Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
PHP okénko: Eurotel SMS

L$D
L$D (neregistrovaný)
4. 4. 2005 1:14 Nový

Uz zas neco propagujete?

celé vlákno
Tentokrat Eurotel, co? Hm. To ste fakt vostry kostry! ;-) Ble.
Fanda
Fanda (neregistrovaný)
4. 4. 2005 8:24 Nový

pěkné

celé vlákno
Hezký článek. A nevíte jak se ty obrázky dělají?
dogmatix
dogmatix (neregistrovaný)
4. 4. 2005 8:50 Nový

Re: pěkné

celé vlákno
shMoula
shMoula (neregistrovaný)
4. 4. 2005 9:12 Nový

Re: pěkné

celé vlákno
jj, souhlas, taky se mi libi!
martin
martin (neregistrovaný)
4. 4. 2005 8:46 Nový

jste bůh

celé vlákno
Vy jste tak dobrej!!! Klaním se Vaší genialitě. Pan Mgr Ing Hulán je proti Vám obyčejný člověk.

Jen nevím proč se článek nejmenuje "Jsem tak geniální, že jsem och*al Eurotelí SMS bránu". Protože o nových funkcích PHP jste čtenářům nesdělil nic navíc, nic co by si sami nepřečetli v manuálu. A jako sdělení že tyto funkce existují to je celé trochu slabé, nemyslíte?
NaiL
NaiL (neregistrovaný)
4. 4. 2005 13:54 Nový

Re: jste bůh

celé vlákno
chudacik, zase ti nestoji? povedz zienke nech fajci, no mozno uz zistila ze to nema vyznam :P (suhlas vsetci ze? :O) ) clanok mozno nedava moc co to do mozgov ostatnych ono tu urcite nejde, ved keby to mal autor spravit ako xces ty, tak to jednoducho preplacne manpages a ma. ide tu skor o motivation, kopec ludi by sa naucilo vsetko mozne, lenze len tak z brucha si kodit, to si priznajme je o drzku, potrebujes ciel, ciel ta dotiahne do ciela (hmm trochu zvrat no co :o) ) a myslim si ze toto je celkom super ;) mozno by to xcelo trochu menej toho "hotoveho kodu" ale autor pise ze to je ukazka moznosti, a ukazka je to superova ;)
Deda Jabko
4. 4. 2005 15:02 Nový

Re: jste bůh

celé vlákno
souhlasim, protoze s php uz nejaky patek nedelam, rad bych si precetl neco o tech kontextech.
a asi se najde spousta lidi, pro ktere to bude jenom zmet kodu, ktery neco nejakym zpusobem dela, ale nikdy nepochopi proc....
Lukoko
Lukoko (neregistrovaný)
4. 4. 2005 9:26 Nový

nápad super

celé vlákno
Je to fakt dobry napad a samotnyho by me to nenapadlo, ale preci jenom ziskavani dat z webu pres fopen (priznavam ze o stream_get_meta_data() jsem do dneska nevedel) mi prijde takove nedokonale. Uz dlouho na takovedle veci pouzivam cURL a nemuzi si stezovat. Jaky je vas nazor na cURL?
HKMaly aura:99
4. 4. 2005 17:07 Nový

Re: nápad super

celé vlákno
Muj nazor je, ze na freewebech najdes curl jen zridka.
paranoiq
paranoiq (neregistrovaný)
4. 4. 2005 10:46 Nový

naivita

celé vlákno
celé to stojí jen na tom, že přístup eurotelu k provedení ochranného kódu je *neuvěřitelně naivní* - pak se nemusí divit, že jde ten text v obrázku rozeznat i takhle tupým kódíkem.
Tex
Tex (neregistrovaný)
4. 4. 2005 10:47 Nový

Kdy to změní

celé vlákno
Tak jsem zvědav kdy to ET změní.

Tex
acidofil
acidofil (neregistrovaný)
4. 4. 2005 12:35 Nový

Re: Kdy to změní

celé vlákno
asi brzo, bude to stejny jak s oskarem.. nelze nez rootu podekovat :((
petr_p
petr_p (neregistrovaný)
4. 4. 2005 14:16 Nový

Re: Kdy to změní

celé vlákno
No, kdybyste chteli, mam jako takove male cviceni v bashi kod pro oskara. Ale nejlepsi je, kdyz se dohodnete s prijemcem a on si necha zridit mailbox u operatora (oskar umoznuje, u ostatnich nevim). Lze jej pak pouzit jako gateway.
Pinky
Pinky (neregistrovaný)
4. 4. 2005 15:40 Nový

Re: Kdy to změní

celé vlákno
Tak at to zmeni, na njs.netlab.cz mame SMS transport pro Jabber klienty, podporuje Oskar i Eurotel. Pokud to nezablokuje operator uplne, vzdy se nejaka skulina najde... A posilat smsky primo ze sveho IM klienta je velmi, velmi pekne. Plus napsat jednoduchy Jabber klient na 10 radku, ktery bude posilat smsky pri udalostech napriklad na serveru je jeste, jeste jednodussi. Zmeni, kod, nemusim prepisovat 150 udelatek, vse obstara uprava SMS transportu kdesi na serveru.
Milan Kvasnica
9. 4. 2005 0:18 Nový

Re: Kdy to změní

celé vlákno
Už se stalo.

