Poslední dobu Chrome zamrzá tak, že spolu s ním vytuhne i můj komp. Podle všeho tento problém trvá už cca rok a Google s tím nic nedělá (https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/71CLxvV8VPo%5B301-325-false%5D).
Ono Chrome je celkovo zabavny co sa tyka stability, hlavne ten ich JS engine. Niekedy mam pocit ze optimalizuje vyhadzovanim kodu. Inak celkom bezne robi Chrome srandovne veci ked bezi vo virtuale (Parallels na OSX), vtedy je schopny zhodit virtualizovane Winy aj s Parallelsom.
To zni jako chyba v Parallels (nebo v OS ci HW na kterem Parallels bezi). Idealni virtualizacni prostredi proste nespadne at v nem dela virtualizovany stroj jaky chce psi kusy. Takove idealni virtualizacni prostredi musi mit plne virtualni HW (tedy hlavne grafickou kartu), aby mohlo validovat vsechny pristupy k HW. Proste by melo dojit nehur k padu windows (ty by v idealnim svete take nemely padnout jen kvuli tomu, ze spadla aplikace), nasledovanem jejich zamrznutim nebo rebootem virtualniho stroje.
Iste je to primarne chyba Parallels (Fusion od Vmware som neskusal, mozno je lepsie), respektive je to hlavne chyba ovladacov na virtualny hw od parallels do virtualizovaneho windowsu. Na druhu stranu to ukazuje ako su dnesne browsery az prehnane komplexne. A osobne niesom dvakrat nadseny z WebGL. Jednak mi to pripada zbytocne a pochybujem ze to bude mat nejake prakticke vyuzitie na webe az na par okrajovych aplikacii a prezentacnych dem a potom celkovo graficke ovladace neovplivaju vysokou bezpecnostou a stabilitou. Ovladanie 3d karty cez js->jsvm->browser->driver->karta, to je sialena cesta a nic dobre z toho nekuka.