 5. 2006 00:19
omg
yAku 21. 7. 2006 22:53
omg
yAku 21. 7. 2006 22:53