Děkuji, už jsem si dlouho nezaprogramoval.
Tex
Tex (neregistrovaný)
3. 5. 2005 12:07 Nový

Re: Kdy to změní

celé vlákno
Tak to to moc dlouho nevydrželo...
Vac
Vac (neregistrovaný)
4. 4. 2005 13:19 Nový

Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Nehodnotím PHP.

Co se týče funkce samotné, už v roce 2003 jsem dostal z smssendu s gocr totéž. A z řádky...

http://zekiller.skytech.org/smssend.php
http://jocr.sourceforge.net/
HKMaly aura:99
4. 4. 2005 22:48 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Whoa. Netusil jsem, ze gocr je tak dobrej ... hmmm ... aha, asi neni. Nefunguje mi to. ImageMagick 6.2.0, gocr 0.39, oskarmobil. Kdyz to zkousim rucne, gocr pise nesmysly (podtrhnitka a tak). Bohuzel neumim italsky (nebo co je na te http://zekiller.skytech.org/smssend.php za jazyk) takze nevim, jestli nedelam neco spatne ...
Vac
Vac (neregistrovaný)
4. 4. 2005 23:43 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Francouština.

http://zekiller.skytech.org/fichiers/smssend/oskar.sms nefunguje?

Jestli to nebude tím, že Oskar má o ten nejmenší ždibíček sofistikovanější obrázek s kódem. Jiné řezy písma, jiné barvy, jiné účaří, jiný sklon, jiné všecko... Narozdíl od Eurotelu, který je jen... Eurotel.

Sakra, moc čumím na Trpaslíka. Asi půjdu ven a prostřelím si hlavu, abych se nějak zabavil.
HKMaly aura:99
5. 4. 2005 1:10 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
To bude mozna ono ... zmatlo me, ze tam oskara maji v seznamu - to mel jednu dobu stejne mizernou ochranu jako eurotel ?

Porad mam pocit, ze tech kombinaci rez x sklon oskar nema tolik ... ale priznavam, ze jsem se jeste nedostal k tomu prevest tuhle myslenku do funkcniho scriptu.
Pavel Zbytovský
Pavel Zbytovský (neregistrovaný)
5. 4. 2005 20:28 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
>Porad mam pocit, ze tech kombinaci rez x sklon oskar nema tolik ... ale priznavam, ze jsem se jeste nedostal k tomu prevest tuhle myslenku do funkcniho scriptu.

Rozeznávání oskara funguje v connection meteru (myslím i verze zdarma na www.conmet.cz). V adresáři je nějakej soubor "oskarova.map", ve kterém budou asi všechny používané znaky uložené. Třeba by se to z toho dalo nějak dostat.
HKMaly aura:99
6. 4. 2005 15:14 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Script dokoncen a zapojen do smssend. Ted zbyva jen faze "uceni", tj narvat do nej vsechny potrebne vzorky. Zda se, ze to bude trvat dele nez jsem myslel, ale porad si myslim ze bude jednodussi delat to tim scriptem (kazdou neznamou cislici ulozi) nez to lovit z connection meteru ...
Hmmm ... tak me napada ... ja vlastne nemusim trefit vsechny cislice na jeden pokus ... upgrade !
Hever
Hever (neregistrovaný)
12. 4. 2005 11:24 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Hodně stěstí .. jak jsem už uvedl, na http://jaja.kn.vutbr.cz/~horinek2/oskar/albion/ už mi to nějakých pár měsíců šlape, tak mám zkušenosti s tímto. Každá číslice měla tak kolem 100 variant, ale stejně musíš počítat s chybama, protože často se čísla překrývají a ikdyž mají jinou barvu, tak jednu z nich celou nevidiš ..
Hever
Hever (neregistrovaný)
12. 4. 2005 11:25 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Jéminánku, to jsem to ale .. špatně napsal ...
Takto je to správně http://jaja.kn.vutbr.cz/~horinek2/oskar/
HKMaly aura:99
12. 4. 2005 14:08 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Dobry. Kdybych o tom vedel driv, asi s tim vlastnim scriptem nezacnu ... ale ted uz bude jednodussi dorazit muj script.
Jestli je celkem 1000 cislic, tak uz asi budu za pulkou ... i kdyz, mozna ze nase metody pocitaji cislice ruzne.
Rozlisovat cisla podle barvy zatim nezkousim. Kdyz nejdou oddelit horizontalne ani vertikalne, beru to jako chybu. Predpokladam, ze se to nestane 5x za sebou.

