Nabidnete vyvojarum operacni system, kde se nebudou moct hry krast a dostatecny vykon a v nabidce her to rozdupe cokoliv. Podivejte se na konzole - mnoho hernich vyvojaru premysli vydavat hry jenom pro konzole.
Ty si fakt naivně myslíš, že vývojáři si vybírají platformu podle toho jaký má výkon nebo jak je jim sympatická ? To platilo naposledy tak v době osmibitů, možná. Herní trh to jsou peníze, peníze a zase peníze. Důležité je, aby ta platforma byla rozšířená natolik, aby se prodalo co nejvíc kopií (poměr prodané/uwarezené je nepodstatný, důležité jsou ty skutečně prodané). Technické parametry jsou naprosto irelevantní, vydává se na takové platformy, na které se to ekonomicky vyplatí. To je důvod, proč dnes hrají prim konzole. Velký trh, hodně prodaných titulů a navíc i levnější vývoj (není třeba testovat na všemožných HW/SW kombinacích). Navíc výrobci konzolí do toho na začátku musí nalít obrovské množství peněz, aby vůbec na novou konzoli vůbec někdo nějaké tituly vydal.
Ano, však o tom máme i několik "špatných" příkladů z historie: Amiga, Atari (konzole i počítače), SGI :-) atd. Uvidíme, jak dopadne souboj konzolí nových generací - možná jeden hráč na trhu vypadne, protože neunese počátační dlouhé náklady a vývoj a výrobu (ty náklady se samozřejmě v lepším případě vrátí, ale až po několika letech).