Opravte ma prosim ak sa mylim, ale v principe je DoS/DDoS SRC ip a, prava alebo b, Fake
v pripade ze je prava, a je to DoS utok, tak napadnuty moze adekvatne reagovat bud sam alebo poziadat ISP o pomoc, a sa proste SRC odreze
v pripade ze je prava a je to DDoS, je to len pracnejsie ale v principe to iste,
v pripade ze je SRC IP podvrhnuta, nestacilo by tlacit/prikazat ISP aby si kontrolovali aky traffic z ich siete odchadza/zahadzovat traffic s SRC IP != moja siet?
Dik
To neprejde, to je nelecitelny... ddos je totiz presne totez, jako kdyz ty prave ted refresnesh root. Kdyz to udela milion lidi najednou, tak ho to nejspis slozi.
Tudiz mas na vyber zhruba nasledujici:
1) budes postupne odstrelovat jednu IP zadruhou, az bude tvuj serv nedostupny pro drtivou vetsinu zajemcu
2) vykasles se na to, a nechas to na tom co srv/linka unese (a pripadne dojdes ke stejnymu vysledku az se jedno nebo druhy ucpe)
3) vypnes to uplne (a ten vysledej je stejny jako u predeslych dvou)
Kazdej skutecnej ISP je tranzit. A u kazdyho normalniho muzu mit srcIP jakou chci (a taky to tak zcela bezne pouzivam, protoze mam vic linek).
Mimochodem, pokazdy kdyz je spustena nove online gameska (a nebo ani nemusi bejt moc online, staci nejaka "bez toho to nejde", jako trebas posledni simcity), tak se autori minimalne mesic po startu vymlouvaj, ze za to, ze to nefunguje, muze ddos... Presne ten, kterej generujou hraci kteri chteji hrat.