Jestli používáte GMail tak zřejmě máte všechny filtry (popř. filtrování spamu) definované přímo v GMailu a nic neřešíte klientem?
Na našem firemním IMAP serveru to nemáme resp. nejde to naklikat ve webovém prostředí a tak se všechno musí řešit klientem. Když se pak člověk přihlásí přes webové rozhraní tak se zprávy nepřesunou a protože už nejsou označeny jako nové tak pak při přístupu klientem musím ručně spouštět filtry a kontrolu spamu, protože zprávy už jsou přijaté. Navíc musím z klienta na klienta při přístupu z více míst přenášet filtry.
To je dost nepraktické a silně nepohodlné. Proto jsem postupně všechny filtry přehrál na server a neřeším to. Pak můžu skutečně používat víc nezávislých IMAP klientů, případně je kombinovat s webovým rozhraním. Když máš filtry někde vedle, tak to v podstatě není možné.
To nebyl terminus technicus, ale jen skloněné slovo "přehrávka" :-D. Jako že jsem to převedl (čili naklikal) na serveru. My používáme Kerio Mail server a tam to jde velmi dobře.
Filtry mam v klientovi, pouzivam PINE, takze moznosti filtrovani jsou velke (lepsi nez v TB). Muzu filtrovat, jestli je zprava nova nebo stara, jestli obsahuje urcite klice (nektere IMAP servery to bohuzel nepodporujou) nebo je oznacena jako dulezita, jak je stara a dalsi a filtrovani funguje i na precteny emaily. Navic pouzivam pouze PINE (na woknech staci rozbalit ZIP), na linuxu vetsinou prelozit nebo nainstalovat balicek. PINE umi pouzivat konfiguraci ulozenou na serveru, takze je jedno, kde PINE spustim, porad muzu mit stejnou konfiguraci (ale samozrejme na svych kompech mam cfg v lokalnich souborech).