Vlákno názorů k článku Novou sledovací techniku Google FLoC odmítají Vivaldi, Brave i DuckDuckGo od anonym - Jedné věci v článku moc nerozumím, když se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2021 15:35

    bez přezdívky

    Jedné věci v článku moc nerozumím, když se píše "Malí hráči prostě nemusí mít prostředky na to, aby si kohorty zanalyzovali sami" tím chcete říct, že kohorty budou unikátní pro každý jednotlivý reklamní systém na základě, řekněme domény?

    Protože jinak pochybuji že by nebyl seznam kohort na nějakém webu tvořený komunitně právě spoluprací malých hráčů. Hodně malých reklamních systémů společně jistě zvládne to co 1 velký reklamní systém.

  • 19. 4. 2021 20:28

    J ouda (neregistrovaný)

    Jestli to chápu dobře. Kohorta = nějakých rádově 16-18 bitů, které popisují "nějak" blízkost chování lidí na webu.
    Abyste to dokázal rozklíčovat, tak můžete:
    buď analyzovat kohorty návštěvníků na Vašem webu, a na skupinu těch, které jsou častější než by odpovídalo náhodnému rozložení cílit reklamy

    nebo mít pod palcem větší část webu (ideálně s už jednou roztříděnými uživateli - vyhledávač, soc. síť je asi ideální start) a pak jednotlivé korelace chování vs. kohorta si namapovat celkem přesně sám.

    (mimochodem, je tu někdo, kdo věří, že to je určené _jen_ pro cílení reklamy? V podstatě zlatý důl pro HR agentury, pro poskytovatele půjček, zlatý důl pro "šmejdy" všeho druhu na cílení zranitelné části populace, i ten organizovaný zločin podobné informace dokáže využít..)

  • 21. 4. 2021 10:45

    Lukas1500

    Tolik zajímavých informací o kohortách jako budou mít oni podle mne nikdy nezískáte analýzou kohort návštěvníků Vašeho webu. Očekávaný přístup rozklíčování kohort tedy bude spíše koupit si od Googlu analýzu chování uživatelů svého webu. Dále bych předpokládal, že seznam vlastností jednotlivých kohort bude příliš cenný a nikomu ho neprodají, možná bude časem k sehnání někde na temném webu.