Spis Microsoft Dungeon Of Sadism = MS-DOS, ale v jeho jednoulohovem prostredi by hra ponekud ztratila na eleganci ;-)) Pro ten pripad bych asi vybral bojovnika A, ten zere, zere, ale nezabije se, naopak C bych bral jako naprosto nevhodny (ackoliv by to stejne musel vyhrat, kdyz hral sam :-)
Ak pouzivate Microsoft Dungeon Of Sadism = teda MSDOS, skuste si napisat *.com subor, ktory obsahuje LEN vytlacitelne znaky na tlaciarni a nie medzery. Teda COPY CON PROGRAM.COM.... Mal by korektne skoncit a aspon nieco napisat na obrazovku. Dokonalost EICAR antivir testu som sice nedosiahol ale bol som blizko...
Tych par desiatok instrukcii smoli clovek aj cely vecer a napisat to optimalne da slusnu namahu.
--------------------------------------------
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
---------------------------------------------
Moja verzia:
h$@X5aAP[,&PZ,R5aaP^17CC175iiu&QUICK-BROWN-FOX-JUMPS-OVER-A-LAZY-DOG$aAa@
Zdravim,
panove (a damy) dokazete si predstavit teprve tu psinu, kdyby ruzne instrukce trvaly ruznou dobu (napr. provedeni skoku vs. neprovedeni, tak jak tomu bylo napr. na Z80), kdyby se programy provadely paralelne, kdyby byly k dispozici nekale veci jako NMI, ruzne bloky pameti s ruznou latenci (Speccy melo dolnich 32kB take sdileno s ALU a bylo to poznat; ostatne ostatni 8-bit milacci meli jiste take sve nuance) - tedy nejprve se nainjektuji protivnici a pak by se to spustilo. To by bylo zuzo... pokud budu dostatecne vytvrvaly a sileny, mozna neco vytvorim;-), simulator paralelniho stroje jsme delali v pataku, mam to v Ccku, tudiz staci oprasit source, trochu upravit gramatiku, pro ucely hry je zajimava tak na 40% a hura... kdyby to melo jeste i WWW interface pak super...
Nechce se nekdo pridat?
Nepochopil jsem, proc se rozlisuje, zda jsou v pameti data nebo instrukce. Myslim, ze zakladni koncepce pocitace byla, ze si programator muze psat do pameti co chce, kam chce a obdobne muze kamkoliv jumpnout. Nevim, proc by pro me melo byt dulezite, zda nekdo adrese, na kterou chci skocit, rika datova bunka.
Proc to je v CoreWars jinak? Aby existovala nejaka moznost, jak zahubit cizi proces?