> kde jsou jednotlivé parcely blízko sebe, bude docházet k častým kolapsům dopravy
amateri. tohle se prece resilo systemem polozeni zeleznice pres vsechny policka silnice. v krizovatkach a zatackach, kde nesla polozit zeleznice se jednoduse pouzil bagr a polozilo se to spoledne se sousednimi useky v takovem poradi, aby bylo kazde policko zastavitelne i silnici i zeleznici. opticka navaznost nebyla k funkcnosti infrastruktury nutna.
HACK! :D
V jednej z tychto sim hier (alebo to bol Transport Tycoon?) sa dal robit ojeb, ze mat cely rok dane na 0 a posledny den roka zvysit na max - peniaze sa zapocitali, ako keby cely rok mal clovek vysoke dane, ale nikto pocas roka nepindal, lebo pocas roka boli nulove. :D Ale fakt si uz neviem spomenut, ktora hra to bola. :(
Kolapsy nastavaly hlavne na krizovatkach, ze zacatku jsem to resil jednoduse - kde byl kolaps tam jsem vybagroval silnice, nebyly silnice, nebyl kolaps a obcane byli spokojeni (zda se ze se aspon v tomto inspirovali politici, nikoli vsak obcane).
Pozdeji jsem presel na sbernicovy model - silnice pouze vodorovne, zeleznice pouze svisle - nepropojene - dotahnul jsem to na guvernera/navrhare VLSI obvodu :)
Puvabne bylo, kdyz jedine zacpy v celem meste byly na malem ostruvku, kde krome silnic natazenych do osmicky nebylo lautr nic :D