Když Comanche vyšel, někde jsem o něm četl a říkal si, konečně další simulátor vrtulníku, protože z těch přijatelných v té době existovaly asi jen Thunderchopper, LHX a Gunship 2000, přičemž první dva už působily poněkud zastarale. Bohužel jsem byl nakonec dost zklamaný, protože Comanche se ve hře nechová ani vzdáleně jako vrtulník, krajina je zobrazována v horizontálním rozlišení jen 160 bodů, místo naklánění se deformuje posouváním sloupců a nepřátelské vrtulníky vypadají dost hrubě. V podstatě se to od doby Rescue on Fractalus moc neposunulo.
Ano, beru to spíš jako technologické demo, ze kterého pak autoři udělali hru, do které nakonec přihodili vrtulník. Slušná ukázka grafických možností, které ale pro dobrou hru s vrtulníkem bylo přece jen potřeba vylepšit. Možná to na tehdejších počítačích o moc lépe nešlo, ale o tři roky později při vydání Comanche 2 už to začalo být poněkud trapné, protože použitý grafický systém se prakticky nezměnil.
Voxely mi připomněly ještě graficky o něco povedenější hru Robinson's Requiem, která ve verzi pro DOS používá podobný systém, ve kterém se ale mohou vyskytovat i přerušované sloupce, například mosty. Ta ovšem nepatří mezi letecké simulátory.