Pouzivam vyhradne Waze, ten funguje zdaleka nejlip v mistech, kde je hodne warezu a tedy i hodne dat.
V Praze bezkonkurencni, pouzivam denne na cestu do prace ze suburb a to me dokale protahnout skulinama typu prujezd parkovistem supermarketu, a vyhnout se zacpam.
Ale napriklad v Nemecku je wazeru malo a funguje tam pomerne spatne, tam volim GMaps.
Jinak hodne lidi si tady stezovalo, ze se jim na AA navigace ruzne kouse a radi odbocit davno za krizovatkou.
Toto je casto zpusobeno custom powersave metodikou, jak to maji treba telefony Xiaomi. Tam je nutno aplikaci AA a Waze nutno explicitne vypnout "inteligentni powersave" a nastavit, ze aplikace neni nijak omezovana.
Protoze kdyz se AA pripojenemu telefonu vypne displej, je to pro powersave signal, ze muze zacit odpojovat.
To same s pravy, pravo AA na lokalizacni sluzby "pouze kdyz aplikace bezi" je malo, pri vyplem displeji to zrusi GPS, pak to zacne divoce extrapolovat z BTS a Wifin a odhaduje polohu s presnosti na stovky metru. To je to zname hlaseni o odbocce, kterou jsem uz prejel.
Ano, nehody berou z Waze, ale dopravní informace jako zácpy, uzavírky atd. ne. Údajně je to kvůli vysoce nekonzistentní kvalitě napříč zeměmi. V zemích jako my, kde je Waze populární, jsou dobrá, jinde výrazně horší. Ale je to tak rok a půl stará informace, možná se to změnilo. Nicméně jsem nic v tomto ohledu nezaznamenal.
Melo byt wazer.
GMaps sdili dopravni data, ale Waze jich zobrazuje vic, napr. vyskyt policejnich hlidek, statickych radaru a usekovych radaru, prejetych zvirat a jinych prekazek, navic funguje i jako socialni sit, wazeri mohou nechavat vzkazy.
GUI ma primo podporu pro vkladani dopravnich informaci jednotlivymi wazery, GMaps to jenom pasivne prijima a neni moznost pro uzivatele predat informaci dale.
Pri soucasnem mnozstvi radarovych pasti se bez waze uz prakticky jezdit neda.