Dle logů si kolega heslo změnil asi tři dny po jeho nastavení na uvedeném mobilu. Když jsme narazili na problém, tak bylo jednodušší mu zavolat a požádat ho o změnu hesla, než procházet logy.
Samozřejmě neměl použít své přístupové údaje. Ale podpora uživatelů, kteří mohou ovlivnit náš plat, je specifická a někdy je použití vlastních přístupových údajů nejjednodušší krátkodobé řešení.
Abych tomu rozuměl - asi nešlo o to, aby se ten vedoucí pracovník mohl připojit jednorázově, ale nastavit to, aby mu to fungovalo. Co teda ten kolega předpokládal, že se stane, až si za 3 dny změní heslo? Muselo mu být jasné, že změnou hesla to vedoucímu "rozbije" a mělo by mu být divné, že se vedoucí neozval.
Boze moj, ved mohol veducemu pregenerovat jeho udaje, poslat standardnym sposobom nove heslo s tym, ze si ho uz sam nastavi. A potom si to svoje heslo zmenil. Chepem, nie je to v clanku, ale podla mna je to pravdepodobnejsie ako to, ze sa nanho vybodne a bude cakat, ze sa ozve :-)