Hru jsem zkoušel, musím říct, že autoři zatím odvedli dobrou práci, a otevřenost a přenositelnost projektu je obrovské plus. Nicméně nemůžu souhlasit s tím, že simulace je pefektní. Sice lze v definičních souborech vozů nastavit dopodrobna fyzikální vlastnosti vozidla, ale reálnost simulace rozhodně není dobrá. V tomto ohledu má Racer ještě stále co dohánět např. za Live for Speed (které bohužel existuje pouze na Win32 a jedná se o uzavřený komerční projekt), kde je fyzikální model zvládnutý mimořádně dobře.
Držím autorům Raceru palce a věřím, že ve verzi 1.0 bude reálnost lepší.
Jenze se mluvilo o LIVE for Speed, kde je fyzikalni model takrka dokonaly. Nevim v jake jine hre lze v replayi zjistit jake sily pusobi na ktere kolo v danem momentu jizdy. Live for Speed neni ani tak herni simulator jako program, ktery vam umoznuje naplanovat si nove triky s vasim autem, nez je zacnete trenovat na zivo. :-)
Bohuzel diky tomu je rovnez bez volantu tezko hratelny. I kdyz machri dokazi vse umysovat (klavesnice bez sance).
NFS je fakt na houby. Ja som hral Grand Turismo na PS a to vam poviem... to bolo nieco. Tam normalne ked jazdis, tak citis jazdne rozdiely medzi modelom sedan a kombi. Nenormalne namakane... :) Tiez skoda ze to ide len na PS. Neviem ci aj na windoze. Ja som to na nom rozmakal s emulatorom pre CDromku na citanie PS CD :)
Ja na tuto hru narazil kdyz sem studoval ODE (http://opende.sourceforge.net/) ktery tato hra vyuziva ... a prijde mi to naopak realnejsi nez sem cekal ;]] - docela pekna knihovna ... zrovna chci tvorit nejakou game, takze tu knihovnu asi vyuziju (o zadne lepsi v tomto smeru a pod GPL teda ani nevim)...
PS: jinak z tech stranek ODE jsou linky na docela zajmavy gamesy pod linux ... super je napr. MachineBall (akorat skoda, ze nejde po siti;])