Co tak vyvádíte? No tak mají ouška tabů trochu jiný tvar, vpravo nahoře přibylo tlačítko na otevírání menu a ikonky addonů se přešoupli vedle něj. "Hlavní nabídku" si pořád můžete zapnout. A to má být zemětřesení? Mě to ani nijak zvlášť nenadchlo ani mi to nevadí. Obyčejný uživatel si možná ani nevšimne.
Pokud neco pouzivate opravdu intenzivne, musite se naucit to pouzivat co nejefektivneji, jinak Vas to bude hrozne zdrzovat. A kdyz se naucite neco opravdu efektivne, tj. co nejvice prizpusobite sve workflow nejakemu produktu, tak pak Vas takova zmena naprosto rozhodi, rozbije Vam workflow a nejenze se musite ucit nove umisteni prvku a nove klavesove zkratky (coz je jeste prijatelne), ale casto ta zmena dokonce nejakou funkci odstrani, a pokud je ta funkce pro Vas zasadni, musite zacit resit jak to delat jinak a ztracite cas, zurite protoze musite hledat nejake dalsi rozsireni, jste frustrovan tim, jak ta "zmena, kterou obycejny uzivatel nepostrehne" komplikuje Vasi praci a Vas zivot. A co je nejhorsi, muzete si byt jisty, ze za pul roku prijdou ti VSIVACI Z MOZILLY zase s necim co Vam zase nabori to, na co jste si za posledni pul rok uz skoro zvyknul.
Prirovnal bych to k tomu, kdyz by treba v praze zkratili trasu metra C tak, ze by koncila na Chodove. Argumentace by byla ze mene nez 1/3 lidi jezdi na Opatov nebo Haje, takze tato funkcionalita neni uzivateli vyzadovana a jeji odstraneni nejenze zkrati intervaly metra, soupravy budou prevazet mene lidi a dokonce se usetri energie. Sama pozitiva a zivotni jistoty. Samozrejme jen pokud nahodou nejste jeden z tech chudaku co bydli na Hajich. Pak Vas asi dost nastvou reakce nadsenych lidi z Chodova, kteri si libuji jak je metro pri prijezdu prazdne a jak je super, ze si vzdy sednou.
Zkuste si proste uvedomit, ze nejste na svete sam a ze to co nevadi Vam, muze ostatnim vadit velmi vyrazne.
Podle wikipedie, ktera cituje rozhodnuti magistratu z lonska, se sice nejdriv za devet let zprovozni linka z Pankrace do Libuse, nicmene je tam zminovano ze tato linka bude mit bud v Pankraci oddelene tubusy, nebo tam budou zastavovat na stridacku prujezdne vlaky z metra C a vlaky metra D, ktere tam budou mit konecnou. (Coz samozrejme neznamena, ze to nekdo v ramci optimalizace jizdnich radu (jako jsme zazili tusim loni v lete) nakonec neprekope do podoby, kterou zminujete.)
Na druhou stranu, proč přijímat s otevřenou náručí něco, co už tu je 3x nebo 4x ... chtěl bych vidět čísla uživatelů firefoxu, kterým to nějaké zlepšení přineslo, oproti těm odpůrcům. Mozilla chce zvýšit základnu, ale to bez investic do reklamy nepůjde. Hlavně, když chrome se instaluje s kdejakou 3,14čovinou.