ty tabulky mi pripadaj trochu zavadejici.
samozrejme ze i na Radeonu 9800 lze psat shadery v Cg,stejne tak,jako v HLSL na FX5700.
taky mi pripada,ze NV3x podporuje dost velkou cast dx9 na to,aby nebyla uvadena "jen" jako dx8-karta.
za to,"že pomocí jedné instrukce je možné změnit hodnoty více pixelů v jednom kroku/cyklu",bych taky nedal ruku do ohne ;))
jinak peknej clanek!
Asi jsem se špatně vyjádřil. Není to demo ve stylu například Second Reality. Je to ukázka kódu (snad ještě zbastleného v něčem před Cg, tj. přímo šitá na míru danému GPU), který se objevil na SIGGraphu. Zkusím to doma dohledat.
vporadku,rozdil mezi demem a demem jeste vnimam spravne.
nejde mi ani tak o to jedno konkretni demo,staci cokoliv - kus kodu,odstavec v dokumentaci - co by nejak vyuzivalo/popisovalo tu funkcionalitu o ktere pisete.
se second reality ste mi udelal radost ;)
Nojo, jsem taky pamětník. Second Reality pro mě byl jakýsi impuls pro přechod k PC (běželo to však na 386, já si pořídil 286, holt chudý student:-), dřív jsem si vystačil s osmibity :-)
ja uz si nepamatoval jak se to jmenovalo tak jsem to ted stahl a pustil pres dosbox a zavzpominal :) parada, sice na 21" monitoru uz to vypada kapke kostrbate , ale jede to i s hudbou ve stereu :)