Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) od Art - Když Comanche vyšel, někde jsem o něm četl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2013 14:56

    Art (neregistrovaný)

    Když Comanche vyšel, někde jsem o něm četl a říkal si, konečně další simulátor vrtulníku, protože z těch přijatelných v té době existovaly asi jen Thunderchopper, LHX a Gunship 2000, přičemž první dva už působily poněkud zastarale. Bohužel jsem byl nakonec dost zklamaný, protože Comanche se ve hře nechová ani vzdáleně jako vrtulník, krajina je zobrazována v horizontálním rozlišení jen 160 bodů, místo naklánění se deformuje posouváním sloupců a nepřátelské vrtulníky vypadají dost hrubě. V podstatě se to od doby Rescue on Fractalus moc neposunulo.

  • 23. 8. 2013 15:07

    Pavel Tišnovský

    On je Comanche skutecne spis strilecka nez simulator, viz zjednodusene ovladani i (podle me) dost neobvykle chovani za letu.

  • 23. 8. 2013 22:39

    Art (neregistrovaný)

    Ano, beru to spíš jako technologické demo, ze kterého pak autoři udělali hru, do které nakonec přihodili vrtulník. Slušná ukázka grafických možností, které ale pro dobrou hru s vrtulníkem bylo přece jen potřeba vylepšit. Možná to na tehdejších počítačích o moc lépe nešlo, ale o tři roky později při vydání Comanche 2 už to začalo být poněkud trapné, protože použitý grafický systém se prakticky nezměnil.

    Voxely mi připomněly ještě graficky o něco povedenější hru Robinson's Requiem, která ve verzi pro DOS používá podobný systém, ve kterém se ale mohou vyskytovat i přerušované sloupce, například mosty. Ta ovšem nepatří mezi letecké simulátory.