citat : "díky čemuž bylo možné na televizní obrazovce ukázat ve velkém rozlišení ve speciálním fli-interlaced módu až osmdesát barev současně" .....
Taky jsem C64 mel a co si pamatuju, tak to melo 16 barev
ze kterych se dalo zobrazit jen 4 v jednom snimku a jeste to melo omezeni, ze do jednoho znaku 8x8 se vesly jen 2 barvy soucasne. Je jasne ze prokladanim se dalo dosahnout lepsich vysledku, ale kde by se vzalo tech 80 barev soucasne ? A 320x200 ze je velke rozliseni ? Co ja vim, tak horsi uz melo jen Spectrum :o)
Tech 80 barev je nesmysl, cetl jsem to uz na vic mistech (patrne je tim mysleno, ze televize rozplizne dva body vedle sebe do jedne barvy), ale zobrazit slo na snimek vsech 16 barev, na znak sly dostat i 4 barvy (nepocitam prokladani-v tom slo na znak vsech 16 a pouziti sprajtu). Rozliseni 320x200 slo rozsirit otevrenim borderu pomoci jednoducheho triku (vertikalne 200>312, horizontalne nevim-tam se mi to nikdy nepovedlo spravne nacasovat, ale videl jsem hry, kde sel skrolujici text pres celej border)