Prvni obrazek je vytvoren v programu POVRay (jedna se o raytraces s pridavnymi funkcemi pro vypocet energii pomoci radiacni metody - radiosity). Tento program od sve verze tusim 3.1 podporuje i 3D rezy puvodni 4D Juliovy mnoziny. My ve svych demonstracnich prikladech tak daleko nepujdeme a misto raytracingu se bude vyuzivat "sumace" hodnoty pixelu v jednotlivych rezech.
Druhy obrazek jsem vytvarel pomoci vlastniho programu, ktery samozrejme zverejnim v jednom z dalsich pokracovani tohoto serialu - az se budeme zabyvat dynamickymi systemy. Ve sve podstate se vsak nejedna o nic jineho, nez o zobrazeni "orbitu" Mandelbrotovy mnoziny.
Misto poctu iteraci, ktere se bezne prevadi na barvu nebo odstin sedi, se primo vykresluji pozice pocitanych bodu z_n (ze znameho vztahu z_{n+1}=z_{n}^2+c}). Aby ten obrazek vypadal pekne, je nutne rucne doladit pocet iteraci, pocatecni iterace, kdy se body nevykresluji atd.