Vlákno názorů k článku Komponenta Session beans v JBoss od jenda - kdyz tak pozoruji, kam az IT dosla. Same...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2008 11:20

    jenda (neregistrovaný)
    kdyz tak pozoruji, kam az IT dosla. Same zkratky, cesko-anglicky gulas a skrz mnozstvi stromu se nevidi les.

    Misto toho, aby se aplikacni vyvojar venoval problemu zakaznika - napr. jak vylepsit dispozici pres nekolik provozoven, tak premysli nad tim, jestli pouzije nejakou stavovou a nebo besstavovou komponentu, ta musi byt nekde registrovana, pak pri te persistenci ta db- spojeni a buhvi co vsechno.

    Nejak mi to pripada, ze vsechny tyto technologie jsou zde kvuli tomu aby zde byly - nez vubec nejaky maly zakaznik prvne klikne na klavesu a muze produktivne pracovat, tak se musi nejdrive cele tymy zabyvat instalaci nejakych aplikacnich servru, komponent ktere jeste nic neumi.

    Ma to ale jednu vyhodu. O jednoduchem reseni s foxkou se skutecne nedaji psat clanky a u prijimaciho rozhovoru muze nejaky praktik jen rici: 'sice zadne takove beans technologie neznam, ale zatim jsem vse vyresil ke spokojenosti zakazniku' ... ale o to dnes vubec bohuzel nejde. Zakaznik je skutecne na poslednim miste.
  • 22. 4. 2008 12:10

    anonymní
    No, tem mladsim zase muze byt lito tech starsich co pro stare stromy nevidi ty nove ;-) Dnes v dobe globalizace a internetu je potencialnim zakaznikem kdokoliv na teto planete. Uz vidim internetovy obchod postaveny na foxce :-) A stejny problem je i ve firmach, na propojeni vice pobocek je reseni zalozene na foxce/DOSu nebo novejsim Accessu/Windows dnes uz dost nevyhovujici (=nespolehlive,narocne na centralizovanou spravu) takze i tam se prosazuji internetove technologie a aplikacni servery.
  • 16. 2. 2010 9:57

    Hloupý Nemouš. (neregistrovaný)

    Chápu, že se svět vyvíjí. Chápu, že lidé přichází na nové a nové věci. Jenže než se člověk naučí jedno, už tu je druhé. Všechny nové věci přináší chyby a ty není čas odladit, protože se pořád přechází dál a dál. Se stávajícími technologiemi je možné už řešit skoro všechny obchodní problémy.
    Ale hlavně, řešte problémy adekvátními výsledky. Na jednoho pána ve skladu vezměte jednoduchý nástroj, na tisíc pánů ve skladech po celém světě vezměte něco adekvátně složitého. Jinak skončíte s hromadou serverů, které pojedou na 100% zátěže, ale budou zpracovávat jen režijní informace (vesměs informace pro komunikaci mezi objekty).