Dobrý článok, niekedy poznať že sú odpovede dané tým, že pracujú v Microsofte :) takže nemôžu a nechcú kritizovať, ale v každom prípade vďaka autorovi aj pánom z MS za pekný článok.
A niektorým fanatickým diskutujúcim "akože Linuxákom" fúúúj! Robíte len opensource hnutiu hanbu.
Ano s psichologickeho hlediska je to skveli clanek, ukazuje jak lide, kteri pokud nejsou dementi vedi, ze produkty M$ jsou spatne, presto musi presvedsit ostatni ze jsou the best, nebot jim to prinasi penize.
Protoze pro ne je zakaznik jen polozka v USD a pokud je zakaznik pitomec tim lip, protoze si jejich produkt koupi znova.
Pokud ovsem nekdo poskytuje zakaznikoum i GARNTOVANY support, tak pak nabydne jine produkty, o ktere se pak nemusu starat.
Zatimco vy nas psychologicky presvedcujete, ze pouze OS software je pro uzivatele ten jediny a skvely. Nevim, ktery z OS software je nabizen s garanci, ale pokud nektery ano, pak to bude zrejme take nejaka polozka v USD. Rozlisujme software a sluzby.
Ne, support se dokupuje zvlast !!!!
a ve vsech firmach co jsem kdy pracoval jsme nabizeli odstraneni zavdy do .... v pripade windows ovsem jenom zeleza.
cena se pohybuje z % dodavky a pak firma na sklde drzi FC pole, mechaniky, knihovny popr servery, FC seitche, disky etc
Mimochodem je hardware take OpenSource? Nebo ho vyrabeji komercni firmy s cilem co nejvetsi poruchovosti aby i zakaznik musel porad kupovat nove a nove soucastky.
Prepacte, vy si myslite, ze ludia a firmy stojace za OSS nechcu zarobit ??? Ze Vam budu navzdy davat vsetko zadarmo ??? Pekna uchylka, ale nebojte sa, da sa to liecit !!! Obvykle po skonceni skolskej dochadzky to cloveku dojde samo.