Přijde mi to dost neohrabané, hlavně implementace v programech (jestli vůbec bude), nebude nijak triviální právě k vůli nutnosti zarovnání na bloky.
Smysl by mělo označní místa pro smazání až k místu pokračování a svázání souboru, byť by to vedlo k fragmentaci.
Při editaci videa přece není keyframe zakódovaný do zarovnaného bloku a zvuk k danému místu se může nacházet samostatně opět se zarovnáním do jiného bloku.
Pokud bych smazal 10MB videa s reklamou o délce 5-ti minut a 5 a půl minuty zvuku, tak to bude minimálně kravit.
Nechápu tak užitečnost tohoto řešení.
Proc resis video a zvuk kdyz od toho jsou tam synchronizacni znacky? Jak delat splicing si precti na mpeg.org.
Proc resite odmazavani od prostredka kdyz muzu:
- strihat standartni strihaci soupiskou a pak z ni udelat novy sestrihany soubor. Mam dva soubory a zalohu puvodniho kdyby se neco popo... Strih se resi minimalne mezi dvema medii kvuli vykonu original a strih. U MPEG streamu stejne kvuli kompresi nemuzete strihat presne ale idealne na splice pointech.
- abych treba usetril misto muzu pouzit filesystem ktery deduplikuje na blocich a nebo soft ktery umi prolinkovavat obsahy souboru mezi sebou na urovni bloku. Kdyby to bylo naimplementovane v nejakem strihacim softu to by se to pracovalo. Hruby strih by byl tak velice rychly.
Zminil bych ze hromada softu ignoruje synchronizacni znacky a struktury a ani neumi spravne pracovat s vadnymi pakety transport streamu( pro softwarove sampony je s podivem ze tam jsou prirozene chyby ). Proto o nich a jejich vyznamu(stejne jako chyceni GOPu nebo okamziku pro splice) malokdo vi.