Ohledně té podpory windows nemám zas tak dobrou zkušenost.
U jinéhom komerčního software je zvykem i telefonická podpora, někam zavolám, problém buď je, nebo není vyřešen, ale u windows?
O linux jsem se intenzivně začal zajímat teprve nedávno, předtím jsem měl Windows NT server jako web server a proxy. Úděsné IIS jsem nahradil APACHE, ale ouha, stránky tvořené někým ve Frontpage potřebují na servru instalaci frontpage services. Na stránkách zmíněné společnosti byla jen verze pro linuxového Apache. No nic napsal jsem na Mrkvosoft(telefonní číslo tam neměli), po týdnu mi odepsali, ať jim pošlu nějaké číslo z windows, jestli ho mám legálně, za další týden jsem dostal odpověď, že podporují jen Apache na linuxu a ať si tam dám IIS, kdo chce kam, pomozme mu tam, tak jsem přešel na linux, části stránek potřebující fronpage services jsem potom stějně raději přepsal v PHP a všechno funguje tak nějak líp.
Myslim si, ze pokud mate wokna legalne, tak
i u MS existuje telefon, kam si muzete zavolat a Vas problem bude, nebo nebude vyresen.
vice na http://support.microsoft.cz/hotline/
Namahal jste se vubec podivat na stranky MS, nez
napisete, ze nemaji HotLine? Co me na MS zaujalo?
Firma s profesionalnim managementem. V posledni
dobe XP taky neni spatny DESKTOP. Jen ty viry ...
Jsem rad, ze vedle sebe existuji a budou existovat varianty linux - unix - windows . Konkurence je
zdrava.