cituji:
Apple ale názor nezměnil, takže Valve nezbylo nic jiného než kulantně konstatovat, že tímto házejí do kanálu spoustu práce, která byla odvedena jak na aplikaci, tak na tom, aby prošla procesem schválení u Applu.
Tohle je presne duvod, proc nase aplikace bezi jenom na androidu. Po tom, co jsme si spocitali, ze kdybychom vyvinuli program i pro apple, ze by treba nemusel projit schvalovacim rizenim a vyhodili bychom spoustu prace, jsme se rozhodli, ze tuto minoritni platformu budeme ignorovat.
Praxe nakonec stejne ukazala, ze zakaznici preferuji levnejsi reseni. Kdo by si kupoval drahy hardware od apple, kdyz muze mit podstatne kvalitnejsi hardware od Motorola/Lenovo za tretinu ceny.
Tak nekdo funguje v Usteckem getu, nekdo ma globalni ambice. Zakaznici apple jsou obvykle ochotni utracet penize, zatimco clovek s telefonem za 5000 si tech aplikaci koupi kolik? Kolik udela appin purchases? A srovnejte to s tim kolik penez utrati clovek s ios za 30tis... android je urcite zajimava platforma co se tyce poctu zarizeni, ale z pohledu byznisu je apple imho atraktivnejsi.
Tohle nebyla aplikace pro masy, tohle je aplikace pro sber dat. Praxe je takova, ze aplikace bezi v kiosk mode, veskere dalsi funkce operacniho systemu jsou blokovane, takze uzivatel v podstate ani nema jak zjistit, na jakem systemu to bezi. Dostane od nas placku na ktere bezi nejaky program a tim to pro nej vicemene hasne. Nepotrebuje byt nikde registrovany, nepotrebuje apple store a kdovi co dalsiho.
Kdyby to melo bezet na applu, kazdy nas zakaznik by si musel napred u apple zaridit ucet, dat mu cislo credit karty a pak by teprve mohl nainstalovat na silene drahem hardware nasi aplikaci. To by byla teprve zabava.
Jasne, jsou aplikace, kde HW i OS je uplne irelevantni. Jinak u vetsiho nasazeni ios bych uvazoval o device enrollment programu, zadne prihlasovani, registrovani, nebo kreditky na jednotlivych zarizeni pak neni zapotrebi... Nevim jak tohle funguje s androidem, ale predpokladam, ze u 100+ zarizeni jste nasadili nejakou centralni spravu...