V soucasne dobe mam uspesnost zhruba 1/3, tj. jednu ze tri SMS se povede odeslat. Myslim, ze jeste zkusim rozsirit databazi, ale predpokladam, ze stahovat obrazek 15x by taky bylo unosne ...
(Ne ze by to slo tak pomalu, proste to flakam :-))

Nejvic jsem se bal toho, ze dojde ke konfliktu v hashovaci metode a ja budu muset vymyslet novou, ale zda se, ze tech konfliktu nebude tolik aby vadily ....
Hever
Hever (neregistrovaný)
13. 4. 2005 22:55 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
Mám úspěšnost cca 98% ... pokud se to správně nepřeloží na první pokus, vypíše to tam na kolikátý pokus to přeložil - ale to se stane jenom, když se čísla překrývají tak, že jedno z nich není vidět celé nebo pokud se dotýkají čísla stejně barevná. Ale stane se, že to je i třikrát po sobě (náhoda je svině).

Teď se dívám do databáze a mám tam před 1500 čísel ... ale tisícovka by ti ke slušnému běhu stačila (do provozu jsem to dával tak s 800).

Kdybys měl zájem a mě se chtělo, mám tu něco pod 10 000 obrázků s těmi piktogramy (má to něco pod 9MB)..
420 608 116 277
420 608 116 277 (neregistrovaný)
4. 5. 2005 11:26 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
privet bratuha probnaia sms therez internet esle poluthil preshli sms 1 grisha
teddy
teddy (neregistrovaný)
4. 4. 2005 18:13 Nový

maji ruzne uvozovky nejaky vyznam ?

celé vlákno
stream_context_set_option($context_post, 'http', 'content', implode("&", $content));
?
martin
martin (neregistrovaný)
4. 4. 2005 20:32 Nový

Re: maji ruzne uvozovky nejaky vyznam ?

celé vlákno
V tomhle kontextu ne.

ale upřímně - pokud vám není jasný rozdíl mezi ' a ", ponořte se de nějakého jednoduchého tutorialu a neřešte stream_context_set_option
Indigo
Indigo (neregistrovaný)
4. 4. 2005 23:12 Nový

Snazsi reseni ?

celé vlákno
*cough*
+420xxxxxxxxx@sms.eurotel.cz
*cough*
Hever
Hever (neregistrovaný)
4. 4. 2005 23:24 Nový

Pěkné ..

celé vlákno
jo, zajimave, zitra az opadne hladina alkoholu, proctu si to poctiveji .. delal jsem podobne veci na oskar .. v php 4.x ..
http://jaja.kn.vutbr.cz/~horinek2/oskar/sms/
608 116 277
608 116 277 (neregistrovaný)
4. 5. 2005 11:29 Nový

Re: Pěkné ..

celé vlákno
kyt
Nailen
Nailen (neregistrovaný)
13. 4. 2005 11:59 Nový

Vrána je vtipálek

celé vlákno
Znám vránu, je to vtipálek a žádnej *.png soubor nemá!
xxx
xxx (neregistrovaný)
14. 4. 2005 15:00 Nový

TOHLE NENAPSAL INTELIGENTI CLOVEK

celé vlákno
NEHCÁPU JAK MŮŽE NĚKDO VYDAT TAKOVÝ PŘÍSPĚVEK!!! REAKCE? -očekávaná! Eurotel změnil img.

Jako nechápu vás lidi... tohle neni přece věc, která se předhazuje začátečníkům, jestli sit o umíš udělat udělej, poskytuj to i lidem třeba v poho, ale jestliže se to takhle uvolní je jasný že první co se začnou dělat jsou sms bombery generující stovky smsek za hodinu ... taky by se mohlo stát že free sms bránu zruší uplně i eurotel!! PŘEMEJŠLEJTE !!!
Jakub Vrána aura:61
14. 4. 2005 15:08 Nový

Re: TOHLE NENAPSAL INTELIGENTI CLOVEK

celé vlákno
Začátečníci kód nevyužijí, protože nemají obrázek se znaky. To, že Eurotel obrázek změnil, je přece úplně v pořádku. Cílem článku nebylo naučit čtenáře posílat SMS na Eurotel, ale seznámit je na konkrétním příkladě s některými obraty PHP.
xxx
xxx (neregistrovaný)
15. 4. 2005 16:19 Nový

Re: TOHLE NENAPSAL INTELIGENTI CLOVEK

celé vlákno
"Cílem článku nebylo naučit čtenáře posílat SMS na Eurotel" ještě by jste mohl napsat že název článku není "Eurotel SMS"
lim
lim (neregistrovaný)
14. 4. 2005 17:50 Nový

Re: TOHLE NENAPSAL INTELIGENTI CLOVEK

celé vlákno
nicmene to se teda Eurotel predvedl ,opravdu velka zmena ;-p
ani sem nezaregistroval...
Michal
jakub
jakub (neregistrovaný)
3. 7. 2007 13:18 Nový

uvolnenie obrazku abeceda.png?

celé vlákno
nemohli by ste teraz uz ukazat obrazok abeceda.png ked Eurotel zmenil kod?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem